Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5212 článků.

Americké firmy nekomunikují se zámořskými pobočkami

27.3.2006 

Americké firmy nejsou příliš ochotny investovat do komunikace se svými zámořskými pracovišti. Méně než 30 % amerických firem efektivně komunikuje se svými zaměstnanci v zámoří a firma Watson, která…

Učící se organizace

27.3.2006 

Učící se organizace je taková organizace, která systematicky shromažďuje zkušenosti a poznatky získané vlastní činností a využívá je k vlastnímu rozvoji a poučení.Kultura učící se organizace by měla…

Článek v rámci předplatného icon Dobrý firemní skutek se vyplatí

24.3.2006 

Dnešní Američané vystavují na odiv své vášně na svých autech nebo oblečení. Chtějí, aby je ostatní viděli jako mravné, pečující a dobré občany. Tento trend má ale hlubší smysl. Američané stojí o to,…

icon Všechno, co opravdu potřebujete znát pro blogování jste se naučili v mateřské školce

24.3.2006 

Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci. Společnosti jako Microsoft, IBM, Google nebo Ford již tento nástroj úspěšně využívají. Každá z nich má dokonce několik blogů…

Mohu něco říci?

23.3.2006 

Bojíte se v práci ozvat? Objem strachu na moderních pracovištích byl jedním z překvapujících zjištění nedávného výzkumu profesorky Amy Edmondsonové z Harvard Business School a profesora Jamese Deterta…

Článek v rámci předplatného Používáte hrubší jazyk?

23.3.2006 

Klení a užívání neslušných výrazů může vždy někoho urazit a je barometrem firemní kultury. Většinou bývá tabu, aleněkdy se dokonce očekává. Je využíváno ke zdůraznění postavení, také jako zbraňnebo…

icon Pálí vás šéfovské křeslo?

22.3.2006 

V každém byznysu musí být někdo šéf. Možná jste při zakládání firmy nepočítali s tím, co všechno to obnáší. Možná nemáte vhodné vzdělání, potřebnou touhu nebo trpělivost, ale máte šéfovské křeslo. Co…

Článek v rámci předplatného Jak se chovat k nováčkovi

21.3.2006 

I přes nemalou nezaměstnanost si firmy stěžují, že ve většině oborů je nedostatek opravdu kvalitních zaměstnanců. Neznamená to jen samotnou kvalifikaci pro výkon určitého povolání, ale také obecnější…

Doporučené aktivity pro strategičtější nábor

18.3.2006 

Zaměřte se na budování dobré pověsti firmy - zaměstnavatele Vybudování takovéto pozitivní vazby vám bude trvale přinášet kvalitní zájemce.Máte program pro udržení zaměstnanců? Buďte připraveni na…

Článek v rámci předplatného icon Desatero výnosných webových stránek

18.3.2006 

Stále více malých firem si uvědomuje, že mít vlastní webové stránky již není jen výhoda, ale nutnost. Mít webové stránky však ještě neznamená profitovat z nich. Některé stránky jsou tak špatně…

Jak se rychle adaptovat v novém zaměstnání

17.3.2006 

První týden vnovém zaměstnání bývá vzrušující - je to začátek nového dobrodružství ve vaší kariéře, další krok vpřed a životní změna.Ať už jde o jakýkoli obor, začínat vnovém zaměstnání znamená být…

Jste si jistí stabilitou svého zaměstnání?

17.3.2006 

Mnoho lidí žije vneustálé nejistotě o stabilitě svého zaměstnání. Pokud se například nemohou přihlásit ke svému firemnímu emailovému účtu, myslí si spíše že jim byl účet zrušen jako předzvěst…

Článek v rámci předplatného Nepsaná pravidla jako součást firemní kultury

17.3.2006 

Ať už pracujete kdekoli, jsou kolem vás kolegové a také další lidé zvenčí. Je důležité umět snimi správně komunikovat. Klíčové je jít na to vhodnou cestou a držet se nepsanými firemními pravidly. Může…

icon Nikdo u nás nemá své místo "pod penzí"

16.3.2006 

Rozhovor s Rostyou Gordon-Smith, výkonnou ředitelkou pro lidské zdroje Českého telecomu.Pracujete na vysoké pozici vtelekomunikační společnosti. Co pro vás znamená telefon jako médium?Moje děti mi…

Článek v rámci předplatného Udržet si dobré zaměstnance není tak těžké

15.3.2006 

Dobré společnosti si snaží udržet své nejlepší pracovníky. Co může firma udělat, aby si udržela své klíčové zaměstnance? Vyjmenujme alespoň několik těch nejdůležitějších věcí.Kompenzace- Využívejte…

Výpis 42914305 z celkem 5212