Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5312 článků.

Článek v rámci předplatného icon Klíčový zákazník = náročný zákazník

21.4.2004 

Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky je vcítění se do pohledu zákazníka a také integrace všech firemních činností k plné spokojenosti zákazníka. Vcítění se…

icon Rozhovor s Petrem Parmou

19.4.2004 

Petr Parma majitel, jednatel a ředitel společnosti Extima, ředitel Institutu systemického koučování a Institutu systemických studií, člen představenstva Ditherm, a.s., člen akademické rady a…

Článek v rámci předplatného Proč to dělat složitě...?

16.4.2004 

E-Validator a Human Factors spustili *Talentvalidator*. Kombinuje extrémě flexibilní dovednosti a psychometrický testovací systém se sledováním uchazeče a automatickou odezvou pro management.…

Článek v rámci předplatného icon Řízení vztahů se zákazníky na produktivitu prodeje nestačí

16.4.2004 

Prodejci softwaru pro řízení vztahů se zákazníky dokázali přesvědčit obrovské množství organizací, že klíčem k produktivitě jejich prodeje není nic jiného než investice do CRM. Přístup k zákaznickým…

icon Svišti na firemním hřišti

14.4.2004 

Zaměstnanec pracující doma představuje pro svou firmu značná rizika. Sedí si bez dozoru u svého počítače, připojuje se kamkoli chce a může ohrozit firemní informační systém. Existuje však několik…

icon Rozhovor s Imrichem Gombarem, výkonným ředitelem pro lidské zdroje společnosti Český Telecom

13.4.2004 

Imrich Gombar absolvoval Vysokou školu P. J. Šafárika v Košicích s titulem PhDr. v psychologii. Od roku 1988 vlastní licenci Americké Psychologické Asociace. V předchozích letech pracoval pro KPMG,…

Teleworking se vyplatí

13.4.2004 

Existují různé definice práce na dálku. Organizace International Telework Association & Council například uvádí, že na dálku pracuje ten, kdo koná svou práci doma, v kanceláři klienta, nějaké…

Akční opce, jde to s vámi s kopce

13.4.2004 

Aktuální studie společnosti Deloitte & Touche se zaměřila na zaměstnanecké pobídky. Zúčastnilo se jí 500 nejvýznamnějších amerických firem, přičemž dvě třetiny z nich se v následujících letech…

icon Osobní komunikace pro každého

5.4.2004 

Efektivní marketing je podmínkou úspěchu firmy na soutěživém trhu. Takový marketing neznamená pouze reklamu a služby, znamená uspokojení potřeb zákazníků skrze cílenou a osobní komunikaci.…

Netlačit příliš na pilu

2.4.2004 

Každý vedoucí pracovník by měl mít zájem na tom, aby se zaměstnanci co nejaktivněji podíleli na cílech společnosti jako celku. Přílišná konformita zaměstnanců však může mít i postranní negativní…

Článek v rámci předplatného Co může a nemůže personalista uchazeči o zaměstnání

1.4.2004 

Náborář často balancuje na hranici toho, co má uchazečům o zaměstnání sdělit a co uchovat v tajnosti. Existují například věci, o nichž by s uchazečem rozhodně mluvit měl, jako například pracovní…

Článek v rámci předplatného Jsme skvělá firma (alespoň to o sobě říkáme)

30.3.2004 

Každá firma má nějaké své hodnoty a principy, o kterých často a ráda veřejně hovoří. Nejčastěji v nich jde o integritu a respektování zaměstnanců. Která firma by také veřejně prohlašovala, že…

icon Už začínají chápat, že se bez nás neobejdou

29.3.2004 

Role manažera lidských zdrojů se v mnoha společnostech značně změnila. Z pozice, která byla zprvu administrativní se zaměřením na počet zaměstnanců, odměňování a zaměstnávání, se vyvinula v opravdu…

icon Rozhovor s Pavlem Beněm, spoluzakladatelem občanského sdružení Práce a vztahy

29.3.2004 

Pavel Beňo je spoluzakladatelem občanského sdružení Práce a vztahy. V rozhovoru pro HR Server mluvil o mobbingu.Co představuje pojem "mobbing"?Termín vychází z anglického "to mob" (vrhnout se, srotit…

Článek v rámci předplatného Online trh práce má nový přírůstek

19.3.2004 

Na český online trh práce vstupuje nový subjekt, CV Market (www.cvmarket.cz) ze sítě CV Market.NET, která se zaměřuje na e-recruitmentové služby ve střední a východní Evropě. CV Market kopíruje…

Výpis 48314845 z celkem 5312