Jako Fénix z popela
Elektronický marketing vznikl díky rychlé expanzi Internetu a vlétl do obchodního světa jako vichřice. Alespoň to tak vypadalo v 90. letech minulého století v USA. Elektronický marketing sliboval…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.
Elektronický marketing vznikl díky rychlé expanzi Internetu a vlétl do obchodního světa jako vichřice. Alespoň to tak vypadalo v 90. letech minulého století v USA. Elektronický marketing sliboval…
Soudobí podnikatelé či manažeři stále častěji cestují. Většinou se domnívají, že život na cestách zvládnou, když si s sebou vezmou notebooky a mobilní telefony. Ve skutečnosti však dříve nebo později…
Firmy si v současné době začínají rychle uvědomovat, že nestačí jen umístit své internetové stránky do celosvětové sítě. Vzrůstá potřeba optimalizovat je tak, aby byly co nejlépe vyhledatelné. A pokud…
Design je důležitou součástí každé značky od webových stránek, katalogů a log až po vizitky a obrázky či barvy na produktech a jejich obalech. Dobrý design vytváří a podporuje identitu značky.…
Strategické plánování se v mnoha firmách stalo sterilním každoročním cvičením, které manažeři přetrpí často se skřípajícími zuby. Mnoho úspěšných firem posledních let však mělo v první řadě přesně…
Lídři inspirují. Formují talentované a výkonné zaměstnance. Za každým takovým lídrem však najdeme něco stejně silného firemní kulturu, která motivuje zaměstnance k pilné práci a setrvání ve firmě.…
Zaměstnavatelé, kteří usilují o zvýšení zisku akcionářů nebo snížení fluktuace zaměstnanců by se měli zaměřit na to, jak dobře se svými zaměstnanci komunikují. K tomuto závěru dospěla alespoň aktuální…
Je pátek odpoledne a vy máte na pondělí ráno domluvenou prezentaci své nové obchodní myšlenky či transakce. Vše jste probrali s marketingovými a finančními odborníky, takže máte pocit, že jste udělali…
Co byste si pomysleli o pracovnících montážní linky, kteří by nevěděli, kde hledat součástky, jež mají spojovat? Pravděpodobně vám to připadá absurdní. U znalostních pracovníků jsou však obdobné…
Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty, jimž se nepodaří oslovit novináře však končí namísto v médiích zpravidla v odpadkovém koši. Pokud se tomu chce firma vyhnout,…
Obchodní a marketingoví specialisté hovořící o firemních strategiích používají stále častěji anglické slovo customer-centric. Zdůrazňují tím, že v centru jejich zájmu je zákazník. Obchodní strategie…
Aleš Kabilka po dokončení studia na VŠE v Praze nastoupil v roce 2000 do společnosti DIGI TRADE, s.r.o. V současnosti pracuje na pozici vedoucího lektora v divizi školení. V roce 2002 získal…
Kancelářské politikaření je jedním z běžných rysů obchodního života, což ale neznamená, že nemůže způsobovat problémy firmě či jejímu okolí. Politiku udává firemní kultura, konkrétní osobnosti…
Letos proběhl osmý ročník soutěže o nejpůsobivější firemní image. Sdružení Rhodos vyhlásilo vítězné firmy v 19 oborových kategoriích. Také byl poprvé vyhlášen držitel nové prestižní kategorie Bílý…
Řada lidí, včetně některých vedoucích pracovníků, stále nechápe rozdíl mezi reklamou a public relations. Zatímco inzertní místa pro svou reklamu si firmy platí, úkolem PR je získat bezplatnou…