Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4562 článků.

icon Hledání odborníků jako jeden z úkolů správy znalostí

17.9.2002 

Pokud potřebuje společnost najít odborníka, bývají zpravidla prvním cílem Zlaté stránky, záznamy o předchozích projektech či další dokumenty. Je také možné zeptat přátel či kolegů nebo se poohlédnout…

Pozdně letní úvahy o hodnocení a outsourcingu

17.9.2002 

Léto je vždy pro personalisty a náboráře tak trochu okurková sezóna. Teploty stoupají, aktivita zaměstnanců klesá a všichni mají…

Článek v rámci předplatného Lhář! Lhář!

16.9.2002 

Článek se zaměřuje na problematiku takzvaných nevinných, každodenních lží. Jako některé z důvodů proč lidé lžou, uvádí například snahu vyhnout se konfliktu či hněvu druhé osoby, ale také touhu po…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit mediální obraz firmy

13.9.2002 

Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat vypracování mediálně i finančně efektivní marketingové strategii mnohem více pozornosti, než tomu bylo dosud. Rozvoj technologií…

Článek v rámci předplatného Jak vybrat nejlepší pracovníky

12.9.2002 

Současná ekonomická situace donutila společnosti změnit přístup k vyhledávání nových zaměstnanců pozornost se přesouvá od kvantity ke kvalitě. Náboráři hledají pracovníky, jejichž zázemí a dovednosti…

Po mateřské zpět do práce - jak na to?

11.9.2002 

Zejména v západních zemích se ženy po mateřské dovolené vrací poměrně brzy zpět do práce. Svou roli v tom hraje pochopitelně jednak ekonomická nutnost, jednak potřeba nezávislosti a seberealizace.…

icon Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

10.9.2002 

Trh má své vlastní zákony, nemůžeme se však spoléhat, že za nás vyřeší úplně všechno. Nemůže například regulovat činnost jednotlivých firem. Proto je nutné zavést určité kontrolní mechanismy. Čím je…

icon Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

10.9.2002 

Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny. Protože konkurence je silná a trhy nestálé, firmy musí být kreativní a hledat způsoby, jak nad konkurencí vyhrát. Základem…

Z nápadů zaměstnanců mají prospěch zaměstnavatelé

10.9.2002 

Jeden ze známých amerických hotelů v San Diegu v USA je zářným příkladem, jak mohou nápady a doporučení ze strany zaměstnanců zvýšit profit podniku. Když se jednalo o vybudování nového výtahu v…

icon Vyšetřování etických konfliktů na pracovišti

4.9.2002 

Vyšetřování událostí kolidujících se zákonem, etikou či morálkou ve firmě je poměrně komplexním úkolem a nese s sebou možná rizika. Při dostatečné pozornosti je však možno vyhnout se nástrahám právním…

icon Dobré manažery je nutno hledat

2.9.2002 

Mnoho firem se potýká s následujícím problémem – mají vhodné kandidáty na vedoucí pozice či místa špičkov&…

icon Komunikační středisko pro krizové situace

30.8.2002 

Zatímco dříve nebyla komunikace s médii v určitých průmyslových odvětvích tak organizovaná, dnes je patrný určitý posun, zejména co se týče krizové komunikace v případech přírodních katastrof. Různé…

Článek v rámci předplatného icon Jak najít správný vzdělávací program

29.8.2002 

Na trhu působí mnoho vzdělávacích institucí a školitelů. Pro zaměstnance i manažery je proto často problém najít vhodný vzdělávací program, který by je připravil na další vzdělávání zaměstnanců a…

icon Příčiny krachu internetových obchodů

29.8.2002 

V době krachu velkých internetových společností (tzv. dot - com) byly těchto událostí plné noviny i televize, nikdo se však nezabýval podrobněji otázkami finančních a lidských ztrát. Další věcí, která…

icon Když méně znamená více

28.8.2002 

Když člověk potřebuje poradit v běžných každodenních záležitostech, je pro něj lepší použít menší specializované webové katalogy než se spoléhat na velké vyhledávače. Určitě jsme se všichni dostali do…

Výpis 44414455 z celkem 4562