Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5212 článků.

Koučování manažerů

13.4.2006 

Koučování se často objevuje jedna z možností při plánování rozvoje managementu firem. Jak se zorientovat při výběru koučů na dosud ne zcela jasně diferencovaném trhu? Několik postřehů ze strany kouče,…

Článek v rámci předplatného Proč vaši zaměstnanci ztrácejí motivaci?

12.4.2006 

Odborná literatura je plná rad, jak motivovat zaměstnance. Někdy je však problém v manažerech a nikoli inspiraci. U řady firem nespočívá problém v tom, že by měly motivovat své zaměstnance. Naopak by…

icon Komu říci o peníze?

7.4.2006 

Pokud jste jako většina drobných podnikatelů, vaše první reakce na toto téma bude, že neznáte dost lidí, kteří mají peníze a ještě méně těch, které byste se nestyděli o ně požádat. Před tím, než…

Motivační plakáty nejsou jen neúčinné

6.4.2006 

Řada lidí pracujících doma odmítá zdobit svou domácí kancelář motivačními plakáty. Připomínají jim totiž dny strávené v minulých zaměstnáních, kde byly motivační plakáty běžnou součástí firemní…

icon Co obnáší efektivní řízení změn

5.4.2006 

Změny jsou v dnešní době běžnou součástí chodu firem. Pokud je nedokážeme správně řídit, snížíme tím důvěryhodnost firmy i morálku zaměstnanců. Článek proto přináší několik rad, jak řídit změny a…

icon Nadávat či nenadávat?

5.4.2006 

Je hrubá mluva přijatelnou formou komunikace na pracovišti? Některá pracoviště ji respektují a dokonce očekávají. Pokud nějaký zaměstnanec nikdy nenadává, považují ho za divného. Psychologové…

icon Tvorba kvalitní online prezentace

5.4.2006 

Dobrá online prezentace je dnes jedním z klíčových předpokladů úspěchu jakékoliv firmy. Při tvorbě a webu a jeho uvedení do provozu je třeba m&…

Článek v rámci předplatného Domácí přesčas není zdravý

4.4.2006 

Zaměstnanci by neměli dovolit mobilním technologiím, aby jim ničily osobní život varuje zpráva, podporovaná vedoucí britskou společností v oblasti mobilních telefonů.The Orange Future Enterprise…

Smíchem k úspěchu

4.4.2006 

Sterilní a studené firemní prostředí vede lidi k tomu, že se snaží najít si své rozptýlení ať už je to bdělé snění, surfování na internetu nebo hraní her. Když jim bude tolerováno, aby se v kanceláři…

Řízení výkonnosti: Stejný přístup ke všem?

4.4.2006 

Zaměstnavatelé se zaměstnanci v různých oborech a oblastech světa by neměli používat jediný systém řízení výkonnosti v celé organizaci. I když s tímto přístupem některé firmy, jako například Toyota,…

Jak čelit požadavku zhodnocení školení

31.3.2006 

Vyhodnocení je zlatým grálem školení a rozvoje v zaměstnanecké sféře. V posledních letech se na zjištění návratnosti investicklade i v této oblasti zvýšený důraz. Přínos těchto, často nákladných…

Článek v rámci předplatného icon Loajalita zákazníků se vyplatí

31.3.2006 

V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků zásadní roli. Loajalita stojí a padá se zákaznickými zkušenostmi a jejich kvalitou. Jde o to, jak zákazníci vnímají hodnoty,…

Článek v rámci předplatného icon Pár tipů pro firemní blogování

29.3.2006 

Stále stoupá počet firem či vysokých manažerů, kteří si vedou své blogy. V USA má například vlastní blog asi 5 procent ze skupiny 500 nejbohatších firem (Fortune 500), včetně společností GM, Microsoft…

Na vzdělávání by si měl každý najít čas

29.3.2006 

Každá společnost se vyvíjí, mění, snaží se neustále zlepšovat, získávat nové poznatky a zkušenosti. Stejně tak by tomu mělo výt i svůdci a manažery ve firmě, i když většina znich, díky svému…

icon Jak určit nejlepší cenu pro váš produkt nebo službu

28.3.2006 

Při určování ceny některých komodit není příliš velká možnost cenové flexibility. Pokud ale chcete stanovit cenu pro služby, určit poplatek za seminář nebo stažení dat, rozsah cen, které můžete žádat,…

Výpis 42764290 z celkem 5212