Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5308 článků.

Článek v rámci předplatného Nastražte uši, odcházím

21.11.2006 

Informace poskytnuté odcházejícími zaměstnanci při výstupních pohovorech nezůstávají bez odezvy, alespoň v tisícovce největších amerických společností, kde probíhal výzkum personální společnosti…

Starších zaměstnanců bude přibývat

21.11.2006 

Zhruba 16 % dnešní pracovní síly USAtvoří lidé starší 55 let. Toto procento se do roku 2014 zvýší na 21 % - nárůst o více než 11 milionů pracovníků. Firmy se proto zaměřují na tento segment a nabízí…

icon Umíte si zachovat soukromí na pracovišti?

20.11.2006 

Podle loňského průzkumu, který provedla American Management Association (AMA), sledují americké firmy nadále komunikaci a aktivity svých zaměstnanců a to včetně telefonních hovorů, e-mailů, surfování…

Neprobíhají vaše oběžníky bez povšimnutí?

10.11.2006 

Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní strategie a firemních prázdnin až po dostupnost očkování proti chřipce. Důvodem špatné interní komunikace bývá často…

Článek v rámci předplatného icon Barvy se firemní komunikaci

9.11.2006 

Projekt společnosti OKI Printing Solutions a České marketingové společnosti s názvem Co říkají barvy o firmách se zaměřil na možnosti využití barev k oslovení zákazníků v současném českém prostředí.…

Článek v rámci předplatného Jídlo v práci: Čas na změnu

8.11.2006 

V některých částech světa převládá pohodlnost nad kvalitou stravování v pracovních dnech. Ti, co si mohou dovolit kupovat výživné potraviny, dělají stále častěji naprostý opak. Kniha Christophera…

Článek v rámci předplatného icon Proč zaměstnanci zůstávají?

8.11.2006 

Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak často odcházejí. Měla by však spíše měřit, proč u nich zaměstnanci zůstávají. Lepší, než studovat nespokojenost, je podívat…

Článek v rámci předplatného Proč dobří zaměstnanci odcházejí?

7.11.2006 

Na téma ochodu kvalitních zaměstnanců již byly provedeny řady výzkumů. I když se odpovědi různí, určité důvody vždy vycházejí jako nejpodstatnější. Článek přináší shrnutí čtyř nejzákladnějších důvodů.…

icon Co dělá úspěšný firemní blog?

7.11.2006 

Nová studie profesora Waltera Carla z bostonské Northeastern University a Johna Casse z marketingové společnosti Backbone Media se zaměřila firemní blogy. Zkoumala internetové deníčky v řadě světově…

icon Trochu života do toho plánování

6.11.2006 

Blíží se konec roku a s ním i porada, na které budete rozhodovat o obchodních plánech na rok 2007, případně 2008. Taková porada většinou trvá několik dní. Nejlepší firemní mozky se zavřou mezi čtyři…

icon Zelená je dobrá

3.11.2006 

Ekologické chování firmy nemusí znamenat radikální změny. Článek popisuje deset malých nenákladných kroků k ekologičtějšímu pracovišti.- Přestaňte vyhazovat peníze. Podívejte se do odpadu, který…

Jak si správně vybrat kouče

2.11.2006 

Koučování se v posledních letech stalo jedním z nejefektivnějších způsobů kultivování profesionálních a osobních dovedností jednotlivců i týmů. Má prokazatelné výsledky. Magazín Fast Company například…

Tipy pro zadávání pracovních met

2.11.2006 

Určování cílů zaměstnancům může být náročné. Někteří chtějí snadno dosažitelné, ctižádostiví si ale obvykle přejí výzvu. Bez ohledu na přání zaměstnance by cíl měl být vždy trochu výzvou a také…

icon Hesla: Noční můry IT manažerů

1.11.2006 

Dokud budou existovat hesla, budou existovat i papírky, kam si je lidé budou psát. IT manažeři stále nemohou přesvědčit uživatele, aby si hesla nikam nezaznamenávali. Průzkum americké společnosti…

icon Historie a vliv legendy ze Silicon Valley

31.10.2006 

Profesor Harvard Business School Richard S. Tedlow právě vydává biografii jednoho z nejvlivnějších obchodních vůdců historie Andyho Grovea ze společnosti Intel. Klíčem k úspěchu této osobnosti byla…

Výpis 41864200 z celkem 5308