Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19380 článků.

Recruitment Academy Awards: Zabodovala AirBank nebo Městská policie Brno

12.12.2018 

Pod záštitou Recruitment Academy byly rozdány ocenění pro společnosti s nejlepším HR marketingem v pěti kategoriích: Pracovní inzerát roku, Náborová kampaň roku, Kariérní stránky roku, Kariérní video…

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů, jak si vybudovat kvalitní síť kontaktů

12.12.2018 

Obchodníka nedefinují pouze jeho úspěchy a prodeje, ale i jeho konexe. Znát ty správné lidi, mít se na koho obrátit a být aktivní součástí komunity VIP lidí v rámci daného sektoru je nutnost, pokud…

Sebekoučink - práce na sobě samotném

12.12.2018 

Minule jsem se zmínil o tom, že jsem letos musel absolvovat kvůli opravdu intenzivní bolesti operaci hlavy, kdy mi ve Střešovicích vyndávali doktoři nádor. Jenže byl konec června, já věděl, že mne…

Od zákaznické zkušenosti ke zkušenosti vlastních zaměstnanců

12.12.2018 

„Válka o talenty je u konce. Talent vyhrál,“ prohlásil už před pár lety světově uznávaný odborník na HR problematiku Josh Bersin. A měl pravdu. Nůžky mezi tím, koho ve firmě potřebujeme, a kdo je na…

icon Použití automatických filtrů v seznamech v Microsoft Excel

12.12.2018 

MS Excel může pracovat s velkými tabulkami, které svojí tabulkovou strukturou připomínají databáze – s tzv. seznamy. Jednou z nejčastější operací s takovými seznamy je používání filtrů. Obecně se…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři obchodní lekce od zmrzlinářských aut Family Frost

11.12.2018 

Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství, žluté auto, charakteristickou melodii a chuť zmrzliny. Prodej zmrzliny z mobilní dodávky je populární všude po světě, a to proto,…

icon Špičkový leadership: 2 zásadní složky chování

11.12.2018 

O efektivním vedení lidí dnes víme  především to, že existují 2 klíčové složky.

Článek v rámci předplatného icon Vědci hledají efektivnější způsob skladování vodíku

11.12.2018 

Vozidla na vodíkový pohon nabízí ekologičtější alternativu vozidel spalujících fosilní paliva. Současná vodíková vozidla však pro skladování dostatečného množství vodíku používají drahé a rozměrné…

Článek v rámci předplatného Organizační změna, její největší úskalí a tipy z advokátní praxe

11.12.2018 

V naší advokátní praxi se běžně setkáváme s tím, že se na nás obrací zaměstnavatelé i zaměstnanci s potřebou rozvázání pracovního poměru se zaměstnancem pro jeho nadbytečnost, například z důvodu…

Článek v rámci předplatného icon Jak donutit klienta, aby se „rozhoupal“ k rozhodnutí

10.12.2018 

Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany klienta, protože si myslí, že to je to nejhorší, co je může potkat. A teprve zkušenost jim ukáže, že existují ještě horší…

HR klub partners: Jak se firmy potýkají s nedostatkem pracovních sil a jaká mají řešení?

10.12.2018 

Zůstat v práci přesčas, nebo jít pracovat o víkendu či ve svátek je pro řadu zaměstnanců velkým rozhodnutím. Stále více lidí, chce mít volno a vykonávat své volnočasové aktivity, protože si svého…

icon Znáte MBO? 3 tipy, k čemu „management by objectives” využít v praxi

7.12.2018 

Pojem MBO, tedy „management by objectives” neboli řízení podle cílů, je pojem, který s velkou pravděpodobností 9 z 10 malých a středních firem nebude znát. Přesto se dá říci, že ji či její prvky…

Mentoring – co to je a jak se to (ne)dělá?

7.12.2018 

Talent management, vzdělávání, školení. Způsobů, jak rozvíjet talent zaměstnanců a jak je vzdělávat, je celá řada, a u řady manažerů i zaměstnanců často panují nesrovnalosti, co vlastně tyto…

Článek v rámci předplatného icon Novým generálním ředitelem společnosti 2N Telekomunikace se stává Michal Kratochvíl

6.12.2018 

Dlouholetý člen managmentu 2N Michal Kratochvíl od 1. ledna 2019 nahradí na pozici stávajícího generálního ředitele společnosti Oldřicha Stejskala, který byl jmenován členem představenstva 2N a bude…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak vytěžit maximum z otázek adresovaných klientovi

6.12.2018 

Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat jeho situaci, potřeby a očekávání, stejně jako zjistit jeho historii, zkušenost s konkurencí, solventnost a vhodnost produktu…

Výpis 42464260 z celkem 19380