Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19380 článků.

icon Proč elektromobily ještě nejsou všude: 4 rozšířené mýty (2/2)

21.1.2019 

V předchozím článku jsme zjistili, které mýty o e-automobilech možná brání jejich širšímu přijetí. Nyní uvidíme, co je pravdy na dalších dvou z těchto mýtů.

Článek v rámci předplatného icon Jak přimět klienta k rychlému rozhodnutí

18.1.2019 

Každý obchodník to někdy zažil. Schůzka neprobíhá podle vašich představ, klient se neustále zdráhá, má nepodstatné doplňující otázky, je imunní vůči osvědčeným taktikám a rozhodnutí z něj ne a ne…

icon Lidskost jako benefit malých a středních podniků?

18.1.2019 

Jak můžete svým zaměstnancům ukázat, že pro vás nejsou jen číslem O tom, že spokojenost zaměstnanců má vliv na jejich výkon i loajalitu, není pochyb – dokládají to i četné průzkumy. Mezi…

Článek v rámci předplatného icon Hledání nového sídla Amazonu: Čtyři lekce pro B2B obchod

17.1.2019 

Amazon, jejíž majitel Jeff Bezos je v součanosti nejbohatším člověkem planety, je jednou z největších firem na světě. V nedávné době se rozhodli zveřejnit poptávku po novém sídle tohoto korporátního…

Jak zabránit pocitu izolace u zaměstnanců

17.1.2019 

Jedním z častých neduhů moderní doby, který trápí lidi v práci i mimo ni, je pocit izolace. Tento pocit, kdy se daný jedinec například nedobře začlení do kolektivu nebo jednoduše z nějakého důvodu…

icon Proč elektromobily ještě nejsou všude: 4 rozšířené mýty (1/2)

17.1.2019 

V mnoha městech po celém světě lidé ztrácejí hodně času, tím, že stojí s autem v zácpách během dopravní špičky. Celé davy jsou zavřené ve vozidlech, která se pohybují jen velmi pomalu. Nejhorší na tom…

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů, jak vytvořit efektivní firemní blog

16.1.2019 

Blog je skvělým nástrojem, jak na webové stránky firmy dostat nové klienty a jak se stát názorovou autoritou v rámci vašeho oboru. Blog také pomáhá prodávat produkty a udržovat současné zákazníky…

Pět kroků k produktivnějším ránům

16.1.2019 

To, jak vykročíme do nového dne, předurčuje, jak se nám celý daný den vyvede. A to jak v pracovní, tak i osobní rovině. Jak učinit vaše rána produktivnějšími a jak zajistit, abyste se ve zbytku dne…

Článek v rámci předplatného icon Strach – překážka číslo 1 úspěšného obchodování

14.1.2019 

Strach je přirozená reakce na situace, které jsou neznámé nebo před kterými bychom se měli mít na pozoru. Bohužel figuruje do značné míry i v obchodních transakcích a jednáních, a to na obou stranách,…

icon Nezačíná se vaše firma podobat kultu? (2/2)

14.1.2019 

V předchozím článku jsme viděli, jaké jsou nástrahy vůdců kultů – a že něco podobného kultu můžeme nalézt v mnoha různých společenských institucích. Teď se podívejme, zda takový kult není i vaše…

Povzneste své firemní akce do výšin v hotelu ERMI! Profesionální služby v jedinečném prostředí

14.1.2019 

Pokud vyhledáváte pro své firemní akce klidné prostředí obklopené přírodou, pak je tu pro Vás ERMI hotel. Nachází se pouze 40 minut od Prahy a je vyhlášen výbornou kuchyní, přátelskými a kvalitními…

Článek v rámci předplatného Otestujte svou firemní strategii vzdělávání a rozvoje

14.1.2019 

Jak si vaše organizace stojí v otázce vzdělávání? Tušíte, že máte jako firma rezervy, ale nevíte, kde začít? Otestujte bezplatně online Radar firemního vzdělávání a rozvoje od společnosti Gradua-…

10 nejlepších otázek, které položit kandidátovi na pohovoru

14.1.2019 

Zjistit, jestli je kandidát, který k vám přišel na pohovor, tím vhodným člověkem, kterého hledáte, vyžaduje důvtip, dobrý pozorovací talent a především pokládání těch správných dotazů. Abyste se o…

icon Americký styl výuky MBA je intenzivní, studenti však oceňují rychlý přenos znalostí do praxe

14.1.2019  Rozhovor s Klárou Bartošovou, koordinátorkou vzdělávacího programu US-MBA

„MBA studium zažívá v poslední době obzvláště rozmach a s rychle rozmáhající se globalizací roste i jeho význam," popisuje Klára Bartošová - koordinátorka vzdělávacího programu US-MBA na Vysokém učení…

icon Jak zvýšit produktivitu firmy zmapováním zákaznické cesty

11.1.2019 

Změřit produktivitu firmy správně je zásadní. Může to být překvapivé, ale produktivita celé firmy se nedá změřit pouze analyzováním produktivity jednotlivých oddělení a zaměstnanců.

Výpis 41864200 z celkem 19380