Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

icon Šest dílků skládačky úspěšné firmy

4.12.2007 

Řídit firmu je jako skládat puzzle. Jednotlivé dílky do sebe musí správně zapadat. Článek popisuje šest základních součástí řízení úspěšné firmy.- Budujte firemní kulturu. Během budování je důležitá…

icon Nová generace antiviru NOD32 je tu

3.12.2007 

Společnost ESET představila novinky v oblasti počítačové ochrany. Mezi ně patří i nová generace antivirového programu ESET NOD32 Antivirus.Verze 3.0 nabízí vylepšenou technologii ESET ThreatSense,…

icon Možnosti internetové komunikace

3.12.2007 

Už i vinternetové komunikaci musíte být o krok napřed, abyste na trhu uspěli. Je totiž velmi zajímavé sledovat sociální dosahy, které nové komunikační prostředky nabízejí a co sebou přinášejí. V…

Firmy si školí hackery

2.12.2007 

Informace patří k nejcennějšímu vlastnictví firem, ať už jde o výrobní postupy, účetní evidenci nebo osobní data zaměstnanců. Většina těchto dat je dnes uložena v elektronické podobě, což může…

icon Nediskriminujete při řízení talentů starší zaměstnance?

30.11.2007 

Řízení talentů může být viděno jako doména mladých lidí, s tím, že příchozí mladší zaměstnanci nahrazují starší, zkušenější, ale údajně méně talentované osoby. Zaměstnavatelé by měli zhodnotit, kdo…

icon Pozor na firemní dárky

29.11.2007 

Příprava firemních dárků se diametrálně liší od těch rodinných. Zatímco v soukromém životě zaháníme černé svědomí a obdarováváme potřebné, ve jménu firmy musí být náš dárek vidět.Čím víc milionů…

Článek v rámci předplatného icon Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků

28.11.2007 

Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou loajální zákazníci. Otázkou však zůstává, co pro to skutečně dělají. Často se spoléhají jen na školení nebo systém CRM.…

Článek v rámci předplatného Většina fúzí v Evropě nevytváří hodnoty

27.11.2007 

Fúze a akvizice v Evropě nepřinášejí očekávané hodnoty. Společnostem se nedaří zejména propojovat firemní kultury. Vyplývá to alespoň z výzkumu mezinárodní konzultační společnosti Hay Group.…

Článek v rámci předplatného icon Nechte se vyškolit o problémech s alkoholem

27.11.2007 

Co je to alkoholismus? Jak předcházet závislosti či jak postupovat, když má některý pracovník problémy s alkoholem? Těmito otázkami se zabývali manažeři a personalisté na školení nazvaném Alkohol -…

Článek v rámci předplatného Náborová filozofie vítězů

27.11.2007 

Firmy přijímají nové zaměstnance, vyhrávat ty nejlepší je ale něco, co si musí zasloužit. I když má řada náborářů potenciál vyhrávat, většina firem pro to stále nemá vůli. Existence strategie plánu…

icon Jak motivovat v malých firmách

21.11.2007 

Majitelé malých podniků nemajípříliš velký rozpočet na různé dary a finanční odměny pro své zaměstnance. Přesto ale mohou zajistit, aby se jejich zaměstnanci cítili šťastní a spokojení i bez utrácení…

icon Role přímého nadřízeného při kázeňským prohřešcích

21.11.2007 

Zaměstnavatelé většinou nevědí, jak řešit problémy s tím, když začnou podřízení chodit pozdě po práce nebo nechodit vůbec. Od roku 1999 je totiž míra špatné docházky na vzestupu. Nejhorší je, že dva…

Desatero inzerátu s nabídkou zaměstnání

20.11.2007 

Než začnete psát inzerát s nabídkou pracovního místa, dobře si promyslete, co napíšete. Stejně, jako životopis dělá první dojem na potenciálního zaměstnavatele, dělá i inzerát první dojem na…

icon Tři chyby on-line zákaznického servisu

20.11.2007 

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách, jsou velice důležité. Zákazník by je měl především jednoduše najít. Firma tím ulehčí provoz svému zákaznickému středisku a…

icon Naučte se dávat výpovědi

19.11.2007 

Žádný manažer si nelibuje vpropuštění zaměstnanců. Když už kněmu ale musí dojít, snaží se, aby vše proběhlo hladce a hlavně aby zaměstnanec neměl vpříštím zaměstnání problémy a necítil se dotčený. Je…

Výpis 39163930 z celkem 5338