Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

Dobří zaměstnanci, vzhůru na palubu!

23.7.2004 

Úspěšné firmy dokáží přijmout správné osoby, zbavit se nesprávných a posadit ty správné na správná místa. Jejich nejdůležitějším aktivem nejsou zaměstnanci, ale dobří zaměstnanci. Správní zaměstnanci…

icon Můžete zaměstnance opít párkem v rohlíku?

23.7.2004 

Dvakrát za rok chodí zaměstnanci společnosti Robert Smith & Associates PR na událost tak důležitou, že ji nikdo nemůže vynechat. Touto událostí je *podnikový piknik* konající se v nedalekém parku.…

icon Emočně inteligentní pracoviště

22.7.2004 

Pomluvy či mobbing jsou jedním ze základních ukazatelů emočně neinteligentního pracoviště. Ruší a poškozují oběti, představují manažerské riziko. Lidé mají k pomlouvání přirozené sklony. Chtějí-li se…

Článek v rámci předplatného Zpráva pro budoucí evropské důchodce

21.7.2004 

V květnu 2003 přijala Rada Evropské unie směrnici, která stanovuje obecný rámec celoevropského schématu rozdělování důchodů bývalým zaměstnancům. Do 23. srpna 2005 jsou evropské státy povinny zavést…

icon Dbejte na design e-mailů

16.7.2004 

Efektivní design e-mailových zpráv je nezbytnou součástí marketingových programů. Konzistentní šablona pomůže zákazníkům jednoduše se ve zprávě orientovat a poskytne zkušenost upravenou podle jejich…

Nejdřív zábava, potom práce

16.7.2004 

Jestliže důvěřujete svým zaměstnancům při práci s nejhodnotnějším firemním majetkem, proč také nedůvěřovat jejich vlastnímu úsudku v otázkách zábavy na pracovišti? Pokud je zábava skutečnou součástí…

Článek v rámci předplatného icon 9 marketingových chyb malých firem

15.7.2004 

Marketing je umění, které mnoho malých firem zvládá bídně a věnuje se mu pouze okrajově. Právě pro malé firmy přitom může marketing být jednak zábavou a jednak vysoce efektivním nástrojem osobního i…

icon Jen je nechte, ať o vás mluví

15.7.2004 

Pokud má firma smysluplné, etické, účelné a inspirativní záměry, nemusí v jejich propagaci spoléhat jen na strojené techniky public relations. Ve svých řadách totiž skrývá celou řadu přirozených…

icon Tradiční hodnocení výkonnosti výkonnost nezaručí

15.7.2004 

Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy byly rychlé, soustředěné a adaptabilní. Zpětná vazba, hodnocení a kritika jsou nutnými součástmi firemní praxe zajišťujícími…

Evropské HR trendy

14.7.2004 

Celková produktivita práce v původních 15 zemích EU dosáhla v letech 1994-2003 vyšších hodnot než v USA nebo Japonsku. Strategie rozvoje lidských zdrojů v posledním desetiletí spočívala v celé řadě…

Neházejte zaměstnance do žita

14.7.2004 

Zaměstnanci zaujímají negativní postoje z různých důvodů. Povýšení se například může změnit v hořkou zkušenost, připadají si neuznávaní apod. S tím pochopitelně klesá jejich výkonnost. Tyto problémy…

Pochlubte se bezpečností

13.7.2004 

Chcete dosáhnout prvotřídní úrovně bezpečnosti ve vaší společnosti? Není to jednoduchý úkol a zahrnuje v sobě celou řadu opatření,…

icon Zloději ve dne v noci chodějí

13.7.2004 

Dnešní doba si žádá stále přísnější bezpečnostní opatření. Platí to i v obchodní oblasti, kde hrozí ztráta obchodních tajemství a důvěrných dat, jako jsou osobní údaje zákazníků. Americká FBI…

icon Velký bratr vás sleduje, ale kdy?

13.7.2004 

Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají Internet a elektronickou poštu. Je to ale účinné? Firmy se domnívají, že ano, protože tak dokáží odhalit nekalé jednání dříve, než…

icon Nejlepší obrana je vzdělávání

9.7.2004 

Spolu s tím, jak stoupá počet denně odeslaných e-mailů stoupá i přesvědčení, že elektronická pošta může ničit celé firmy. Jedinou zaručenou cestou k ochraně je přitom vzdělávání koncových uživatelů…

Výpis 48164830 z celkem 5338