Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

icon Kdo je klíčový talent ve vaší firmě?

26.6.2007 

Když se hovoří o řízení talentu, často se odkazuje na osoby s velkým potenciálem a rychlých kariérním postupem high potantials, slangově Hipos. Jednou z často přehlížených skupin je ale klíčový…

icon WebTop100: Srovnejte web s konkurencí

25.6.2007 

Zjistit, jak si stojí internetové stránky vaší společnosti v porovnání s konkurencí v oboru, můžete díky projektu WebTop100, který pořádá konzultační centrum Dobrý web.V hlavním žebříčku ocení…

Jak na kolegy hlupáky a otravy

25.6.2007 

Hloupost na sebe bere mnoho forem a je dobré znát strategie, jak vycházet s lidmi, kteří vás nějakým způsobem iritují. Chcete zvládat šest běžných typů?- Hlasitý typ. První krok je vzít si takového…

icon 10 největších chyb rozborů pozitivních zkušeností z praxe zákazníků

23.6.2007 

Případy pozitivních zákaznických zkušeností (studií) jsou dobrým způsobem, jak komunikovat hodnotu firmy, produktu nebo služby. Zde je 10 příčin, které kazí jejich efektivnost:- Nedostatek…

Slušností k efektivní firemní kultuře

21.6.2007 

Vedoucí pracovník by se měl k lidem kolem sebe chovat s respektem a zájmem. Začíná to jednoduchým pozdravem na začátku a konci dne. Měl by si také pamatovat jména lidí, s nimiž pracuje. Pak může…

icon Jak přežít firemní party?

20.6.2007 

Pro mnohé je představa firemní párty tak trochu noční můrou a to nejen kvůli potenciálním faux pas. Většina lidí se přirozeně chová slušně, když na sobě mají oblek. Při příležitosti, jakou je off-site…

icon Čtyři hlavní chyby webových stránek z pohledu atraktivity pro vyhledávače

20.6.2007 

Aby se vaše stránky dostaly výš, vyhněte se následujícím chybám:- Slabý design stránek. Autor článku netvrdí, že i méně technicky dokonalý design nesplní marketingový cíl stránek. Pokud je ale stránka…

icon Konfliktům na pracovišti lze předcházet

18.6.2007 

Prosazování hodnot spolu s proveditelným plánem, jak tyto přiblížit zaměstnancům, nestačí. Je důležité držet v povědomí spouštěče konfliktů, například vzácnost zdrojů nebo rozdílné hodnoty, postoj,…

icon Víte, co je to favicon?

18.6.2007 

K vytvoření zajímavé webové stránky přispívá i favicon. Je zkratkou anglického favorites icon (oblíbená ikona). Je to obrázek o velikosti 16 x 16 pixelů, který se objevuje u názvu URL stránky v řadě…

Článek v rámci předplatného icon Vytvořte kvalitní brožuru

14.6.2007 

I když se jako podnikatel hodně snažíte, můžete být jen na jednom místě. Vaše firemní brožura za vás hovoří tam, kde nejste a pomáhá nasměrovat stávající a potenciální zákazníky. Efektivní prospekt…

Cesty k důvěře ve vzdálených týmech

13.6.2007 

Při budování týmu je třeba vycházet ze základních předpokladů úspěšného fungování týmu. Mezi členy musí…

icon Kdy můžete mazat e-maily?

12.6.2007 

Zákony týkající se archivace e-mailové dokumentace, které vešly v USA v platnost v prosinci loňského roku, přinesly tu změnu, že firmy již nemohou tvrdit, že nalezení starších e-mailových složek nebo…

icon Osm parametrů úspěšného e-mailového marketingu

11.6.2007 

Základním předpokladem úspěšného e-mailového marketingu je návratnost investic. Článek shrnuje dalších osm důležitých parametrů.- Poptávka. Úspěšný e-mailový program začíná seznamem zájemců, kteří…

icon Restaurace s boulderovou stěnou ušije program na míru

5.6.2007 

Přemýšlíte o netradičním místě, kde uspořádat tiskovou konferenci nebo firemní večírek? Plánujete teambuildingovou akci, ale nechce opou&…

Článek v rámci předplatného Chcete snížit absentérství?

2.6.2007 

Firmy by měly pracovat na rozvíjení kultury bez zbytečného absentérství. To znamená motivovat zaměstnance, aby měli zájem chodit do práce a byli doma pouze pokud jsou opravdu nemocní.- Identifikujte…

Výpis 40514065 z celkem 5338