7 kroků k programu řízení rizik
„Risk management“ znamená identifikaci, analýzu a řízení nejistot v rámci projektu. Mezinárodní organizace pro normalizaci (ISO) shrnuje,…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7534 článků.
„Risk management“ znamená identifikaci, analýzu a řízení nejistot v rámci projektu. Mezinárodní organizace pro normalizaci (ISO) shrnuje,…
Ideální prodejní taktika neexistuje. Pouze osobnost, vzdělání a zkušenosti prodejce mohou pomoci určit, jaká technika pro něj může být efektivn&…
Portál PR Daily upozornil, že lidé z PR často mluví trochu jiným jazykem než lidé z médií. Vybrali jsme pro vás 22 rad, které oddělen&…
Budování výkonného týmu je nikdy nekončící manažerský úkol, který vyžaduje odhodlání a vytrvalost. Předevš&…
Všichni jsme se s tím setkali: Lidé poslouchají prezentaci s nepřítomným pohledem a evidentně jsou myšlenkami úplně mimo. Pokud jste…
Rozhovor s Janou Skalkovou, Senior specialistkou vzdělávání v ČSOB Jana Skalková vystudovala sociologii, soci&…
Profil na sociální síti LinkedIn má v současné době více než 135 milionů profesionálů z celého světa. Chcete-li mezi nimi vyniknout, a zí…
Jana Skalková vystudovala sociologii, sociální politiku a personální řízení na Masarykově univerzitě v Brně. Pracovala jako lektorka soft skills a koordinátorka programů v neziskovém sektoru (např.…
Roman Krátký působí v oblasti vzdělávání a rozvoje již 7 let. Poslední čtyři roky pracuje ve společnosti top vision, kde zastával pozici key acount managera a v současné době obchodního ředitele. Po…
Portál eM+C zveřejnil 7 trendů v digitálním marketingu, které lze v roce 2012 očekávat: 1. Online akce. Virtuální akce, online veletrhy jsou a budou…
Konference znamená velkou marketingovou příležitost. V době těsných rozpočtů je však naprosto nezbytné prokázat návratnost akce. Pokud pracujete v…
Manažer, který chce udělat dobrý dojem hned od prvního dne ve své funkci, by měl začít vlastní iniciativou. Měl by se sám představit kolegům a sej&…
„Ve své práci uplatňuji několik důležitých pravidel: naslouchat, být pokorný, nebát se a ptát se,“ říká ředitel divize strategie ČEZu a čerstvý člen představenstva energetického gigantu, Pavel Cyrani.…
Prodej řediteli podniku se od prodeje finančnímu řediteli liší: ředitel podniku je pozitivní, plný energie a přitom hledá nové možnosti rozvoje, kdežto finanční ředitel je placen za to, aby předvídal…
Britský týdeník Marketing Week přináší informace o demografických změnách, které jsou velmi podobné napříč star&…