Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5213 článků.

Článek v rámci předplatného Jídlo v práci: Čas na změnu

8.11.2006 

V některých částech světa převládá pohodlnost nad kvalitou stravování v pracovních dnech. Ti, co si mohou dovolit kupovat výživné potraviny, dělají stále častěji naprostý opak. Kniha Christophera…

Článek v rámci předplatného icon Proč zaměstnanci zůstávají?

8.11.2006 

Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak často odcházejí. Měla by však spíše měřit, proč u nich zaměstnanci zůstávají. Lepší, než studovat nespokojenost, je podívat…

Článek v rámci předplatného Proč dobří zaměstnanci odcházejí?

7.11.2006 

Na téma ochodu kvalitních zaměstnanců již byly provedeny řady výzkumů. I když se odpovědi různí, určité důvody vždy vycházejí jako nejpodstatnější. Článek přináší shrnutí čtyř nejzákladnějších důvodů.…

icon Co dělá úspěšný firemní blog?

7.11.2006 

Nová studie profesora Waltera Carla z bostonské Northeastern University a Johna Casse z marketingové společnosti Backbone Media se zaměřila firemní blogy. Zkoumala internetové deníčky v řadě světově…

icon Trochu života do toho plánování

6.11.2006 

Blíží se konec roku a s ním i porada, na které budete rozhodovat o obchodních plánech na rok 2007, případně 2008. Taková porada většinou trvá několik dní. Nejlepší firemní mozky se zavřou mezi čtyři…

icon Zelená je dobrá

3.11.2006 

Ekologické chování firmy nemusí znamenat radikální změny. Článek popisuje deset malých nenákladných kroků k ekologičtějšímu pracovišti.- Přestaňte vyhazovat peníze. Podívejte se do odpadu, který…

Jak si správně vybrat kouče

2.11.2006 

Koučování se v posledních letech stalo jedním z nejefektivnějších způsobů kultivování profesionálních a osobních dovedností jednotlivců i týmů. Má prokazatelné výsledky. Magazín Fast Company například…

Tipy pro zadávání pracovních met

2.11.2006 

Určování cílů zaměstnancům může být náročné. Někteří chtějí snadno dosažitelné, ctižádostiví si ale obvykle přejí výzvu. Bez ohledu na přání zaměstnance by cíl měl být vždy trochu výzvou a také…

icon Hesla: Noční můry IT manažerů

1.11.2006 

Dokud budou existovat hesla, budou existovat i papírky, kam si je lidé budou psát. IT manažeři stále nemohou přesvědčit uživatele, aby si hesla nikam nezaznamenávali. Průzkum americké společnosti…

icon Historie a vliv legendy ze Silicon Valley

31.10.2006 

Profesor Harvard Business School Richard S. Tedlow právě vydává biografii jednoho z nejvlivnějších obchodních vůdců historie Andyho Grovea ze společnosti Intel. Klíčem k úspěchu této osobnosti byla…

Článek v rámci předplatného icon Jak na vícekanálovou kampaň

30.10.2006 

Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a zároveň předá příjemcům určité celkové sdělení bez ohledu na kanál, který si zvolí, vyžaduje dobré plánování a velkou koordinaci.…

icon Nebezpečí webového e-mailu v zaměstnání

30.10.2006 

Neomezený přístup zaměstnanců k soukromému webovému e-mailu může pro firmy znamenat velké bezpečnostní riziko. Zaměstnavatelé je však většinou ignorují. Ukázal to alespoň výzkum britské společnosti…

icon Proč rebranding často nefunguje?

30.10.2006 

S narůstající konkurencí a stagnací odbytu se firmy často snaží vdýchnout nový život do firemních výrobků a služeb, tj. investují do rebrandingu. Velmi často se ale tyto nákladné snahy nevyplácí. Zde…

icon Interní komunikací k angažovanější pracovní síle

26.10.2006 

Podle průzkumuThe Gallup Organization existují tři typy zaměstnanců - angažovaní, neangažovaní a aktivně neangažovaní. Angažovaní zaměstnanci, kteří pracují s vášní a cítí spojení s firmou, přinášejí…

Kam se poděly mé lidské zdroje?

25.10.2006 

Strategické řízení lidských zdrojů si žádá nový pohled. Manažeři by si měli uvědomit, že nejsou jen ve své funkci, ale především v byznysu. Měli by dokázat propojit své priority s obchodními procesy,…

Výpis 40964110 z celkem 5213