Respekt především
Zeptejte se zaměstnanců, jak chtějí, abyste s nimi zacházeli, a zjistíte, že si žádají hlavně respekt. Každý si zaslouží respekt a také pozná, zda jej respektujete. Jak ale v práci správně ukazovat…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5310 článků.
Respekt předevšímZeptejte se zaměstnanců, jak chtějí, abyste s nimi zacházeli, a zjistíte, že si žádají hlavně respekt. Každý si zaslouží respekt a také pozná, zda jej respektujete. Jak ale v práci správně ukazovat…
Existují služby a produkty, které není snadné atraktivně marketovat, protože jsou příliš všední a nudné. Na druhou stranu ale není důvod, aby každá firma nedokázala zaujmout a vytvořit žádané vzrušení…
Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně poskytovat služby, aby neodešli ke konkurenci?- Měli byste vědět, kdo je šéf. Vaším úkolem je poskytovat služby zákazníkům, a…
9 smrtelných hříchů náboru (1. část)Smrtelných hříchů vždy bylo sedm. V oblasti náboru pracovních sil je jich však minimálně devět, alespoň podle newyorské právničky zaměřené na pracovní právo Barbary Meister Cumminsové. První část…
Ať už pracujete v prostorné kanceláři, nebo malé kóji, váš pracovní prostor může působit jako neosobní a neinspirující. Většinou jde o problém pracovišť, na která nepřicházejí klienti nebo široká…
E-mail je nástroj, který má zjednodušovat a urychlovat komunikaci. Technické nástroje však mohou být efektivní jen tehdy, pokud je dokážeme správně řídit. Řadě lidí se stává, že e-mail naopak řídí je.…
Při jednání s novináři se řada lidí z firemní sféry dopouští základních chyb. Jak postavit vztahy s médii na solidních základech?- Neargumentujte objemem inzerce. Hovoříme-li o seriózních médiích,…
Event marketing patří k mladým komunikačním nástrojům, u kterých dosud neexistuje jednotná typologie jednotlivých aktivit. Článek popisuje minimální systemizaci do pěti základních kategorií. Vychází z…
Když ředitel "opouští loď", měli byste také?Řada vyšších manažerů čelí nelehké situaci v případě, kdy si nový ředitel plánuje přivést vlastní manažerský tým. Podle studie Harvard Business School, která by měla být publikována v květnu, jsou…
Humor může být efektivním komunikačním nástrojem v rámci tištěných a interaktivních médií. Firemní profesionálové jsou přece jen lidé a téměř každý člověk se rád zasměje. Zde je několik tipů, jak na…
Firmy zabíjejí lídry budoucnostiPodle Tima Casserleyho ze společnostiPricewaterhouseCoopers se riskuje u 30 40 % nových talentů vyhoření, které popisuje jako velmi bolestivý a destruktivní proces po kterém člověk nikdy nebude to,…
Autor předkládá na základě svých letitých zkušeností několik nejhorších prohřešků proti etiketě networkingu.- Faux Pas #1: Nedostatečně rychlá reakce na dotazy partnerů. Je důležité, abyste s každým…
Firemní prezentace jsou nedílnou součástí procesu pro náboráře i pro potenciální zaměstnance. Pro náboráře přináší příležitost odlišit firmu od řady jiných, které se například snaží upoutat pozornost…
Martyn Sloman, autor knihy The Changing World of the Trainer (Měnící se svět školitele), se již dlouho zajímá o přechod od pasivního školení k aktivnímu učení. Jeho kniha je v jistém ohledu příběhem…
Manažeři, kteří berou vážně svou rodičovskou roli, berou stejně vážně i svou práci. Vyplývá to z americké studie publikované v odborném časopise Journal of Applied Psychology, která zjistila, že…