Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5308 článků.

Řízení výkonnosti: Stejný přístup ke všem?

4.4.2006 

Zaměstnavatelé se zaměstnanci v různých oborech a oblastech světa by neměli používat jediný systém řízení výkonnosti v celé organizaci. I když s tímto přístupem některé firmy, jako například Toyota,…

Jak čelit požadavku zhodnocení školení

31.3.2006 

Vyhodnocení je zlatým grálem školení a rozvoje v zaměstnanecké sféře. V posledních letech se na zjištění návratnosti investicklade i v této oblasti zvýšený důraz. Přínos těchto, často nákladných…

Článek v rámci předplatného icon Loajalita zákazníků se vyplatí

31.3.2006 

V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků zásadní roli. Loajalita stojí a padá se zákaznickými zkušenostmi a jejich kvalitou. Jde o to, jak zákazníci vnímají hodnoty,…

Článek v rámci předplatného icon Pár tipů pro firemní blogování

29.3.2006 

Stále stoupá počet firem či vysokých manažerů, kteří si vedou své blogy. V USA má například vlastní blog asi 5 procent ze skupiny 500 nejbohatších firem (Fortune 500), včetně společností GM, Microsoft…

Na vzdělávání by si měl každý najít čas

29.3.2006 

Každá společnost se vyvíjí, mění, snaží se neustále zlepšovat, získávat nové poznatky a zkušenosti. Stejně tak by tomu mělo výt i svůdci a manažery ve firmě, i když většina znich, díky svému…

icon Jak určit nejlepší cenu pro váš produkt nebo službu

28.3.2006 

Při určování ceny některých komodit není příliš velká možnost cenové flexibility. Pokud ale chcete stanovit cenu pro služby, určit poplatek za seminář nebo stažení dat, rozsah cen, které můžete žádat,…

Americké firmy nekomunikují se zámořskými pobočkami

27.3.2006 

Americké firmy nejsou příliš ochotny investovat do komunikace se svými zámořskými pracovišti. Méně než 30 % amerických firem efektivně komunikuje se svými zaměstnanci v zámoří a firma Watson, která…

Učící se organizace

27.3.2006 

Učící se organizace je taková organizace, která systematicky shromažďuje zkušenosti a poznatky získané vlastní činností a využívá je k vlastnímu rozvoji a poučení.Kultura učící se organizace by měla…

Článek v rámci předplatného icon Dobrý firemní skutek se vyplatí

24.3.2006 

Dnešní Američané vystavují na odiv své vášně na svých autech nebo oblečení. Chtějí, aby je ostatní viděli jako mravné, pečující a dobré občany. Tento trend má ale hlubší smysl. Američané stojí o to,…

icon Všechno, co opravdu potřebujete znát pro blogování jste se naučili v mateřské školce

24.3.2006 

Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci. Společnosti jako Microsoft, IBM, Google nebo Ford již tento nástroj úspěšně využívají. Každá z nich má dokonce několik blogů…

Mohu něco říci?

23.3.2006 

Bojíte se v práci ozvat? Objem strachu na moderních pracovištích byl jedním z překvapujících zjištění nedávného výzkumu profesorky Amy Edmondsonové z Harvard Business School a profesora Jamese Deterta…

Článek v rámci předplatného Používáte hrubší jazyk?

23.3.2006 

Klení a užívání neslušných výrazů může vždy někoho urazit a je barometrem firemní kultury. Většinou bývá tabu, aleněkdy se dokonce očekává. Je využíváno ke zdůraznění postavení, také jako zbraňnebo…

icon Pálí vás šéfovské křeslo?

22.3.2006 

V každém byznysu musí být někdo šéf. Možná jste při zakládání firmy nepočítali s tím, co všechno to obnáší. Možná nemáte vhodné vzdělání, potřebnou touhu nebo trpělivost, ale máte šéfovské křeslo. Co…

Článek v rámci předplatného Jak se chovat k nováčkovi

21.3.2006 

I přes nemalou nezaměstnanost si firmy stěžují, že ve většině oborů je nedostatek opravdu kvalitních zaměstnanců. Neznamená to jen samotnou kvalifikaci pro výkon určitého povolání, ale také obecnější…

Doporučené aktivity pro strategičtější nábor

18.3.2006 

Zaměřte se na budování dobré pověsti firmy - zaměstnavatele Vybudování takovéto pozitivní vazby vám bude trvale přinášet kvalitní zájemce.Máte program pro udržení zaměstnanců? Buďte připraveni na…

Výpis 43814395 z celkem 5308