Ne-legální a IMpertinentní
E-mail a instant messaging (IM) jsou nejostřejší dvousečné zbraně současných firem. Jsou to výborné komunikační nástroje, pokud však nebudou dobře řízeny, mohou způsobit velké škody. V této…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5312 článků.
E-mail a instant messaging (IM) jsou nejostřejší dvousečné zbraně současných firem. Jsou to výborné komunikační nástroje, pokud však nebudou dobře řízeny, mohou způsobit velké škody. V této…
Přestože na ně může firma umístit značné množství informací, které mohou najít miliony lidí, webové stránky nejsou univerzálním řešením všech marketingových otázek. Potenciální zákazníci je zpravidla…
Podle dobře navrženého loga mohou potenciální klienti okamžitě poznat, jak jim vaše firma může posloužit. Vaše logo je vizuální prezentací všeho, co vaše společnost znamená. Například loga McDonalds…
Pády velkých korporací a odhalení zkorumpovaných manažerů přiměly Spojené státy přijmout nové standardy firemní etiky. Současně se výrazným způsobem mění také názory absolventů MBA v souvislosti s…
Řada firem neustále vede válku mezi prací a rodinou, která výrazným způsobem podkopává jejich cíle a podněcuje zvyšování stresu a vyšší fluktuaci zaměstnanců. Tak to ale nemusí být. Firmy mohou tuto…
Firemní majetek užívaný zaměstnanci zůstane vždy firemní, i když jej zaměstnanci automaticky považují za svůj. Tuto skutečnost je důležité nezapomínat, jelikož takové opomenutí by mohlo mít závažné…
Nezřídka se manažerům stane, že mají mezi podřízenými osobu, která každou chvíli přichází s informacemi o tom, co kdo z kolegů neudělal právně, co dělají zákazníci, šéfové nebo alespoň její rodina.…
Nalij pivo, posílíš motivaciAnalytical Graphics, Inc (AGI) je malá americká firma, pro níž by chtělo pracovat nejvíce lidí, kdyby si mohlo vybrat. Tato softwarová společnost z Philadelphie totiž každý pátek dává svým…
Na nedávné americké konferenci informačních manažerů definoval odborník na počítačové právo Scott Nathan spolu s organizací ePolicy Institute několik doporučení pro firemní politiku využívání…
Marketingoví specialisté tráví dlouhé dny a týdny vymýšlením firemních strategií. Experimentují s logy, barvami apod. Často však zapomínají na důležitou skutečnost, že by měli školit zaměstnance, aby…
V případě selhání firemní strategie omlouvají často ředitelé špatné provedení nedostatkem štěstí. Když se nepodaří uvést nový produkt na trh, poptávka je nižší, než se předpokládalo. Výborně navržená…
K čemu mít firemní webové stránky, pokud je zákazníci na Internetu nenajdou? Pochopitelně k ničemu. V dnešním světě vyhledávačů se však firmám nabízí řada nástrojů, které jejich stránky pomohou mezi…
Pokud připravujete schůzku ve vaší společnosti, je dobré držet se následujících rad, které vám mohou pomoci v tom, aby byla úspěšná.1. Začínejte schůzky něčím, co všechny přítomné uvede do debaty. 2.…
Sdílení informací je záležitostí toho, co víme a zároveň se rozhodneme sdělit ostatním. Výzkum společnosti NFI Research, jehož se zúčastnilo 2000 amerických manažerů, ukazuje v této souvislosti na…
Lidé ve střední a východní Evropě umíNejatraktivnějšími místy na přesun firemních procesů, které nejsou jádrovými činnostmi podniků, jsou ve střední a východní Evropě Krakov, Varšava, Poznaň, Budapešť a Praha. Toto je výsledek studie, ve…