Obědvej a uč se
Každý den se zdá, že není dostatek času na všechno, co bychom potřebovali udělat. Firmy například neuvolňují své lidi na školení, protože je příliš mnoho práce. Na druhou stranu si však uvědomují, že…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5212 článků.
Každý den se zdá, že není dostatek času na všechno, co bychom potřebovali udělat. Firmy například neuvolňují své lidi na školení, protože je příliš mnoho práce. Na druhou stranu si však uvědomují, že…
Páry, které pracují společně, mají některé jedinečné výhody, například větší důvěru, ale také čelí řadě nepříjemností. Nan Langowitzová, ředitelka Center for Womens Leadership na univerzitě v Babsonu,…
Zaměstnanecké výhody odhalují, na čem dané firmě záleží, kam směřuje a co očekává. Pokud například nabízí penzijní nebo životní pojistné, má zájem na posílení jistoty zaměstnanců a chce si je udržet…
Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět technologii voice over internet protocol (VoIP). Slyšeli už vše potřebné o výhodách středisek s více pracovišti a pružnosti VoIP…
S tím, jak náklady na marketing polykají stále větší podíl internetových firemních zisků, se řada obchodníků snaží využívat sofistikované analytické nástroje, které jim umožní získat maximum z…
Existují dva způsoby, jak motivovat lidi, aby něco dělali. První zahrnuje externí faktory, jako jsou například odměny a pobídky. Druhý staví na touhách a potřebách.Motivovat lidi, aby se vzdělávali,…
Stále více firem se zamýšlí nad tím, zda si místo externích koučů nevychovávat kouče vlastní mezi svými současnými…
Přílišné spoléhání se na velkou firmu jako odběratele skrývá pro menší podnik značné nebezpečí. Velká firma sice znamená stálý a relativně spolehlivý zdroj odbytu, který je pro malé firmy tak…
Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale ještě jednou. Každá firma s vlastními webovými stránkami je alespoň částečně i mediální společností. Jakožto pracovníci…
Rozhovor s Evou Snopkovou, personální ředitelkou Johnson & Johnson, s.r.o. pro Českou republiku a Slovensko.Prvním prezidentem vaší společnosti byl Robert Wood Johnson, společníky mu byli jeho dva…
Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme plnit jejich potřeby, pomohou nám růst a navíc nás doporučí svým známým. Článek shrnuje deset…
Důstojné zacházení s lidmi na pracovišti je komplexní jev, který se týká různých témat. Například špatného managementu, dlouhé pracovní doby, šikany a nezdravého pracovního prostředí. Jako základní…
Někdo se kdysi zeptal známého zloděje, proč vyloupil jistou banku. Jeho odpověď byla velmi prostá protože tam byly peníze. Na tomto příkladu je možné zdůvodnit následující náborovou strategii. Když…
Schopnost správně segmentovat odbytiště přispívá k firemní efektivitě a vyplatí se, když se na tyto informace pohlíží při rozvoji strategie, produktů, plánování a zacílení marketingu.- Strukturální…
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými dokumentačními a archivovanými informacemi. V rámci CRM sbírají firmy data ze zákaznického servisu. Zapojením…