Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5213 článků.

Jak vést rozvoj vůdcovství

22.12.2005 

Následující rady vycházejí ze zkušeností autora, který pracoval v soukromém i veřejném sektoru a pomáhal nacházet způsoby, jak stmelit dodávku a poptávku rozvoje vůdcovství.HR a vedoucí pracovníci…

Ježíškem v práci snadno a rychle

21.12.2005 

Rozdávání dárků rodině či známým není totéž jako rozdávání dárků spolupracovníkům nebo šéfům. V druhém případě je třeba respektovat firemní kulturu. Jestliže jste v zaměstnání méně něž jeden rok,…

icon Tajemství úspěchu obchodních marketingových aktivit

21.12.2005 

Obchodníci utrácejí značné prostředky za prodejní ukázkové akce. Většina z nich si ale zcela neuvědomuje, jakou hodnotu za své investice získává. Hodnotu zajistí kombinace pečlivého plánování a…

icon Jak na obchodní dárky

20.12.2005 

Obchodní dárky mají sloužit určitému účelu poděkování zákazníkům, upevňování vztahů nebo podpoře dalšího obchodování. Jistě chcete vybrat ty správné dárky a potěšit klienty. Toto je několik rad:-…

Pravidla firemních romancí

19.12.2005 

První pravidlo intimních vztahů na pracovišti je takové, že by neměly existovat vůbec. Romantické vztahy bývají složité, natož když je zaměstnanci musejí ukrývat. V práci trávíme většinu času svého…

Článek v rámci předplatného icon Každý něco prodáváme

19.12.2005 

Marketing býval jednou z mnoha, často spíše opomíjenou, disciplínou, na úrovni jako finance, HR, výroba nebo vývoj. To už ale neplatí! Marketing zasahuje do všech oblastí a oddělení.Firma a…

icon Než přijdou svátky

16.12.2005 

Možná se vám v posledních dnech zdá, že všichni okolo jsou již pohlceni Vánocemi, jen vy jste na to příliš zaneprázdnění. Připadáte si, jako byste byli jediní, kdo ještě pracuje. Článek přináší…

Článek v rámci předplatného icon Trénujte váš web jako atleta

14.12.2005 

Pochopení zákaznického chování při používání vašich i konkurenčních webových stránek vám umožní pochopit, co zákazníci dělají v on-line prostoru a také, proč to dělají. Uvidíte pak, jaký obsah a…

Co si zaměstnanci a zaměstnavatelé přejí pod stromeček

14.12.2005 

Pravděpodobně už přemýšlíte, co byste si nejvíce přáli pod stromeček. Vrodinném kruhu je to asi jasné - většinou to jsou CD, DVD, knihy, elektronika, počítačové hry, parfémy a podobně, od velkých a…

Článek v rámci předplatného Zaměstnavatelská značka - vaše jedinečné já

13.12.2005 

Upoutávání a uchovávání nejlepších zaměstnanců patří mezi každodenní úkoly mnohých profesionálů v lidských zdrojích. Firmy, které se snaží získávat zaměstnance pouze mzdou, výhodami a dalšími…

Článek v rámci předplatného Pozor na firemní oslavě

13.12.2005 

Firemní vánoční oslava je spíše pracovní záležitost, než klasický večírek. Podle toho byste se také měli chovat, pokud vám záleží na kariéře. Mnoha zaměstnancům se již stalo, že se opili, vynadali…

icon Je důležité vážit si starších zaměstnanců

13.12.2005 

Firmy mohou získat náborem a udržovánímzralých pracovníků nad 55 let, namísto toho, aby na stárnoucí populaci shlížely jen s obavami. Bohužel jen málo firem dokáže vytěžit z této demografické situace…

icon Jde přece hlavně o zákazníka!

13.12.2005 

Vysílání protichůdných signálů zákazníkům je poslední dobou příliš běžnou praxí. Často firmy proklamují náš zákazník, náš pán, apod. a pak udělají něco, čím si značně protiřečí. Stává se například, že…

IT budou mít více práce

12.12.2005 

V dnešním virtuálním firemním světě nemusíme diskvalifikovat pracovníky kvůli tomu, že žijí mimo lokalitu, kde se nachází firma. Technologie nám povoluje vytváření nového druhu firem, pro které jsou…

Článek v rámci předplatného Jak přežít vánoční párty

7.12.2005 

Pokud si představujete firemní vánoční párty jako příležitost hojně popít a ležérně podiskutovat se šéfy, měli byste se znovu zamyslet. Jestliže chcete předvést ukázkový hříšný tanec nebo vyhrát titul…

Výpis 43814395 z celkem 5213