Netlačit příliš na pilu
Každý vedoucí pracovník by měl mít zájem na tom, aby se zaměstnanci co nejaktivněji podíleli na cílech společnosti jako celku. Přílišná konformita zaměstnanců však může mít i postranní negativní…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5273 článků.
Každý vedoucí pracovník by měl mít zájem na tom, aby se zaměstnanci co nejaktivněji podíleli na cílech společnosti jako celku. Přílišná konformita zaměstnanců však může mít i postranní negativní…
Náborář často balancuje na hranici toho, co má uchazečům o zaměstnání sdělit a co uchovat v tajnosti. Existují například věci, o nichž by s uchazečem rozhodně mluvit měl, jako například pracovní…
Každá firma má nějaké své hodnoty a principy, o kterých často a ráda veřejně hovoří. Nejčastěji v nich jde o integritu a respektování zaměstnanců. Která firma by také veřejně prohlašovala, že…
Pavel Beňo je spoluzakladatelem občanského sdružení Práce a vztahy. V rozhovoru pro HR Server mluvil o mobbingu.Co představuje pojem "mobbing"?Termín vychází z anglického "to mob" (vrhnout se, srotit…
Role manažera lidských zdrojů se v mnoha společnostech značně změnila. Z pozice, která byla zprvu administrativní se zaměřením na počet zaměstnanců, odměňování a zaměstnávání, se vyvinula v opravdu…
Řetěz je pevný pouze jako jeho nejslabší článek. Tato věta je sice otřepanou frází, je však třeba mít ji na paměti v souvislosti s bezpečností firemních sítí. Žádná počítačová síť dnes není zcela…
Na český online trh práce vstupuje nový subjekt, CV Market (www.cvmarket.cz) ze sítě CV Market.NET, která se zaměřuje na e-recruitmentové služby ve střední a východní Evropě. CV Market kopíruje…
Pokud firma uspořádá pro své zaměstnance společenskou událost jako vyjádření uznání, měli by odcházet hrdí a plní energie. Samotná myšlenka uspořádat banket ale nestačí. Rozhodně by nemělo jít o pouze…
Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové kanály, jimiž své transakce uskuteční. Požadavky a očekávání stoupají. Zaměstnanci zákaznických středisek však díky tomu…
Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na klíčové otázky týkající se rozvoje. Důležité je pouze vědět, jaké otázky si klást. Konkrétní otázky vždy závisejí na cíli,…
V souvislosti se vstupem do Evropské unie se začala ozývat varování z úst zahraničních i tuzemských odborníků, podle kterých je Česká republika zemí marketingem nepříliš dotčenou. Podnikatelé nebo…
Téměř čtvrtina Američanů tvrdí, že oni nebo jejich spolupracovníci využívají své pracovní počítače k sexuální zábavě na internetu. Tato aktivita má podle výzkumu mnoho rozličných podob. Ze všech…
Představuje Instant messaging (IM) ve firmě výhodu, nebo nebezpečí? Zastíní jeho výhody vynaložené náklady? Na tyto a podobné otázky odpovídaly Kara Gattine a Margaret Rouse, redaktorky amerických…
Vystudovala podnikové finance na VŠE se specializací na personální marketing. V současnosti dokončuje doktorské studium na VŠE a zaměřuje se na personalistiku. Praktické zkušenosti s personalistikou…
Ekonomické zvraty posledních let přiměly nejen americké manažery zdržovat se více doma a méně na služebních cestách. V letoším roce by se však situace měla změnit a manažeři na služební cesty opět…