Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5310 článků.

Pružné firmy nesledují dovolenou

9.9.2007 

I když společnost IBM nabízí svým 355 000 zaměstnanců tři až čtyři týdny dovolené ročně, ve skutečnosti nemá přehled o tom, jak zaměstnanci dovolenou čerpají. Přestala totiž využívání dovolené…

icon Tři vlastnosti výkonného call centra

6.9.2007 

Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami, většinou odpoví, že je to spokojenost. Vedoucí zákaznických středisek však mají často jiné odpovědi. Firemní cíle a realita…

icon Vzdělání zaměstnanců je investicí do rozvoje firmy

5.9.2007 

Manažeři jistě chtějí, aby se jejich zaměstnanci rozvíjeli a vzdělávali. Ale pak může nastat situace, že celý tým musí odjet například na komunikační školení a problém je tady. Kdo splní firemní cíle,…

Článek v rámci předplatného icon Rodí se CRM 2.0

5.9.2007 

Maloobchodní marketing a e-komerce se v poslední době rychle rozvíjejí díky aplikacím tzv. Webu 2.0, jako jsou blogy, video, RSS, podcasting apod. Web 2.0 pomáhá posílit vztahy a rozvinout spolupráci…

icon Stále stoupá obliba on-line školení

4.9.2007 

On-line školení je po tištěných materiálech druhou nejoblíbenější metodou vzdělávání personálu a pro mal&…

Článek v rámci předplatného Spojení firemních kultur žádá ohleduplnost

4.9.2007 

Firemní kulturu si každý podnik buduje několik let. Co se s ní však stane, když se firma spojí s jinou, jejíž kultura je odlišná? Generá…

icon IT oddělení opomíjejí web 2.0

3.9.2007 

Web 2.0 nabývá stále větší popularity i mezi firemními zákazníky. Mezi hlavní nástroje webu 2.0 nepatří jen nejznámější blogy a sociální sítě, ale také RSS čtečky, wiki nebo mash-upy, které podporují…

Při odchodu ze zaměstnání odnášejí pracovníci i firemní data

31.8.2007 

V průměru vynesou zaměstnanci z firmy každý týden 11 procent citlivých dokumentů. Více než polovina pracovníků, kteří opouští svého zaměstnavatele, si s sebou totiž odnáší i firemní data. Ukázal to…

icon Naučte své zaměstnance chovat se zdvořile

30.8.2007 

Rozvíjení firemní kultury, která obsahuje běžnou zdvořilost, je důležité pro vytvoření pozitivního pracovního prostředí. To, jak nás naše emoce ovládají, není nikde víc patrné než na pracovišti.…

Budujte zaměstnavatelský image s minimálními prostředky

30.8.2007 

Vytvoření a aktualizace zaměstnavatelského image je prostým a důležitým krokem náborového procesu. Může vám ušetřit čas i prostředky poskytnutím atraktivního a reálného obrazu o tom, co vaše firma…

Článek v rámci předplatného Rozšířit, nebo zúžit prostor při hledání talentů?

28.8.2007 

Najít ty správné lidi není jednoduché. Získávání skvělých lidí vyžaduje strategii a šlápnutí na plyn v současném postupu obvykle nestačí.Například Henry Ford mohl najmout tisíce lidí a vyškolit je…

Článek v rámci předplatného Dejte si šlofíka

28.8.2007 

Nekvalitní spánek, jeho nedostatek a následný stres mohou mít negativní dopad na zdraví i výkon. Je proto jen přirozené, že seněkteré firmy aktivně účastní boje proti problémů se spánkem u svých…

icon Zaměstnavatelé začínají blokovat komunitní servery

27.8.2007 

Američtí zaměstnavatelé stále častěji zakazují svým zaměstnancům přístup na populární webové stránky Facebook. Ukázal to výzkum IT společnosti Sophos. Do loňského září přitom výzkumy nezaznamenaly…

Článek v rámci předplatného icon Marketujte pohyblivými poutači

27.8.2007 

Sign spinners jsou lidé, kteří nosí propagační cedule, obvykle ve tvaru šipky s firemním jménem nebo logem, se kterými provádí různé triky: tancují či dokonce provádějí akrobacii, aby upoutali…

Klevety zaměstnanců mají své výhody

22.8.2007 

Klábosení zaměstnanců není tak škodlivé, jak se na první pohled zdá. Cesty, jimiž se na pracovišti šíří informace, ať už formální, nebo neformální, mohou zaměstnavatelům pomoci odhalit nejvhodnější…

Výpis 39613975 z celkem 5310