Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5312 článků.

icon Velký bratr vás sleduje, ale kdy?

13.7.2004 

Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají Internet a elektronickou poštu. Je to ale účinné? Firmy se domnívají, že ano, protože tak dokáží odhalit nekalé jednání dříve, než…

icon Zloději ve dne v noci chodějí

13.7.2004 

Dnešní doba si žádá stále přísnější bezpečnostní opatření. Platí to i v obchodní oblasti, kde hrozí ztráta obchodních tajemství a důvěrných dat, jako jsou osobní údaje zákazníků. Americká FBI…

Pochlubte se bezpečností

13.7.2004 

Chcete dosáhnout prvotřídní úrovně bezpečnosti ve vaší společnosti? Není to jednoduchý úkol a zahrnuje v sobě celou řadu opatření,…

icon Bez asistentky ani ránu

9.7.2004 

Soudobí podnikatelé či manažeři stále častěji cestují. Většinou se domnívají, že život na cestách zvládnou, když si s sebou vezmou notebooky a mobilní telefony. Ve skutečnosti však dříve nebo později…

icon Jako Fénix z popela

9.7.2004 

Elektronický marketing vznikl díky rychlé expanzi Internetu a vlétl do obchodního světa jako vichřice. Alespoň to tak vypadalo v 90. letech minulého století v USA. Elektronický marketing sliboval…

icon Nejlepší obrana je vzdělávání

9.7.2004 

Spolu s tím, jak stoupá počet denně odeslaných e-mailů stoupá i přesvědčení, že elektronická pošta může ničit celé firmy. Jedinou zaručenou cestou k ochraně je přitom vzdělávání koncových uživatelů…

Článek v rámci předplatného icon Cesta k úspěšné e-komerci

8.7.2004 

Firmy si v současné době začínají rychle uvědomovat, že nestačí jen umístit své internetové stránky do celosvětové sítě. Vzrůstá potřeba optimalizovat je tak, aby byly co nejlépe vyhledatelné. A pokud…

Článek v rámci předplatného icon Jak na firemní design

7.7.2004 

Design je důležitou součástí každé značky od webových stránek, katalogů a log až po vizitky a obrázky či barvy na produktech a jejich obalech. Dobrý design vytváří a podporuje identitu značky.…

icon Strategie nezabije, ale posílí

1.7.2004 

Strategické plánování se v mnoha firmách stalo sterilním každoročním cvičením, které manažeři přetrpí často se skřípajícími zuby. Mnoho úspěšných firem posledních let však mělo v první řadě přesně…

Cesta k silné firemní kultuře

30.6.2004 

Lídři inspirují. Formují talentované a výkonné zaměstnance. Za každým takovým lídrem však najdeme něco stejně silného firemní kulturu, která motivuje zaměstnance k pilné práci a setrvání ve firmě.…

icon Komunikace je základ

29.6.2004 

Zaměstnavatelé, kteří usilují o zvýšení zisku akcionářů nebo snížení fluktuace zaměstnanců by se měli zaměřit na to, jak dobře se svými zaměstnanci komunikují. K tomuto závěru dospěla alespoň aktuální…

icon Právník není inkvizitor, ale poradce

25.6.2004 

Je pátek odpoledne a vy máte na pondělí ráno domluvenou prezentaci své nové obchodní myšlenky či transakce. Vše jste probrali s marketingovými a finančními odborníky, takže máte pocit, že jste udělali…

Kdo to ví, odpoví

24.6.2004 

Co byste si pomysleli o pracovnících montážní linky, kteří by nevěděli, kde hledat součástky, jež mají spojovat? Pravděpodobně vám to připadá absurdní. U znalostních pracovníků jsou však obdobné…

Článek v rámci předplatného icon Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

23.6.2004 

Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty, jimž se nepodaří oslovit novináře však končí namísto v médiích zpravidla v odpadkovém koši. Pokud se tomu chce firma vyhnout,…

Článek v rámci předplatného icon Zákazníkocentrismus

21.6.2004 

Obchodní a marketingoví specialisté hovořící o firemních strategiích používají stále častěji anglické slovo customer-centric. Zdůrazňují tím, že v centru jejich zájmu je zákazník. Obchodní strategie…

Výpis 48014815 z celkem 5312