Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

icon Deset přikázání zákaznického servisu

14.5.2007 

Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně poskytovat služby, aby neodešli ke konkurenci?- Měli byste vědět, kdo je šéf. Vaším úkolem je poskytovat služby zákazníkům, a…

Článek v rámci předplatného 9 smrtelných hříchů náboru (1. část)

14.5.2007 

Smrtelných hříchů vždy bylo sedm. V oblasti náboru pracovních sil je jich však minimálně devět, alespoň podle newyorské právničky zaměřené na pracovní právo Barbary Meister Cumminsové. První část…

Vdechněte pracovišti svou osobnost

11.5.2007 

Ať už pracujete v prostorné kanceláři, nebo malé kóji, váš pracovní prostor může působit jako neosobní a neinspirující. Většinou jde o problém pracovišť, na která nepřicházejí klienti nebo široká…

icon Jak dostat e-mail pod kontrolu

11.5.2007 

E-mail je nástroj, který má zjednodušovat a urychlovat komunikaci. Technické nástroje však mohou být efektivní jen tehdy, pokud je dokážeme správně řídit. Řadě lidí se stává, že e-mail naopak řídí je.…

Článek v rámci předplatného icon Umíte jednat s novináři?

10.5.2007 

Při jednání s novináři se řada lidí z firemní sféry dopouští základních chyb. Jak postavit vztahy s médii na solidních základech?- Neargumentujte objemem inzerce. Hovoříme-li o seriózních médiích,…

Článek v rámci předplatného icon 5 základních kategorií event marketingu

7.5.2007 

Event marketing patří k mladým komunikačním nástrojům, u kterých dosud neexistuje jednotná typologie jednotlivých aktivit. Článek popisuje minimální systemizaci do pěti základních kategorií. Vychází z…

Článek v rámci předplatného Když ředitel "opouští loď", měli byste také?

7.5.2007 

Řada vyšších manažerů čelí nelehké situaci v případě, kdy si nový ředitel plánuje přivést vlastní manažerský tým. Podle studie Harvard Business School, která by měla být publikována v květnu, jsou…

icon Šest tipů, jak vnést humor do marketingu

2.5.2007 

Humor může být efektivním komunikačním nástrojem v rámci tištěných a interaktivních médií. Firemní profesionálové jsou přece jen lidé a téměř každý člověk se rád zasměje. Zde je několik tipů, jak na…

Článek v rámci předplatného Firmy zabíjejí lídry budoucnosti

30.4.2007 

Podle Tima Casserleyho ze společnostiPricewaterhouseCoopers se riskuje u 30 40 % nových talentů vyhoření, které popisuje jako velmi bolestivý a destruktivní proces po kterém člověk nikdy nebude to,…

icon Nejzávažnější faux pas networkingu

27.4.2007 

Autor předkládá na základě svých letitých zkušeností několik nejhorších prohřešků proti etiketě networkingu.- Faux Pas #1: Nedostatečně rychlá reakce na dotazy partnerů. Je důležité, abyste s každým…

Jak přežít firemní prezentace?

26.4.2007 

Firemní prezentace jsou nedílnou součástí procesu pro náboráře i pro potenciální zaměstnance. Pro náboráře přináší příležitost odlišit firmu od řady jiných, které se například snaží upoutat pozornost…

Pro koho se mění svět školitele?

24.4.2007 

Martyn Sloman, autor knihy The Changing World of the Trainer (Měnící se svět školitele), se již dlouho zajímá o přechod od pasivního školení k aktivnímu učení. Jeho kniha je v jistém ohledu příběhem…

Rodina manažerům neškodí, naopak pomáhá

20.4.2007 

Manažeři, kteří berou vážně svou rodičovskou roli, berou stejně vážně i svou práci. Vyplývá to z americké studie publikované v odborném časopise Journal of Applied Psychology, která zjistila, že…

Článek v rámci předplatného icon CRM je komplexní systém

20.4.2007 

Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem prostřednictvím hlubšího pochopení chování zákazníků. Řada firem však nevyužívá celý potenciál těchto nástrojů a omezuje se…

icon Mějte všechny firemní pohledávky ve svých rukách

20.4.2007 

Pro velké společnosti jsou pohledávky výsledkem podnikání. Mají totiž za následek platbu od spokojeného zákazníka, který platí za produkt nebo za dodanou službu. Společnostem ale chybějí jasné…

Výpis 40814095 z celkem 5338