Základy toho, jak zapůsobit na uchazeče
Uchazeči vědí, že první dojem je kritický a to pro obě strany. I maličkosti, jako je dočasnost, zdvořilost a respektování soukromí, řeknou o firmě více než lesklé brožury nebo pěkné internetové…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5304 článků.
Uchazeči vědí, že první dojem je kritický a to pro obě strany. I maličkosti, jako je dočasnost, zdvořilost a respektování soukromí, řeknou o firmě více než lesklé brožury nebo pěkné internetové…
Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího firmám náklady na poskytování služeb zákazníkům. Mezi zákazníky jsou však často kritizovány za to, že v podstatě žádné služby…
Role HR při propouštění zaměstnancůPokud dojde na propouštění zaměstnanců, HR oddělení může pomoci řídit proces, vést výstupní pohovory a minimalizovat škody pro společnost i zaměstnance. Nemůže ale převzít zodpovědnost ani zajistit,…
Pokud hledáte novou práci nebo jinou možnost postupu v kariéře, musíte v první řadě působit příjemně. Shodli se na tom alespoň personální manažeři v celosvětovém průzkumu společnosti NFI Research.…
Umění propouštětManažeři mají často problémy s propouštěním zaměstnanců. Mezi nejčastější důvody patří tendence firem uklízet neúspěchy pod koberec. Svou roli ale hraje i osobní špatná zkušenost manažerů s…
Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi přicházejí do přímého styku, doručit lepší služby a jejich očekávání uspokojitnebo překonat.To, jak…
Poslední část článku o firemních časopisech se zaměřuje na konkrétní případy renomovaných institucí a podniků. Česká správa sociálního zabezpečení například má svůj časopis již 37 let. Jmenuje se…
České firmy se potýkají s vysokou fluktuací zaměstnanců, což zvyšuje jejich náklady a omezuje rozvoj. Podle studie PricewaterhouseCoopers dosahuje míra fluktuace zaměstnanců u nás 15 procent, zatímco…
Uvádění kontaktních informací na firemních webových stránkách je velice důležité. Především je třeba, aby byly přehledné. Mnoho firem uvádí spousty kontaktních čísel a adres, ale již neinformuje o…
Různí odborníci hovoří o různých postupech, které by měli dodržet majitelé malých firem, aby nezkrachovali. Existuje však několik základních pravidel, které riziko neúspěchu výrazně sníží. Článek je…
Víte, že až 90 % kvalitních uchazečů ztratí zájem po přečtení celého popisu pozice? To znamená, že téměř veškeré snahy a marketing jsou ztrátou času avylepšení nudné inzerce může přinést dramatický…
Společnosti vprostředí e-businessu mají těžký úkol: musí být dostatečně kompetitivní na to, aby přilákaly a udržely si IT talenty se specifickými dovednostmi slučujícími se sfiremními cíli. Zároveň se…
Spolu s tím, jak se po amerických pracovištích rozšiřuje surfování po internetu, rozesílání osobních e-mailů či instatní komunikace, zaměstnavatelé více dohlížejí na využívání těchto technologií.…
Vedení firmy se po konzultaci s marketingovým oddělením rozhodne zařadit mezi nástroje pro komunikaci se zaměstnanci časopis. Po pečlivé úvaze se vytvoří první návrhy podoby časopisu. Z této prvotní…
Máte na svém webu stránku O nás? Máte ji jen proto, že ji mají všichni ostatní? Jaká je skutečná hodnota této stránky? A víte, jak tuto hodnotu maximálně využít? Firmy rády hovoří o sobě. Zákazníka…