Nastražte uši, odcházím
Informace poskytnuté odcházejícími zaměstnanci při výstupních pohovorech nezůstávají bez odezvy, alespoň v tisícovce největších amerických společností, kde probíhal výzkum personální společnosti…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5308 článků.
Nastražte uši, odcházímInformace poskytnuté odcházejícími zaměstnanci při výstupních pohovorech nezůstávají bez odezvy, alespoň v tisícovce největších amerických společností, kde probíhal výzkum personální společnosti…
Zhruba 16 % dnešní pracovní síly USAtvoří lidé starší 55 let. Toto procento se do roku 2014 zvýší na 21 % - nárůst o více než 11 milionů pracovníků. Firmy se proto zaměřují na tento segment a nabízí…
Podle loňského průzkumu, který provedla American Management Association (AMA), sledují americké firmy nadále komunikaci a aktivity svých zaměstnanců a to včetně telefonních hovorů, e-mailů, surfování…
Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní strategie a firemních prázdnin až po dostupnost očkování proti chřipce. Důvodem špatné interní komunikace bývá často…
Projekt společnosti OKI Printing Solutions a České marketingové společnosti s názvem Co říkají barvy o firmách se zaměřil na možnosti využití barev k oslovení zákazníků v současném českém prostředí.…
Jídlo v práci: Čas na změnuV některých částech světa převládá pohodlnost nad kvalitou stravování v pracovních dnech. Ti, co si mohou dovolit kupovat výživné potraviny, dělají stále častěji naprostý opak. Kniha Christophera…
Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak často odcházejí. Měla by však spíše měřit, proč u nich zaměstnanci zůstávají. Lepší, než studovat nespokojenost, je podívat…
Proč dobří zaměstnanci odcházejí?Na téma ochodu kvalitních zaměstnanců již byly provedeny řady výzkumů. I když se odpovědi různí, určité důvody vždy vycházejí jako nejpodstatnější. Článek přináší shrnutí čtyř nejzákladnějších důvodů.…
Nová studie profesora Waltera Carla z bostonské Northeastern University a Johna Casse z marketingové společnosti Backbone Media se zaměřila firemní blogy. Zkoumala internetové deníčky v řadě světově…
Blíží se konec roku a s ním i porada, na které budete rozhodovat o obchodních plánech na rok 2007, případně 2008. Taková porada většinou trvá několik dní. Nejlepší firemní mozky se zavřou mezi čtyři…
Ekologické chování firmy nemusí znamenat radikální změny. Článek popisuje deset malých nenákladných kroků k ekologičtějšímu pracovišti.- Přestaňte vyhazovat peníze. Podívejte se do odpadu, který…
Koučování se v posledních letech stalo jedním z nejefektivnějších způsobů kultivování profesionálních a osobních dovedností jednotlivců i týmů. Má prokazatelné výsledky. Magazín Fast Company například…
Určování cílů zaměstnancům může být náročné. Někteří chtějí snadno dosažitelné, ctižádostiví si ale obvykle přejí výzvu. Bez ohledu na přání zaměstnance by cíl měl být vždy trochu výzvou a také…
Dokud budou existovat hesla, budou existovat i papírky, kam si je lidé budou psát. IT manažeři stále nemohou přesvědčit uživatele, aby si hesla nikam nezaznamenávali. Průzkum americké společnosti…
Profesor Harvard Business School Richard S. Tedlow právě vydává biografii jednoho z nejvlivnějších obchodních vůdců historie Andyho Grovea ze společnosti Intel. Klíčem k úspěchu této osobnosti byla…