Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5310 článků.

icon Platíte za firemní reputaci?

28.6.2007 

Firmy, které obstarávají řízení reputace mají své místo v novodobém firemním ekosystému, přestože jen omezené. Služby, které poskytují například ReputationDefender a DefendMyName si účtují poplatky v…

Článek v rámci předplatného České firmy neumí motivovat své zaměstnance

28.6.2007 

Většina českých firem má v oblasti hodnocení a motivace zaměstnanců velké rezervy. Efektivně své zaměstnance motivuje přibližně pětina českých soukromých firem, ostatní podniky si na motivační systémy…

icon Kdo je klíčový talent ve vaší firmě?

26.6.2007 

Když se hovoří o řízení talentu, často se odkazuje na osoby s velkým potenciálem a rychlých kariérním postupem high potantials, slangově Hipos. Jednou z často přehlížených skupin je ale klíčový…

icon WebTop100: Srovnejte web s konkurencí

25.6.2007 

Zjistit, jak si stojí internetové stránky vaší společnosti v porovnání s konkurencí v oboru, můžete díky projektu WebTop100, který pořádá konzultační centrum Dobrý web.V hlavním žebříčku ocení…

Jak na kolegy hlupáky a otravy

25.6.2007 

Hloupost na sebe bere mnoho forem a je dobré znát strategie, jak vycházet s lidmi, kteří vás nějakým způsobem iritují. Chcete zvládat šest běžných typů?- Hlasitý typ. První krok je vzít si takového…

icon 10 největších chyb rozborů pozitivních zkušeností z praxe zákazníků

23.6.2007 

Případy pozitivních zákaznických zkušeností (studií) jsou dobrým způsobem, jak komunikovat hodnotu firmy, produktu nebo služby. Zde je 10 příčin, které kazí jejich efektivnost:- Nedostatek…

Slušností k efektivní firemní kultuře

21.6.2007 

Vedoucí pracovník by se měl k lidem kolem sebe chovat s respektem a zájmem. Začíná to jednoduchým pozdravem na začátku a konci dne. Měl by si také pamatovat jména lidí, s nimiž pracuje. Pak může…

icon Jak přežít firemní party?

20.6.2007 

Pro mnohé je představa firemní párty tak trochu noční můrou a to nejen kvůli potenciálním faux pas. Většina lidí se přirozeně chová slušně, když na sobě mají oblek. Při příležitosti, jakou je off-site…

icon Čtyři hlavní chyby webových stránek z pohledu atraktivity pro vyhledávače

20.6.2007 

Aby se vaše stránky dostaly výš, vyhněte se následujícím chybám:- Slabý design stránek. Autor článku netvrdí, že i méně technicky dokonalý design nesplní marketingový cíl stránek. Pokud je ale stránka…

icon Konfliktům na pracovišti lze předcházet

18.6.2007 

Prosazování hodnot spolu s proveditelným plánem, jak tyto přiblížit zaměstnancům, nestačí. Je důležité držet v povědomí spouštěče konfliktů, například vzácnost zdrojů nebo rozdílné hodnoty, postoj,…

icon Víte, co je to favicon?

18.6.2007 

K vytvoření zajímavé webové stránky přispívá i favicon. Je zkratkou anglického favorites icon (oblíbená ikona). Je to obrázek o velikosti 16 x 16 pixelů, který se objevuje u názvu URL stránky v řadě…

Článek v rámci předplatného icon Vytvořte kvalitní brožuru

14.6.2007 

I když se jako podnikatel hodně snažíte, můžete být jen na jednom místě. Vaše firemní brožura za vás hovoří tam, kde nejste a pomáhá nasměrovat stávající a potenciální zákazníky. Efektivní prospekt…

Cesty k důvěře ve vzdálených týmech

13.6.2007 

Při budování týmu je třeba vycházet ze základních předpokladů úspěšného fungování týmu. Mezi členy musí…

icon Kdy můžete mazat e-maily?

12.6.2007 

Zákony týkající se archivace e-mailové dokumentace, které vešly v USA v platnost v prosinci loňského roku, přinesly tu změnu, že firmy již nemohou tvrdit, že nalezení starších e-mailových složek nebo…

icon Osm parametrů úspěšného e-mailového marketingu

11.6.2007 

Základním předpokladem úspěšného e-mailového marketingu je návratnost investic. Článek shrnuje dalších osm důležitých parametrů.- Poptávka. Úspěšný e-mailový program začíná seznamem zájemců, kteří…

Výpis 40214035 z celkem 5310