Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5312 článků.

icon Paralelní management

27.7.2004 

Po celé dekády diktovala strategie firemní strukturu. Nejvyšší představitelé formulovali strategii a ustanovili organizaci tak, aby ji vykonávala. Se zrychlujícím se životním cyklem produktů a…

icon 9 tabu firemního webu

27.7.2004 

V souvislosti s firemními webovými stránkami nalezneme řadu rad, jak by měly vypadat. Málo se však zdůrazňuje, které prvky jsou naopak nežádoucí, co může být problém, protože špatná organizace…

icon 10 věcí, které zákazníci zaručeně nechtějí slyšet

27.7.2004 

Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem při nakupování. Šance, že se při hovoru dopustil závažných chyb, není nízká. Zákazník může v takových situacích být překvapen,…

icon Nová manažerská revoluce: Válečník vs. hospodyňka

26.7.2004 

Někteří manažeři se ve své práci inspirují válečnou literaturou, jiní radami pro hospodyňky. Článek se zamýšlí nad tím, který přístup je efektivnější. První způsob vnímání manažerské profese…

icon Můžete zaměstnance opít párkem v rohlíku?

23.7.2004 

Dvakrát za rok chodí zaměstnanci společnosti Robert Smith & Associates PR na událost tak důležitou, že ji nikdo nemůže vynechat. Touto událostí je *podnikový piknik* konající se v nedalekém parku.…

Dobří zaměstnanci, vzhůru na palubu!

23.7.2004 

Úspěšné firmy dokáží přijmout správné osoby, zbavit se nesprávných a posadit ty správné na správná místa. Jejich nejdůležitějším aktivem nejsou zaměstnanci, ale dobří zaměstnanci. Správní zaměstnanci…

icon Emočně inteligentní pracoviště

22.7.2004 

Pomluvy či mobbing jsou jedním ze základních ukazatelů emočně neinteligentního pracoviště. Ruší a poškozují oběti, představují manažerské riziko. Lidé mají k pomlouvání přirozené sklony. Chtějí-li se…

Článek v rámci předplatného Zpráva pro budoucí evropské důchodce

21.7.2004 

V květnu 2003 přijala Rada Evropské unie směrnici, která stanovuje obecný rámec celoevropského schématu rozdělování důchodů bývalým zaměstnancům. Do 23. srpna 2005 jsou evropské státy povinny zavést…

Nejdřív zábava, potom práce

16.7.2004 

Jestliže důvěřujete svým zaměstnancům při práci s nejhodnotnějším firemním majetkem, proč také nedůvěřovat jejich vlastnímu úsudku v otázkách zábavy na pracovišti? Pokud je zábava skutečnou součástí…

icon Dbejte na design e-mailů

16.7.2004 

Efektivní design e-mailových zpráv je nezbytnou součástí marketingových programů. Konzistentní šablona pomůže zákazníkům jednoduše se ve zprávě orientovat a poskytne zkušenost upravenou podle jejich…

icon Tradiční hodnocení výkonnosti výkonnost nezaručí

15.7.2004 

Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy byly rychlé, soustředěné a adaptabilní. Zpětná vazba, hodnocení a kritika jsou nutnými součástmi firemní praxe zajišťujícími…

icon Jen je nechte, ať o vás mluví

15.7.2004 

Pokud má firma smysluplné, etické, účelné a inspirativní záměry, nemusí v jejich propagaci spoléhat jen na strojené techniky public relations. Ve svých řadách totiž skrývá celou řadu přirozených…

Článek v rámci předplatného icon 9 marketingových chyb malých firem

15.7.2004 

Marketing je umění, které mnoho malých firem zvládá bídně a věnuje se mu pouze okrajově. Právě pro malé firmy přitom může marketing být jednak zábavou a jednak vysoce efektivním nástrojem osobního i…

Neházejte zaměstnance do žita

14.7.2004 

Zaměstnanci zaujímají negativní postoje z různých důvodů. Povýšení se například může změnit v hořkou zkušenost, připadají si neuznávaní apod. S tím pochopitelně klesá jejich výkonnost. Tyto problémy…

Evropské HR trendy

14.7.2004 

Celková produktivita práce v původních 15 zemích EU dosáhla v letech 1994-2003 vyšších hodnot než v USA nebo Japonsku. Strategie rozvoje lidských zdrojů v posledním desetiletí spočívala v celé řadě…

Výpis 47864800 z celkem 5312