Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5213 článků.

Článek v rámci předplatného icon Nová předsevzetí pro manažery obchodní značky

20.2.2006 

I když je leden dávno za námi, manažeři jsou stále plni slibů k novému roku. Ne vše v roce minulém šlo hladce a stojí za to si všímat věcí, o kterých bylo prohlášeno, že se nebudou opakovat.…

Článek v rámci předplatného Jak na efektivitu programů odměňování

20.2.2006 

Tisícovka zaměstnanců americké společnosti Scottsdale Insurance Co. se každoročně účastní speciálních diskusních skupin, v nichž se zabývá efektivitou firemních systémů odměňování. Každý navíc…

icon Je tisíc důvodů, proč pracovat právě u nás

20.2.2006 

Rozhovor s Kryštofem Radkem, Compensation & Benefits Managerem společnosti GE Money Bank, a.s., která se ve studii Nejlepší zaměstnavatelé České republiky 2005 umístila na čtvrtém místě.Řeč bude…

Článek v rámci předplatného Zaměstnanec musí vědět, proč pracuje

16.2.2006 

Hlavním důvodem, proč se zaměstnanci v práci dostatečně neangažují je skutečnost, že jim nikdo nevysvětlil, proč vlastně v práci jsou a k čemu mohou přispět nechápou tedy strategii svého…

Intimních vztahů na pracovišti přibývá

16.2.2006 

V USA stoupá počet párů, které se dávají dohromady na pracovištích. Přispívá k tomu skutečnost, že Američané v současné době pracují déle a tvrději než dříve, takže ubývá volného času i sil. Výzkumy…

icon 10 otázek před zakoupením projektoru

16.2.2006 

1. Co budete promítat? Projektory jsou stavěny k různým účelům, takže je to dosti zásadní otázka. Budou to hlavně slajdy z PowerPointu nebo videa? Pracujete s bílou tabulí?2. Kde jej budete používat?…

icon Jak řídit bezdrátové technologie

15.2.2006 

Bezdrátové technologie se rychle stávají nezbytnou součástí podnikání malých i velkých firem. Studie potvrzují, že firmy využívají bezdrátové komunikátory a další bezdrátové technologie ve větší míře,…

icon Blog jako komunikační kanál

14.2.2006 

Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je založení diskusního fóra na firemních webových stránkách, založení blogu nebo poskytnutí prostoru pro založení blogů věrným…

E-learning forum 2006

14.2.2006 

Vzdělávací společnost 1. VOX a.s. ve spolupráci s Agenturou pro firemní vzdělávání a firemní poradenství SEMIS pořádají dne 2. března 2006 tradiční VI. ročník konference, která se jako každoročně koná…

icon Zkušenost uživatele - část většího celku

14.2.2006 

Konzultanti dávají do stejného pytle Customer Experience Management management zkušenosti zákazníka (CEM) a User Experience zkušenost uživatele. Není to ale jedno a totéž!Zkušenost uživatele, nebo…

Zaměstnanci chtějí být odměňováni jinak

13.2.2006 

Projevování uznání za dobře odvedenou práci za účelem udržení klíčových zaměstnanců je důležitá aktivita. Podle říjnového průzkumu společnosti Maritz Incentives se ale to, jak jsou zaměstnanci…

icon Testujte své klienty

10.2.2006 

Testování je páteří každé solidní marketingové kampaně. Bez ohledu na to, zda je vaše firma na trhu dlouho nebo ne, je nezbytné k získávání zpětné vazby.Proč musí být testování součástí vaší firemní…

Výhody pro partnery zaměstnanců

10.2.2006 

Anglický pojem „domestic-partner benefits“ označuje výhody, které zaměstnavatelé poskytují životním partnerům svých zaměstnanců, ať již…

Jak řídit klevety

10.2.2006 

Na mnoha pracovištích bují pomluvy. Někdy to vypadá, že zaměstnanci ani nemají na práci nic lepšího, než klevetit. Šíří se pomluvy o firmě, peněžním hodnocení, spolupracovnících i nadřízených.…

Článek v rámci předplatného Kde vzít kvalitní manažery?

10.2.2006 

Už delší dobu se ve světě diskutuje o tom, zda anglosaský typ manažerských škol připravuje pro podniky ty nejlepší manažery. I přes kritiku a výkyvy v zájmu o studium, jsou MBA školy stále uznávané,…

Výpis 43214335 z celkem 5213