Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4584 článků.

Medvídek Pů personalistou

7.10.2004 

Představte si Medvídka Pů a jeho přátele, jak pracují v personální agentuře. Každá z postaviček zosobňuje určitou sumu vlastností, které se dají v této sféře využít a zároveň zdokonalit. Mohou být…

Článek v rámci předplatného icon Pět rad pro kreativnější marketing

4.10.2004 

Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak oživit marketingové snahy, ať již firma prodává výrobky, služby nebo obojí. - Hledejte druhou správnou odpověď. Najděte si…

Článek v rámci předplatného Sbohem a šáteček

1.10.2004 

Okamžik odchodu klíčového zaměstnance z firmy je jednou z nejčastějších manažerských nočních můr. Takový odchod může negativně poznamenat produktivitu i morálku zaměstnanců. Existují však určité…

icon 10 důvodů k odchodu

1.10.2004 

Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a začít hledat náhradu. Ale když si manažeři položí několik důležitých otázek, mohou přijít na způsoby, jak se pojistit, aby…

Článek v rámci předplatného icon Prosím, napište o nás

1.10.2004 

Vztahy s médii jsou uměním i vědou. Mnoho snah PR manažerů vyjde naprázdno. Není těžké vztahy pochopit, ale pro dosažení efektivity to chce opravdovou strategii. Autor se setkal s mnoha pozváními,…

Psycho v manažerském hávu

29.9.2004 

Pokud vás někdy napadlo, že váš šéf nebo kolega se chová jako psychopat, možná jste pravdě blíže, než si odvažujete představit. Aktuální studie University of British Columbia in Canada odhalila, že…

icon Vylepšete služby zákazníkům

27.9.2004 

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat pravidelný kontakt. To platí nejen v e-komerci. Stejně špatné jako rozesílat zákazníkům velké množství e-mailů, je nerozesílat…

Článek v rámci předplatného icon Jak využít Google ke zmapování konkurence

24.9.2004 

Google.com je s miliardou indexovaných webových stránek nejrozsáhlejším vyhledavačem na světě. Kromě jiného to znamená i to, že nabízí možnost, jak nalézt prakticky všechny informace, které si…

icon Oponent je buď ďábel nebo blázen

24.9.2004 

Všechna šťastná jednání se podobají jedno druhému, ale každé nešťastné jednání je nešťastné svým vlastním způsobem. Účastníci hladkého jednání jsou slušní, rozumní a schopní. Účastníci pekelného…

Článek v rámci předplatného icon Troufnete si na blog?

20.9.2004 

O blogu se hodně mluví, podniky, autoři a odborníci shledávají, že blogy mohou být cenným nástrojem marketingu a public relations. Ale blogy nejsou pro každého. Než se rozhodnete zapojit do tohoto…

icon Kouzelné slovíčko

17.9.2004 

Jak zní to kouzelné slovo, které nám maminky jako dětem neustále připomínaly, když jsme chtěly o něco požádat? Je to slovo prosím. Významnou roli hraje i v oblasti byznysu. I když si však drží čestné…

Článek v rámci předplatného Mít to samé v práci i doma?

15.9.2004 

Mnoho lidí si hledá partnery v práci, což nemusí být ten nejlepší nápad. Polovina vztahů, které vzniknou na pracovišti, vyústí v dlouhodobý závazek nebo manželství. Co vede spolupracovníky k románku…

icon Když management udělá botu

15.9.2004 

Krizové situace nastávají ve všech různých formách. Zkušenosti ukazují, že ne vždy je vina na straně managementu, často je však tomu právě tak. Management může být zodpovědný za krize způsobené…

icon Čím více, tím méně

13.9.2004 

Prodejní kampaně, které dříve trvaly půl roku nebo celý rok dnes trvají jeden měsíc. Čím více pak jedna firma využívá výhod krátkodobých kampaní, tím více nutí ostatní firmy postupovat stejným…

icon Rádi bychom relevantní reklamu

10.9.2004 

Většina lidí by vnímala bannery jako méně protivné a obtěžující, kdyby byly více relevantní jejich zájmům a potřebám. Tento závěr přinesla nejnovější studie Ponemon Institute o internetové reklamě.…

Výpis 42014215 z celkem 4584