Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5212 článků.

Obědvej a uč se

4.7.2006 

Každý den se zdá, že není dostatek času na všechno, co bychom potřebovali udělat. Firmy například neuvolňují své lidi na školení, protože je příliš mnoho práce. Na druhou stranu si však uvědomují, že…

Pravidla pro podnikající páry

4.7.2006 

Páry, které pracují společně, mají některé jedinečné výhody, například větší důvěru, ale také čelí řadě nepříjemností. Nan Langowitzová, ředitelka Center for Womens Leadership na univerzitě v Babsonu,…

Článek v rámci předplatného Benefity nejen na Slovensku

30.6.2006 

Zaměstnanecké výhody odhalují, na čem dané firmě záleží, kam směřuje a co očekává. Pokud například nabízí penzijní nebo životní pojistné, má zájem na posílení jistoty zaměstnanců a chce si je udržet…

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

30.6.2006 

Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět technologii voice over internet protocol (VoIP). Slyšeli už vše potřebné o výhodách středisek s více pracovišti a pružnosti VoIP…

icon Zjišťování ziskovosti reklamy na internetu

29.6.2006 

S tím, jak náklady na marketing polykají stále větší podíl internetových firemních zisků, se řada obchodníků snaží využívat sofistikované analytické nástroje, které jim umožní získat maximum z…

Motivační vzorec pro sebevzdělávání

28.6.2006 

Existují dva způsoby, jak motivovat lidi, aby něco dělali. První zahrnuje externí faktory, jako jsou například odměny a pobídky. Druhý staví na touhách a potřebách.Motivovat lidi, aby se vzdělávali,…

Co všechno by měl umět interní kouč?

28.6.2006 

Stále více firem se zamýšlí nad tím, zda si místo externích koučů nevychovávat kouče vlastní mezi svými současnými…

icon Pozor na velké firmy jako zákazníky

27.6.2006 

Přílišné spoléhání se na velkou firmu jako odběratele skrývá pro menší podnik značné nebezpečí. Velká firma sice znamená stálý a relativně spolehlivý zdroj odbytu, který je pro malé firmy tak…

icon Jak na webové stránky

26.6.2006 

Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale ještě jednou. Každá firma s vlastními webovými stránkami je alespoň částečně i mediální společností. Jakožto pracovníci…

icon Personalistika je puzzle

26.6.2006 

Rozhovor s Evou Snopkovou, personální ředitelkou Johnson & Johnson, s.r.o. pro Českou republiku a Slovensko.Prvním prezidentem vaší společnosti byl Robert Wood Johnson, společníky mu byli jeho dva…

Článek v rámci předplatného icon Desatero zákaznického servisu

23.6.2006 

Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme plnit jejich potřeby, pomohou nám růst a navíc nás doporučí svým známým. Článek shrnuje deset…

Co znamená důstojně zacházet s pracovníkem?

22.6.2006 

Důstojné zacházení s lidmi na pracovišti je komplexní jev, který se týká různých témat. Například špatného managementu, dlouhé pracovní doby, šikany a nezdravého pracovního prostředí. Jako základní…

Článek v rámci předplatného Hledání talentů na veřejných místech

17.6.2006 

Někdo se kdysi zeptal známého zloděje, proč vyloupil jistou banku. Jeho odpověď byla velmi prostá protože tam byly peníze. Na tomto příkladu je možné zdůvodnit následující náborovou strategii. Když…

icon Tří kroky k maximalizaci firemních zisků

15.6.2006 

Schopnost správně segmentovat odbytiště přispívá k firemní efektivitě a vyplatí se, když se na tyto informace pohlíží při rozvoji strategie, produktů, plánování a zacílení marketingu.- Strukturální…

Článek v rámci předplatného icon Správa znalostí podpoří CRM

15.6.2006 

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými dokumentačními a archivovanými informacemi. V rámci CRM sbírají firmy data ze zákaznického servisu. Zapojením…

Výpis 42164230 z celkem 5212