Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5308 článků.

icon Pozor na rozvod, pane řediteli

13.7.2006 

I když je rozvod zejména osobní tragédie, může proniknout také na pracoviště a dokonce vás stát i místo, nemluvě o dobré pověsti. V posledních letech proběhla ve světě vlna veřejně propíraných rozvodů…

Článek v rámci předplatného Kdo nezapadne, z kola ven

12.7.2006 

Neúspěch uchazečů o vedoucí pozice často spočívá v tom, že nezapadají do příslušné firemní kultury. Je to jeden z nejčastějších důvodů odchodu, vysvětluje Sally Stetsonová, ředitelka americké…

icon Přidejte Internet do marketingového mixu

12.7.2006 

Důležitost internetového marketingu stále vzrůstá. Výzkumy ukazují posun od tradičních marketingových rozpočtů k více prostředkům věnovaným na on-line propagaci produktů a služeb. Mezi výhody…

Článek v rámci předplatného Nedostatek dovedností zaměstnanců brání firmám v úspěchu

11.7.2006 

Většina vyšších manažerů se domnívá, že jejich zaměstnanci postrádají dovednosti potřebné k dosažení vedoucí pozice firmy na trhu a dokonce ani jejich nejdůležitější funkce nejsou dostatečně výkonné.…

Proč by měl někdo pracovat ve vaší firmě?

10.7.2006 

Když vezmeme v potaz, že kvalitní uchazeči mají dnes více příležitostí, je důležité si tuto otázku pokládat.Pokud chcete, aby do vás uchazeč investoval, jinými slovy akceptoval vaši nabídku, musí být…

Článek v rámci předplatného icon 12 důvodů pro marketingové pohlednice

7.7.2006 

Jestliže v marketingu nevyužíváte pohlednice, možná přehlížíte vysoce efektivní a nenákladný nástroj prodeje. Článek shrnuje 12 důvodů, proč právě pohlednice zahrnout do marketingového plánu.-…

Obědvej a uč se

4.7.2006 

Každý den se zdá, že není dostatek času na všechno, co bychom potřebovali udělat. Firmy například neuvolňují své lidi na školení, protože je příliš mnoho práce. Na druhou stranu si však uvědomují, že…

Pravidla pro podnikající páry

4.7.2006 

Páry, které pracují společně, mají některé jedinečné výhody, například větší důvěru, ale také čelí řadě nepříjemností. Nan Langowitzová, ředitelka Center for Womens Leadership na univerzitě v Babsonu,…

Článek v rámci předplatného Benefity nejen na Slovensku

30.6.2006 

Zaměstnanecké výhody odhalují, na čem dané firmě záleží, kam směřuje a co očekává. Pokud například nabízí penzijní nebo životní pojistné, má zájem na posílení jistoty zaměstnanců a chce si je udržet…

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

30.6.2006 

Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět technologii voice over internet protocol (VoIP). Slyšeli už vše potřebné o výhodách středisek s více pracovišti a pružnosti VoIP…

icon Zjišťování ziskovosti reklamy na internetu

29.6.2006 

S tím, jak náklady na marketing polykají stále větší podíl internetových firemních zisků, se řada obchodníků snaží využívat sofistikované analytické nástroje, které jim umožní získat maximum z…

Motivační vzorec pro sebevzdělávání

28.6.2006 

Existují dva způsoby, jak motivovat lidi, aby něco dělali. První zahrnuje externí faktory, jako jsou například odměny a pobídky. Druhý staví na touhách a potřebách.Motivovat lidi, aby se vzdělávali,…

Co všechno by měl umět interní kouč?

28.6.2006 

Stále více firem se zamýšlí nad tím, zda si místo externích koučů nevychovávat kouče vlastní mezi svými současnými…

icon Pozor na velké firmy jako zákazníky

27.6.2006 

Přílišné spoléhání se na velkou firmu jako odběratele skrývá pro menší podnik značné nebezpečí. Velká firma sice znamená stálý a relativně spolehlivý zdroj odbytu, který je pro malé firmy tak…

icon Jak na webové stránky

26.6.2006 

Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale ještě jednou. Každá firma s vlastními webovými stránkami je alespoň částečně i mediální společností. Jakožto pracovníci…

Výpis 43064320 z celkem 5308