Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5213 článků.

icon Využíváte diskusní stránky pro získávání zpětné vazby?

7.2.2007 

Pro firmy, které hledají lepší spojení se svými zákazníky a chtějí podnítit zákaznickou loajalitu, se diskusní stránky nabízí jako stále vhodnější nástroj. Uživatelé získají fórum, kde mohou sdílet…

Článek v rámci předplatného icon Necítíte se v zaměstnání dobře? Na vině může být firemní kultura

4.2.2007 

Nově získané zajímavé zaměstnání ještě nemusí znamenat spokojenost. Problémem se může stát firemní kultura, která jedinci prostě nesedne. Tomu by se měli snažit zabránit sami zaměstnavatelé již při…

Jak zrychlit procesy velkých firem?

29.1.2007 

Úspěšné firmy rostou a jak jsou komplikovanější, byrokracie narůstá a pracovní tempo se snižuje. Zaměstnanci v takových organizacích dostávají denně průměrně 57 e-mailů, ze kterých je odhadem 56 %…

Článek v rámci předplatného Řešení problémů s diskriminací a harašením

25.1.2007 

Americká Komise pro rovné zaměstnanecké příležitosti zaznamenala nárůst sexuálního harašení mezi lety 1992 1999 o 45 %. Zvýšení počtu případů se připisuje například tomu, že se ženy v dnešní době…

Chcete chatovat? 10 tipů pro instant messaging v práci

25.1.2007 

Chatování (instant messaging - IM) bylo dříve tabu, dnes se však stává efektivním komunikačním nástrojem nejenom s přáteli, ale i se spolupracovníky a klienty. Podle studie Americké manažerské…

icon Nejlepší firmy nabízejí rovnováhu

24.1.2007 

Firmy ve Spojených státech se snaží stát žádanými zaměstnavateli pro talentované zaměstnance tím, že jsou stále pružnější a podporují život svých lidí i mimo firemní půdu. Ukázal to každoroční výzkum…

icon Co znamená profesionalita?

24.1.2007 

Profesionalita vypadá z teoretického pohledu jednoduše. Měli bychom chodit do práce, využívat svých znalostí a dovedností a dostávat za to peníze. V dnešní době se však za profesionální považují lidé,…

Článek v rámci předplatného Nečekejte na výstupní pohovor

23.1.2007 

Fluktuace zaměstnanců je běžnou součástí byznysu, většina firem však pokládá kritické otázky ohledně spokojenosti svých lidí až při výstupním pohovoru, což je poněkud pozdě. Proč nezavést pohovory se…

icon Windows Vista v češtině pro firemní zákazníky již za pár dní

23.1.2007 

Podle svých slov Microsoft v pátek 19. ledna zahájil výrobu české verze operačního systému Windows Vista. Firemní zákazníci by si ji mohli stáhnout již za několik dní. Pro ostatní zákazníky bude…

Vyhněte se nejběžnějším chybám při náboru

23.1.2007 

Když se zamyslíte, existují dvě hlavní chyby, kterých se náboráři dopouštějí. První je nábor někoho, kdo nepodá patřičný výkon. Jedná se o kompetentní, schopné, ale nemotivované lidi. Druhou chybou je…

Článek v rámci předplatného icon Hraje pohlaví úlohu v koučování?

22.1.2007 

Skleněný strop se možná tříští, podle aktuálního výzkumu, však ženy na manažerských postech stále zaostávají za muži v jedné důležité oblasti koučování. Mezinárodní poradenská společnost Novations…

icon IT 2007: Manažeři se nudit nebudou

22.1.2007 

Vedoucí IT pracují na zlepšování zákaznického servisu a firemních procesů. Převratné je však to, jak důležitá bude role zákaznického servisu. Většina respondentů lednového průzkumu serveru Cioinsight.…

Ve firmách vede odborná angličtina

20.1.2007 

Trendem ve firemním jazykovém vzdělávání posledních let je odborná angličtina. Firmám již nestačí jen základní znalost jazyka, ale co nejodbornější vědomosti. Takto jazykově vzdělaní lidé pak mají…

Deset rad pro práci napříč generacemi

20.1.2007 

Pracovat s lidmi různých věkových kategorií nebo je dokonce řídit není tak nemožné, jak by se mohlo na první pohled zdát. Článek shrnuje deset zjištění o konfliktu generací na pracovištích, která…

Nejběžnější problémy s ověřováním referencí

19.1.2007 

Ověřování referencí uchazečů provádí téměř každá americká firma. Některé interně, jiné tento proces outsourcují. Oba způsoby jsou ale vykonávány s malou přesností a efektivitou.Kvalita ověřování…

Výpis 40364050 z celkem 5213