Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4584 článků.

Kdo má větší šanci - mladý nebo starší zaměstnanec? Výhody a úskalí věku

11.11.2002 

Věk patří mezi údaje, které je pro potřeby zaměstnavatele vždy nutné uvádět. Hraje tak klíčovou roli v procesu rozhodování o přijetí či nepřijetí kandidáta. Žadatelé se pak často setkávají se dvěma…

Proč chodí zaměstnanci do práce tak často pozdě?

5.11.2002 

Pozdní příchod zaměstnanců do práce je v mnoha podnicích každodenním jevem. Personální odborníci se proto také velmi často zabývají otázkou, kde hledat příčinu tohoto jevu. Nejčastější příčiny byly v…

icon Optimismus na pracovišti - ano, ale nepřehánět!

4.11.2002 

Optimismus je základem pozitivního myšlení. Je to psychologický zdroj, který dává lidem víru, že ve svých snahách uspějí. Očekávaný úspěch jim pak dává vůli zvyšovat úsilí pro dosažení cílů. Pesimisté…

Mystery Shopping - pohled na firmu očima zákazníka

30.10.2002 

V říjnu 2001 se v prostorách KNO Česko konal kulatý stůl na téma "Mystery Shopping pohled na firmu očima zákazníka". Jako diskutující se účastnili především specialisté z oblasti marketingu a…

icon Správa znalostí ve společnosti Shell - vyprávění příběhů

25.10.2002 

Článek je výsledkem práce mezinárodního týmu pro výzkum organizační výkonnosti a učení ve společnosti Shell (OPAL). Tento tým shromáždil velké množství zkušeností ostatních manažerů poboček Shell se…

icon Rozvoj správy znalostí a podpora nejlepších postupů ve zdravotnictví

23.10.2002 

Proces zajištění kvality při klinickém rozhodování se opírá především o aktuální a spolehlivé klinické a manažerské informace. Mnoho takových kvalitních informací je k dispozici na webových stránkách…

Jak se učí tvrdí hoši z FBI

22.10.2002 

Noví agenti, kteří chtějí nastoupit k FBI, musí projít velmi důkladným školením. To bylo navrženo tak, aby suplovalo reálné problémy a aby byli studenti nuceni hledat jejich správné řešení. Každý nový…

icon Jaký je smysl případových studí z oblasti managementu?

18.10.2002 

Jeden z profesorů australské University of South Australia se ve své práci z poloviny roku 2001 zamýšlí nad rolí a smyslem případových…

Objevitelské otázky - cesta k motivaci týmu

17.10.2002 

Autor článku se v průběhu své kariéry zúčastnil mnoha setkání, koučingových sezení, přijímacích pohovorů či pracovních porad. Povšiml si, že ti nejúspěšnější vedoucí a manažeři vždy pokládají ty…

icon Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

14.10.2002 

Studie pojednává o jedné z ruských stomatologických klinik - Denta+, která dokáže nejenom poskytovat své služby na světové úrovni, ale také získat zákazníky (pacienty) tím, že jim nabídne něco více…

Budování vzdělávacího portálu ve firmě Cisco

11.10.2002 

Firma Cisco potřebovala velmi rychle zajistit růst kvalifikace pracovníků nově vzniklého oddělení v sektoru služeb a podpory počet se pohyboval od 20 do 120 zaměstnanců. Aby toho bylo možno…

icon Všeználky nemá nikdo rád

9.10.2002 

Skutečně kvalitní manažeři vzbuzují u ostatních důvěru a jsou si vědomi svých omezení. Ti nejlepší vědí to, co ostatní často ignorují: lidé, s nimiž pracujete, vědí často víc než vy jako jejich…

icon Vzhůru za moře aneb Kdo má předpoklady pro mezinárodní projekty

8.10.2002 

Výzkum vedený University of Southern Carolina ukazuje, že manažeři, kteří jeví větší smysl pro dobrodružství, aktivní přístup k učení a mají přehled o obchodní problematice jsou v mezinárodně…

Článek v rámci předplatného Jak vybrat ty nejlepší pracovníky

4.10.2002 

Pokud chce firma dosáhnout co největší efektivity, půjde to lépe, bude-li mít ve svých řadách skutečně dobré zaměstnance. Předtím, než se rozhodnete zveřejnit nabídku pracovního místa, měli byste…

icon Vrcholový management a informační technologie - jako dvě hrdličky?

4.10.2002 

O roli výkonného ředitele podniku (CEO Chief Executive Officer) slyšíme dnes a denně. V posledních letech se však stále více diskutuje o roli výkonných informačních pracovníků (CIO Chief Information…

Výpis 44414455 z celkem 4584