Máte dobrou vizitku?
Navštívenka či častěji používaný výraz vizitka vyjadřuje původní význam kartičky, jejíž pomocí neohlášený příchozí oznamoval svou návštěvu a žádal o přijetí. Dnes se nejčastěji požívají firemní,…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5215 článků.
Navštívenka či častěji používaný výraz vizitka vyjadřuje původní význam kartičky, jejíž pomocí neohlášený příchozí oznamoval svou návštěvu a žádal o přijetí. Dnes se nejčastěji požívají firemní,…
Řada firem se domnívá, že většina výhod, které jim může poskytnout vzdělávání ve formě e-learningu se zkrátka vymyká jejich finančním či technologickým možnostem. Článek se proto rozhodl představit…
Hromadění znalostí je dnes již minulostí. Moderní organizace potřebují vnitřní průhlednost, která je pro efektivní práci se znalostmi nezbytná. Zaměstnanci musejí sdílet nebývalé množství znalostí,…
Strach z veřejného vystupování ničí kariéru mnoha lidem. Rozhlédneme-li se kolem sebe, zjistíme, že lidé obdaření schopností veřejně vystupovat považuje společnost za vůdce. Například na výročních…
Dříve měly ženy na vysokých firemních postech šatníky plné tmavých kostýmů. Dnes však již stále více jdou s módou a svůj styl oblékání využívají pro podporu určitého image nebo obchodního sdělení.…
Náborářská profese se často chápe nesprávným způsobem. Mnohdy ji takto chápou dokonce i sami náboráři. Existuje několik skupin náborářů (nejčastěji se hovoří o firemních a externích), mechanika a…
Úplné zveřejňování firemních informací je věc, které se řada výkonných pracovníků cíleně vyhýbá. Dochází k tomu zejména pokud jde o vysvětlování finanční situace firmy zaměstnancům. Domnívají se, že…
Sportovci dosahují svých výkonů pomocí praxe, mentorování, koučování a další praxe. To se ovšem netýká pouze atletů, ale i například právních zástupců, lékařů, řidičů kamiónů nebo masérů. Ti všichni…
Bc. Michal Kankrlík, A.A. (1972) - vystudoval Highline Community College v Seattle, USA a Fakultu ekonomickou na Západočeské univerzitě v Plzni. Absolvoval letní semestr na The Business School of the…
Mezi tři nejhorší zprávy, které se člověk kdy může dozvědět patří smrt blízkého člověka, ztráta zaměstnání a rozvod. Jestliže tedy zaměstnavatel propouští zaměstnance, oznamuje mu jednu z nehorších…
Šéf často neví spoustu věcí o svém působišti, jelikož mu je nikdo neříká. Přitom však drží jeho osud ve svých rukou. Prochází pak pracovištěm jako nahý císař a pokukující okolí by na něho nejradši…
Jill Griffin, americká manažerka, konzultantka a autorka knihy Customer Loyalty: How To Earn It, How To Keeep it, která se na konci devadesátých let stala bestsellerem, formulovala dvanáct základních…
Úkolem člověka odpovědného za vzdělávání druhých je pomáhat jim k dosažení těch nejlepších výsledků. Platí to i na půdě firem. Odpovědní manažeři vzdělávání by měli zaměstnancům poskytovat vzdělání v…
Návrat do práce po mateřské dovolené není lehký. Právě matky po mateřské se stávají velmi často terčem diskriminujíc&…
Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat zákazníkům. S pomocí reakcí čtenářů na tento článek pak sestavil podobný příspěvek, který se ovšem zabývá opačným problémem…