Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5308 článků.

Potřebujete školení?

28.7.2006 

Když firma nedosahuje svého potenciálu, nabízí se jako první snadné řešení zorganizovat nějaké školení. V současné době je k dispozici mnoho firemních školicích programů v nejrůznějších formátech.…

Ovládnutí výkonu je v rukách HR

28.7.2006 

Více než 600 delegátů se minulý měsíc zúčastnilo na britské univerzitě v Keele konference s názvem Profesionální standardy (Professional Standards) se zaměřením na vysoký pracovní výkon. Zabývali…

Článek v rámci předplatného Aby náborové stránky byly efektivnější

28.7.2006 

Náborová část vašich webových stránek je jedním zklíčových nástrojů, kterým přitahujete kvalifikované pracovní kandidáty. Vůbec přitom nezáleží na tom, jak velký váš podnik je.Ještě nedávno tvořily…

Článek v rámci předplatného Funguje elektronický nábor?

27.7.2006 

Moderní technologie změnily proces náboru zaměstnanců, ať už se jedná o umisťování inzerátů na firemní webové stránky, elektronické screenování životopisů, provádění užšího výběru nebo pohovoru.…

icon Inovace mnoha forem

25.7.2006 

Pro malé firmy se inovace nabízí v mnoha formách. Přestože jen nepatrné procento malých firem vlastní v současné době patenty, které užívají jiné firmy, více než 40 % oslovených amerických firem…

icon Vychovejte si příští vůdce

25.7.2006 

Většina manažerů se domnívá, že je výhodnější vychovávat si vlastní vůdce, než je získávat z externích zdrojů. Novým či potenciálním zaměstnancům můžete ukázat možnosti dalšího rozvoje ve vaší firmě,…

Článek v rámci předplatného Harassment na Slovensku

24.7.2006 

Oplzlé vtipy, kalendář s akty, poplácávání po zadku či hluboký výstřih kolegyně. To všechno může být sexuální obtěžování. Záleží jen na konkrétních osobách, nakolik jim to bude překážet. Článek se…

Zvýšení výkonu? Poučte se od nejlepších

24.7.2006 

Magazín Workforce Management diskutoval s lídry a odborníky v oboru kompenzací a dělí se se získanými informacemi.- Vyrovnat se se slabými pracovníky. Většina firem nebude mít problém jmenovat své…

icon Hlas zákazníka znovu sílí

21.7.2006 

Jak potvrzuje nedávný průzkum Phelon Group,VOC (Voice of the Customer hlas zákazníka) se v poslední době opět začíná dostávat ke slovu. Server MarketingProfs se zavazuje přinášet o VOC pravidelné…

Základní dovednosti manažera lidských zdrojů - Kolik z nich máte?

21.7.2006 

Při pohovoru s potenciálním zaměstnancem personalista standardně postupuje tak, že porovnává uchazeče se seznamem klíčových dovedností a osobnostních charakteristik, které si daná práce žádá. Odborný…

icon Propagujte zevnitř ven

21.7.2006 

Nedávný průzkum agentury Mercer Human Resource Consulting, který oslovil 125 zkušených manažerů na semináři v Londýně, odhalil, že 90 % firem, které informují své zaměstnance o externích aktivitách,…

Článek v rámci předplatného Na co se uchazečů v testech raději neptat

20.7.2006 

Testování uchazečů pomáhá firmám získávat přehled o jejich obecné schopnosti zapadnout do firemní kultury. Také může odhalit, zda mají potřebné charakterové rysy a dovednosti pro pozici. Hlavně však…

icon Jak vylepšit čtivost textů

17.7.2006 

Ať už je vaše marketingové médium email, internetová stránka nebo tištěná reklama, problém je stejný stále méně času a ochoty zákazníků číst. Naštěstí existuje řada technik, jak čtivost vylepšit.-…

Článek v rámci předplatného Jak zlepšit kvalitu uchazečů?

14.7.2006 

Studie opakovaně prokazují, že výběr uchazečů pouze pomocí pohovoru je nespolehlivý a neefektivní. Jen zřídka jsou pohovory dělány konzistentně, jsou subjektivní a často bývají ovlivněny předsudky.…

Jak si naplánovat postup v kariéře

14.7.2006 

Zadostiučinění a seberealizace je důležitým předpokladem spokojeného profesionálního života. Do práce chodíme většinu života, a tak je dobré přemýšlet a plánovat, kam až v kariéře dospět. Úspěšná…

Výpis 42914305 z celkem 5308