Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19380 článků.

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů, jak vést bilanční schůzky s členy obchodního týmu

19.12.2018 

Je povinností manažera obchodního týmu komunikovat se svými podřízenými, poskytovat jim rady a podporu a společně pracovat na co nejlepších výkonech a výsledcích na všech frontách daného týmu.…

icon Kybernetické ​​útoky: Na co dát pozor

19.12.2018 

Pokud si myslíte, že kybernetické útoky typu ransomware jsou vždy okamžitě zpeněženy formou žádosti o výkupné, pletete se. Narušení bezpečnosti a nekalé aktivity hackerů se často rozvíjejí postupně,…

Jak být lepším mentorem v pěti krocích

19.12.2018 

Mentorování může být nesmírně efektivní a přínosnou aktivitou, stejně tak ale víceméně ztrátou času, energie, peněz a lidských zdrojů. Zásadní roli hrají osobnost a přístup mentora. Dnes se podíváme…

icon Adaptabilní leadership: Udržte svou společnost naživu (2/2)

18.12.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že úspěšní manažeři jsou ti, jejich leadership je adaptibilní. Takové vedení je o efektivním řízení selhání, které díky tomu nemají negativní dopad na ty zaměstnance,…

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak být úspěšnější v náboru než konkurence

18.12.2018 

Nábor kvalitních pracovníků momentálně trápí celou řadu HR specialistů, manažerů i náborových pracovníků. Jak můžete vyniknout nad konkurencí a zaujmout uchazeče více než jiné společnosti? Dnes vám…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít

17.12.2018 

Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může mít celou řadu příčin. Od zhoršení kvality produktu přes změnu v požadavcích klienta až po jednoduše lepší nabídku ze strany…

icon Adaptabilní leadership: Udržte svou společnost naživu (1/2)

17.12.2018 

Chtějte nalézt poučení a ne vinu. Selhání musíte vidět jako proces. To je to první, co potřebujete, abyste zajistili přežití vaší společnosti v dlouhodobém horizontu.

Článek v rámci předplatného S mocným nástrojem XML na poli výměny informací

17.12.2018 

XML, neboli eXtensible Markup Language, je rozšiřitelný značkovací jazyk vyvinutý především pro publikování dokumentů a výměnu dat mezi webovými aplikacemi. Patří do stejné skupiny jazyků jako…

Pro koho se hodí moje práce, když ne pro mě?

17.12.2018 

Když mladí lidé nastoupí do firmy, kde je kulturní normou lenost, je pro ně velmi obtížné vypracovat se na zaměstnance, kteří odvádějí skvělou práci.

icon Firemní akce a relaxace v podhůří Jizerských hor ve Spa Resortu Libverda

17.12.2018 

V práci si kolegu někam zařadíme a když vyjedeme na konferenci či teambuilding najednou ho vidíme v novém, často lepším světle. Proto je důležité poznávat své spolupracovníky a upevňovat vztahy mezi…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznický servis, který si klienti zamilují

14.12.2018 

Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro udržení klientů zcela zásadní. Konkurence je v mnoha oborech velmi tvrdá a často je to právě zákaznický servis a jeho…

icon Proč nedokážete plně využít svůj potenciál?

14.12.2018 

Pokud jste uvízli na mrtvém bodě a jste na něm už několik měsíců nebo dokonce let, je na čase kriticky posoudit sama sebe a způsob, jímž vedete svůj život.

Pět trendů v náboru pro rok 2019

14.12.2018 

S končícím rokem 2018 se můžeme podívat, jaké trendy nás v náboru s nejvyšší pravděpodobností čekají v následujícím roce.

icon Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (2/2): Propojená cesta zákazníka

13.12.2018 

Nyní rozpracujeme koncept, ke kterému jsme se už přiblížili v předchozím článku. Hyperpersonalizovaná zákaznickou zkušenosti si ukážeme na příkladu obchodu s potravinami.

Přestaňme si stěžovat na mileniály. Začněme s nimi pracovat

13.12.2018 

Existuje velké množství průzkumů na téma, čím se mladá generace vyznačuje, jaké jsou její hodnoty a představy o (nejen) pracovním životě. Žádný z nich ale neodpovídá na otázky, které si ve firmách…

Výpis 42314245 z celkem 19380