Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4482 článků.

icon Vzhůru za moře aneb Kdo má předpoklady pro mezinárodní projekty

8.10.2002 

Výzkum vedený University of Southern Carolina ukazuje, že manažeři, kteří jeví větší smysl pro dobrodružství, aktivní přístup k učení a mají přehled o obchodní problematice jsou v mezinárodně…

icon Vrcholový management a informační technologie - jako dvě hrdličky?

4.10.2002 

O roli výkonného ředitele podniku (CEO Chief Executive Officer) slyšíme dnes a denně. V posledních letech se však stále více diskutuje o roli výkonných informačních pracovníků (CIO Chief Information…

icon Jak lépe zpřístupnit podnikový intranet koncovým uživatelům

4.10.2002 

Podnikový intranet je pro uživatele mnohdy příliš složitý, což je odrazuje od jeho užívání. Návrháři podnikových sítí často vytvářejí složité systémy na úkor srozumitelnosti a snadné orientace.…

Článek v rámci předplatného Jak vybrat ty nejlepší pracovníky

4.10.2002 

Pokud chce firma dosáhnout co největší efektivity, půjde to lépe, bude-li mít ve svých řadách skutečně dobré zaměstnance. Předtím, než se rozhodnete zveřejnit nabídku pracovního místa, měli byste…

Článek v rámci předplatného icon Nové technologie mění elektronické obchodování

1.10.2002 

Vylepšení v oboru serverových technologií mají potenciál změnit dosavadní způsob, jímž jsou realizovány procesy v oblasti e-komerce. Dotknou se jak samotných transakcí, tak i metod, jimiž jsou…

icon Výměna znalostí

26.9.2002 

Základní organizační jednotkou správy znalostí je tzv. komunita praxe. Je to skupina lidí, kteří mají stejné odborné zkušenosti a společně hledají řešení pro konkrétní problém. Podpora těchto skupin…

icon Tipy pro snazší vedení dialogu

25.9.2002 

Někdy můžeme slyšet slova: komunikace je jednoduchá. Není to tak docela pravda mluvení je snadné, komunikace vyžaduje větší péči a schopnosti. Její kvalita závisí na tom, zda ovládáme umění…

Článek v rámci předplatného Když manažer hledá práci...

24.9.2002 

Je zajímavé, že firmy příliš často nedbají na kvalitní výběr uchazečů na manažerské pozice, ani na jejich školení a dalš&…

icon Střediska telefonické podpory jsou stále důležitá

23.9.2002 

Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy nahrazovat svá střediska telefonické podpory samoobslužnými nástroji. Dojem, který zákazník získává, však není příliš dobrý. Mnoho…

Překonáním stereotypu podporujete kreativitu

18.9.2002 

Dovolená skončila, zpátky do práce. tento zaběhaný způsob myšlení, který je jakousi kulturní hypnózou, může způsobovat, že nevykazujeme dostatečně kreativní myšlení a vidíme věci šedivě. Takové…

icon Hledání odborníků jako jeden z úkolů správy znalostí

17.9.2002 

Pokud potřebuje společnost najít odborníka, bývají zpravidla prvním cílem Zlaté stránky, záznamy o předchozích projektech či další dokumenty. Je také možné zeptat přátel či kolegů nebo se poohlédnout…

Pozdně letní úvahy o hodnocení a outsourcingu

17.9.2002 

Léto je vždy pro personalisty a náboráře tak trochu okurková sezóna. Teploty stoupají, aktivita zaměstnanců klesá a všichni mají…

Článek v rámci předplatného Lhář! Lhář!

16.9.2002 

Článek se zaměřuje na problematiku takzvaných nevinných, každodenních lží. Jako některé z důvodů proč lidé lžou, uvádí například snahu vyhnout se konfliktu či hněvu druhé osoby, ale také touhu po…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit mediální obraz firmy

13.9.2002 

Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat vypracování mediálně i finančně efektivní marketingové strategii mnohem více pozornosti, než tomu bylo dosud. Rozvoj technologií…

Článek v rámci předplatného Jak vybrat nejlepší pracovníky

12.9.2002 

Současná ekonomická situace donutila společnosti změnit přístup k vyhledávání nových zaměstnanců pozornost se přesouvá od kvantity ke kvalitě. Náboráři hledají pracovníky, jejichž zázemí a dovednosti…

Výpis 43514365 z celkem 4482