Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5214 článků.

icon Cena registrace domén .cz zlevní, zlepší se i přehlednost

30.5.2007 

Cena roční registrace internetových domén s koncovkou .cz by mohla pro konečného zákazníka na podzim klesnout ze současných zhruba 500 korun pod 300 korun bez DPH. Ke snížení velkoobchodních cen by…

Článek v rámci předplatného Postoj zaměstnavatele k alkoholu ovlivňuje pití zaměstnanců

29.5.2007 

Pracovní kultura striktně odmítající konzumaci alkoholu snižuje individuální příjem alkoholických nápojů i mimo pracoviště. Ukazují to alespoň výsledky studie publikované v americkém odborném časopise…

Proč vedoucí pracovníci obcházejí vlastní náboráře?

28.5.2007 

Autor článku uvádí, že mu často volají manažeři a chtějí doporučit lidi pro různé pozice. To jej přivádí k zamyšlení, proč neosloví vlastní náboráře a hledají pomoc jinde.NespolehlivostJiní manažeři,…

Pružná diskriminace?

22.5.2007 

Řada mužů vnímá s určitou mírou nelibosti pružnou pracovní dobu zaměstnaných matek. Ukázal to průzkum náborářské společnosti Adecco v USA. Konkrétně se tak vyjádřilo 59 procent mužů ve věku od 35 do…

4P marketingu platí i pro nábor

22.5.2007 

Náborářství sdílejí celou řadu atributů s prodejem. Autor se inspiroval rozhovorem s prezidentem jisté společnosti a uvědomil si, že jeho moudrá slova jsou živou verzí 4 P marketingu, který se učil na…

Článek v rámci předplatného icon Jak správně rozvíjet brand

17.5.2007 

Anglické slovo brand se do češtiny běžně překládá jako značka. Neznamená ale jen značku, ale unikátní způsob fungování značky, který vzniká až po určité době existence značky. Nese v sobě schopnost…

Vytvořte si na pracovišti osobní vztahy

17.5.2007 

Odlišovat profesionální vztahy od osobních? A co takhle si udělat z profesionálních vztahů vztah osobní? Věřte, že vám to velmi usnadn&…

Článek v rámci předplatného icon 10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 5. část

16.5.2007 

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků úspěšné e-mailové marketingové kampaně. Podobá se situaci, kdy učíte někoho jezdit na kole. Přináší dobré výsledky, když je…

Jaký je rozdíl mezi databází a společenstvím uchazečů?

16.5.2007 

Téměř každý náborář disponuje databází potenciálních uchazečů, ti úspěšnější na to ale jdou jinak.Sestavili společenství uchazečů, kteří mohou být umístěni do určitých pozic rychle a s velkou…

Článek v rámci předplatného Respekt především

15.5.2007 

Zeptejte se zaměstnanců, jak chtějí, abyste s nimi zacházeli, a zjistíte, že si žádají hlavně respekt. Každý si zaslouží respekt a také pozná, zda jej respektujete. Jak ale v práci správně ukazovat…

icon Šest kroků, jak oživit marketing nudných produktů

15.5.2007 

Existují služby a produkty, které není snadné atraktivně marketovat, protože jsou příliš všední a nudné. Na druhou stranu ale není důvod, aby každá firma nedokázala zaujmout a vytvořit žádané vzrušení…

icon Deset přikázání zákaznického servisu

14.5.2007 

Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně poskytovat služby, aby neodešli ke konkurenci?- Měli byste vědět, kdo je šéf. Vaším úkolem je poskytovat služby zákazníkům, a…

Článek v rámci předplatného 9 smrtelných hříchů náboru (1. část)

14.5.2007 

Smrtelných hříchů vždy bylo sedm. V oblasti náboru pracovních sil je jich však minimálně devět, alespoň podle newyorské právničky zaměřené na pracovní právo Barbary Meister Cumminsové. První část…

Vdechněte pracovišti svou osobnost

11.5.2007 

Ať už pracujete v prostorné kanceláři, nebo malé kóji, váš pracovní prostor může působit jako neosobní a neinspirující. Většinou jde o problém pracovišť, na která nepřicházejí klienti nebo široká…

icon Jak dostat e-mail pod kontrolu

11.5.2007 

E-mail je nástroj, který má zjednodušovat a urychlovat komunikaci. Technické nástroje však mohou být efektivní jen tehdy, pokud je dokážeme správně řídit. Řadě lidí se stává, že e-mail naopak řídí je.…

Výpis 39463960 z celkem 5214