Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5213 článků.

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů pro kvalitní zákaznickou samoobsluhu

6.9.2006 

Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího firmám náklady na poskytování služeb zákazníkům. Mezi zákazníky jsou však často kritizovány za to, že v podstatě žádné služby…

Článek v rámci předplatného Role HR při propouštění zaměstnanců

6.9.2006 

Pokud dojde na propouštění zaměstnanců, HR oddělení může pomoci řídit proces, vést výstupní pohovory a minimalizovat škody pro společnost i zaměstnance. Nemůže ale převzít zodpovědnost ani zajistit,…

Kariéra vyžaduje osobnost a příjemné vystupování

4.9.2006 

Pokud hledáte novou práci nebo jinou možnost postupu v kariéře, musíte v první řadě působit příjemně. Shodli se na tom alespoň personální manažeři v celosvětovém průzkumu společnosti NFI Research.…

Článek v rámci předplatného Umění propouštět

30.8.2006 

Manažeři mají často problémy s propouštěním zaměstnanců. Mezi nejčastější důvody patří tendence firem uklízet neúspěchy pod koberec. Svou roli ale hraje i osobní špatná zkušenost manažerů s…

icon Jak školit pro zákaznický servis

30.8.2006 

Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi přicházejí do přímého styku, doručit lepší služby a jejich očekávání uspokojitnebo překonat.To, jak…

Článek v rámci předplatného icon Firemní časopis - 3. část

29.8.2006 

Poslední část článku o firemních časopisech se zaměřuje na konkrétní případy renomovaných institucí a podniků. Česká správa sociálního zabezpečení například má svůj časopis již 37 let. Jmenuje se…

Zaměstnanci jsou dobrá investice

25.8.2006 

České firmy se potýkají s vysokou fluktuací zaměstnanců, což zvyšuje jejich náklady a omezuje rozvoj. Podle studie PricewaterhouseCoopers dosahuje míra fluktuace zaměstnanců u nás 15 procent, zatímco…

Článek v rámci předplatného icon Zefektivněte svou stránku s kontakty

23.8.2006 

Uvádění kontaktních informací na firemních webových stránkách je velice důležité. Především je třeba, aby byly přehledné. Mnoho firem uvádí spousty kontaktních čísel a adres, ale již neinformuje o…

icon Sedm chybných kroků v malém podnikání

23.8.2006 

Různí odborníci hovoří o různých postupech, které by měli dodržet majitelé malých firem, aby nezkrachovali. Existuje však několik základních pravidel, které riziko neúspěchu výrazně sníží. Článek je…

Jak neodradit uchazeče už v počátku

23.8.2006 

Víte, že až 90 % kvalitních uchazečů ztratí zájem po přečtení celého popisu pozice? To znamená, že téměř veškeré snahy a marketing jsou ztrátou času avylepšení nudné inzerce může přinést dramatický…

Tipy pro přilákání a udržení IT talentů

23.8.2006 

Společnosti vprostředí e-businessu mají těžký úkol: musí být dostatečně kompetitivní na to, aby přilákaly a udržely si IT talenty se specifickými dovednostmi slučujícími se sfiremními cíli. Zároveň se…

Američtí zaměstnavatelé mají právo sledovat zaměstnance

22.8.2006 

Spolu s tím, jak se po amerických pracovištích rozšiřuje surfování po internetu, rozesílání osobních e-mailů či instatní komunikace, zaměstnavatelé více dohlížejí na využívání těchto technologií.…

Článek v rámci předplatného icon Firemní časopis - 2. část

21.8.2006 

Vedení firmy se po konzultaci s marketingovým oddělením rozhodne zařadit mezi nástroje pro komunikaci se zaměstnanci časopis. Po pečlivé úvaze se vytvoří první návrhy podoby časopisu. Z této prvotní…

Článek v rámci předplatného icon Jak na stránku o firmě

20.8.2006 

Máte na svém webu stránku O nás? Máte ji jen proto, že ji mají všichni ostatní? Jaká je skutečná hodnota této stránky? A víte, jak tuto hodnotu maximálně využít? Firmy rády hovoří o sobě. Zákazníka…

Článek v rámci předplatného icon Pozor na interní zákaznický servis

17.8.2006 

Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických služeb, aby dosáhly spokojenosti zákazníků, na vliv interního servisu se zapomíná. Vše přitom vychází z vnitřku organizace.…

Výpis 41564170 z celkem 5213