Řízení výkonnosti: Stejný přístup ke všem?
Zaměstnavatelé se zaměstnanci v různých oborech a oblastech světa by neměli používat jediný systém řízení výkonnosti v celé organizaci. I když s tímto přístupem některé firmy, jako například Toyota,…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5308 článků.
Zaměstnavatelé se zaměstnanci v různých oborech a oblastech světa by neměli používat jediný systém řízení výkonnosti v celé organizaci. I když s tímto přístupem některé firmy, jako například Toyota,…
Vyhodnocení je zlatým grálem školení a rozvoje v zaměstnanecké sféře. V posledních letech se na zjištění návratnosti investicklade i v této oblasti zvýšený důraz. Přínos těchto, často nákladných…
V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků zásadní roli. Loajalita stojí a padá se zákaznickými zkušenostmi a jejich kvalitou. Jde o to, jak zákazníci vnímají hodnoty,…
Stále stoupá počet firem či vysokých manažerů, kteří si vedou své blogy. V USA má například vlastní blog asi 5 procent ze skupiny 500 nejbohatších firem (Fortune 500), včetně společností GM, Microsoft…
Každá společnost se vyvíjí, mění, snaží se neustále zlepšovat, získávat nové poznatky a zkušenosti. Stejně tak by tomu mělo výt i svůdci a manažery ve firmě, i když většina znich, díky svému…
Při určování ceny některých komodit není příliš velká možnost cenové flexibility. Pokud ale chcete stanovit cenu pro služby, určit poplatek za seminář nebo stažení dat, rozsah cen, které můžete žádat,…
Americké firmy nejsou příliš ochotny investovat do komunikace se svými zámořskými pracovišti. Méně než 30 % amerických firem efektivně komunikuje se svými zaměstnanci v zámoří a firma Watson, která…
Učící se organizace je taková organizace, která systematicky shromažďuje zkušenosti a poznatky získané vlastní činností a využívá je k vlastnímu rozvoji a poučení.Kultura učící se organizace by měla…
Dnešní Američané vystavují na odiv své vášně na svých autech nebo oblečení. Chtějí, aby je ostatní viděli jako mravné, pečující a dobré občany. Tento trend má ale hlubší smysl. Američané stojí o to,…
Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci. Společnosti jako Microsoft, IBM, Google nebo Ford již tento nástroj úspěšně využívají. Každá z nich má dokonce několik blogů…
Bojíte se v práci ozvat? Objem strachu na moderních pracovištích byl jedním z překvapujících zjištění nedávného výzkumu profesorky Amy Edmondsonové z Harvard Business School a profesora Jamese Deterta…
Používáte hrubší jazyk?Klení a užívání neslušných výrazů může vždy někoho urazit a je barometrem firemní kultury. Většinou bývá tabu, aleněkdy se dokonce očekává. Je využíváno ke zdůraznění postavení, také jako zbraňnebo…
V každém byznysu musí být někdo šéf. Možná jste při zakládání firmy nepočítali s tím, co všechno to obnáší. Možná nemáte vhodné vzdělání, potřebnou touhu nebo trpělivost, ale máte šéfovské křeslo. Co…
Jak se chovat k nováčkoviI přes nemalou nezaměstnanost si firmy stěžují, že ve většině oborů je nedostatek opravdu kvalitních zaměstnanců. Neznamená to jen samotnou kvalifikaci pro výkon určitého povolání, ale také obecnější…
Zaměřte se na budování dobré pověsti firmy - zaměstnavatele Vybudování takovéto pozitivní vazby vám bude trvale přinášet kvalitní zájemce.Máte program pro udržení zaměstnanců? Buďte připraveni na…