Máte dobrou vizitku?
Navštívenka či častěji používaný výraz vizitka vyjadřuje původní význam kartičky, jejíž pomocí neohlášený příchozí oznamoval svou návštěvu a žádal o přijetí. Dnes se nejčastěji požívají firemní,…
Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4482 článků.
Navštívenka či častěji používaný výraz vizitka vyjadřuje původní význam kartičky, jejíž pomocí neohlášený příchozí oznamoval svou návštěvu a žádal o přijetí. Dnes se nejčastěji požívají firemní,…
Hledáte způsob, jak oslnit potencionálního zaměstnavatele? Autorka článku se tedy právě pro vás rozhodla sestavit seznam nejdůležitějších doporučení. V minulých týdnech prošla 485 životopisů a žádostí…
Profesor Manfred Hassebrauck z katedry sociální psychologie ve Wuppertalu tvrdí, že lépe finančně zabezpečený a úspěšný člověk je druhým pohlavím vnímán jako více sexy. Přitažlivost člověka nezáleží…
Otevřené kanceláře byly od svého vzniku považovány za revoluční řešení. Měly usnadňovat komunikaci zaměstnanců a zvyšovat produktivitu práce. Zaměstnancům však tato úplná flexibilita pomalu přerůstá…
Bc. Michal Kankrlík, A.A. (1972) - vystudoval Highline Community College v Seattle, USA a Fakultu ekonomickou na Západočeské univerzitě v Plzni. Absolvoval letní semestr na The Business School of the…
Barry Moltz se v USA stal v 90. letech podnikatelem, kterého potkal velký úspěch i pád. Spoluzaložil tři různé společnosti a v jedné z nich (katalogové) byl až do prodeje v roce 1999 výkonným…
Při přijímacích pohovorech zejména na manažerské pozice se tazatelé často vyptávají na různé zdánlivě prapodivné otázky. Jako příklad může posloužit ta, která se objevila u pohovoru Jeremyho Solomona…
Hudební paradigma (Music Paradigm) používá příkladu symfonie jako metafory pro dynamickou organizaci, která právě prochází obdobím neobyčejných výzev nebo změn. Může se jednat o fůzi,…
Organizace nemají peníze na zvyšování platů a navíc jim v důsledku enormní pracovní zátěže zaměstnanců vznikají další náklady v podobě úhrad nemocenské. Zaměstnanci však své odměny dostat musí,…
Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat strategickou empatií. Jde o to vytvořit na základě pochopení racionálních a emocionálních pohnutek v rozhodování zákazníků příslušné…
Když manažeři hledají zaměstnance, často se jich při přijímacím pohovoru ptají, zda jsou loajální. Problém je v tom, že to sám zaměstnanec v daném momentě ani netuší, respektive rád by byl loajální,…
Známe to asi všichni. Přijdeme ráno do práce, kde na nás čeká důležitý projekt, ale místo něj řešíme raději osobní telefonáty, rozesíláme e-maily s vtipy nebo si prohlížíme sportovní výsledky.…
Počítačoví odborníci z Evropy, Asie a Spojených států amerických pracují na projektu vývoje tzv. sémantického webu (Semantic Web). Vytvářejí standardy, protokoly a technologie, které přispějí k…
Podniky se uchylují k outsourcingu z nejrůznějších důvodů, tradiční outsourcingový model má však četné trhliny. Článek se proto snaží představit strategii, kterou mohou podniky využít ke zvýšení…
V souvislosti s psaním životopisu připomíná autor článku příběh jednoho skotského zloděje. Ten byl právě uprostřed loupeže, když dorazila policie, aby jej zadržela. Jak zloděj policii uslyšel,…