Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5274 článků.

Článek v rámci předplatného icon Možnosti při výběru jména pro vaši značku

21.4.2006 

O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky by mělo vyčnívat nad ostatními na vašem trhu a zároveň podporovat to, co vaše značka slibuje, jaký předkládá příběh a jakého…

Jak načasovat oslovení adeptů

19.4.2006 

Je důležité si uvědomit, že oslovení člověka s pracovní nabídkou vyžaduje precizní načasování. Podle autora může takové načasování znamenat 100% obrat ve výsledku, ať už negativní, nebo pozitivní.…

Koučování manažerů

13.4.2006 

Koučování se často objevuje jedna z možností při plánování rozvoje managementu firem. Jak se zorientovat při výběru koučů na dosud ne zcela jasně diferencovaném trhu? Několik postřehů ze strany kouče,…

Článek v rámci předplatného Proč vaši zaměstnanci ztrácejí motivaci?

12.4.2006 

Odborná literatura je plná rad, jak motivovat zaměstnance. Někdy je však problém v manažerech a nikoli inspiraci. U řady firem nespočívá problém v tom, že by měly motivovat své zaměstnance. Naopak by…

icon Komu říci o peníze?

7.4.2006 

Pokud jste jako většina drobných podnikatelů, vaše první reakce na toto téma bude, že neznáte dost lidí, kteří mají peníze a ještě méně těch, které byste se nestyděli o ně požádat. Před tím, než…

Motivační plakáty nejsou jen neúčinné

6.4.2006 

Řada lidí pracujících doma odmítá zdobit svou domácí kancelář motivačními plakáty. Připomínají jim totiž dny strávené v minulých zaměstnáních, kde byly motivační plakáty běžnou součástí firemní…

icon Co obnáší efektivní řízení změn

5.4.2006 

Změny jsou v dnešní době běžnou součástí chodu firem. Pokud je nedokážeme správně řídit, snížíme tím důvěryhodnost firmy i morálku zaměstnanců. Článek proto přináší několik rad, jak řídit změny a…

icon Nadávat či nenadávat?

5.4.2006 

Je hrubá mluva přijatelnou formou komunikace na pracovišti? Některá pracoviště ji respektují a dokonce očekávají. Pokud nějaký zaměstnanec nikdy nenadává, považují ho za divného. Psychologové…

icon Tvorba kvalitní online prezentace

5.4.2006 

Dobrá online prezentace je dnes jedním z klíčových předpokladů úspěchu jakékoliv firmy. Při tvorbě a webu a jeho uvedení do provozu je třeba m&…

Článek v rámci předplatného Domácí přesčas není zdravý

4.4.2006 

Zaměstnanci by neměli dovolit mobilním technologiím, aby jim ničily osobní život varuje zpráva, podporovaná vedoucí britskou společností v oblasti mobilních telefonů.The Orange Future Enterprise…

Smíchem k úspěchu

4.4.2006 

Sterilní a studené firemní prostředí vede lidi k tomu, že se snaží najít si své rozptýlení ať už je to bdělé snění, surfování na internetu nebo hraní her. Když jim bude tolerováno, aby se v kanceláři…

Řízení výkonnosti: Stejný přístup ke všem?

4.4.2006 

Zaměstnavatelé se zaměstnanci v různých oborech a oblastech světa by neměli používat jediný systém řízení výkonnosti v celé organizaci. I když s tímto přístupem některé firmy, jako například Toyota,…

Jak čelit požadavku zhodnocení školení

31.3.2006 

Vyhodnocení je zlatým grálem školení a rozvoje v zaměstnanecké sféře. V posledních letech se na zjištění návratnosti investicklade i v této oblasti zvýšený důraz. Přínos těchto, často nákladných…

Článek v rámci předplatného icon Loajalita zákazníků se vyplatí

31.3.2006 

V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků zásadní roli. Loajalita stojí a padá se zákaznickými zkušenostmi a jejich kvalitou. Jde o to, jak zákazníci vnímají hodnoty,…

Článek v rámci předplatného icon Pár tipů pro firemní blogování

29.3.2006 

Stále stoupá počet firem či vysokých manažerů, kteří si vedou své blogy. V USA má například vlastní blog asi 5 procent ze skupiny 500 nejbohatších firem (Fortune 500), včetně společností GM, Microsoft…

Výpis 43364350 z celkem 5274