Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5312 článků.

icon Úvod do webového designu pro firmy

22.10.2004 

Úvodní stránka firemního webu by měla informovat o tom, co všechno na něm návštěvníci mohou nalézt a kudy se k tomu dostanou. Chybět by nemělo ani firemní logo. Důležité je, aby jasně tlumočila záměr…

Protáhněte uchazeče Googlem

14.10.2004 

Personální manažer Peter Bell nedávno učinil na Internetu nemilý objev. Hledal kandidáty na pozici do firmy poskytující finanční služby a jeden se mu zvláště zamlouval. Potom ale Bellův kolega zadal…

Článek v rámci předplatného icon Jak úspěšně měřit e-komerci

13.10.2004 

Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit návratnost těchto investic. Měření návratnosti investic do e-komerce je velmi obtížné. Těžko se totiž odhaduje chování…

icon Internet v pracovní době

12.10.2004 

Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty produktivity práce, ale i jako na právní hrozbu. V dnešní době soudních sporů se zástupci…

Článek v rámci předplatného Bez projevu uznání prchnou

8.10.2004 

Hrneček s firemním logem pravděpodobně nestačí udržet nespokojeného zaměstnance a odradit ho od odchodu z podniku. Ale malé známky uznání se správným poselstvím a stylem dokáží, aby se zaměstnanec…

icon Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník, spokojený podnik

8.10.2004 

James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických firem, přičemž zkoumal firemní kulturu. Výsledky jeho práce hovoří o přímé souvislosti mezi…

Otevřená komunikace je základ

7.10.2004 

Dnešní zaměstnanci jsou skeptičtí. Investování svých emocí si dobře rozmýšlejí. Než začnou mít rádi svoji firmu, musejí si být jisti, že firma má rada je. Zásadní roli proto hraje otevřená komunikace.…

Článek v rámci předplatného Každý je něčí známý

5.10.2004 

Při vytváření pracovních příležitostí stále platí stará pravda, že nejde o to, co známe, nýbrž koho známe. Přestože budování kontaktů pomáhá k lepším nabídkám a kariéře, pro mnoho lidí zůstává noční…

O efektivní komunikaci si stále nechejte zdát

30.9.2004 

Efektivní komunikace je v mnoha firmách stále problémem. Výzkum společnosti NFI Research, jehož se pravidelně účastní dva tisíce amerických manažerů, tentokrát odhalil, že komunikace směrem dolů od…

Psycho v manažerském hávu

29.9.2004 

Pokud vás někdy napadlo, že váš šéf nebo kolega se chová jako psychopat, možná jste pravdě blíže, než si odvažujete představit. Aktuální studie University of British Columbia in Canada odhalila, že…

Nebuďte slepí ke svým pracovním výkonům

27.9.2004 

U složitějších pracovních úkolů se do pracovního výkonu dostávají kvalitativní aspekty. Jedním z nich je *osobnost pracovníka*, která určuje, jak se k určitému pracovnímu úkolu postaví. Další…

icon Osobní rozvoj zadarmo

27.9.2004 

Pokud jde o investování do vzdělávání zaměstnanců, mnohé firmy zůstávají opatrné. Mají malý rozpočet na vzdělávání, právě propustily hodně zaměstnanců, takže zbylí nemají na vzdělávání čas, nebo…

Průvodce firemním večírkem

24.9.2004 

Zaměstnanci se často domnívají, že firemní společenské akce jsou jen legrace a hry a vše, co musí oni dělat, je dobře se bavit. Ve skutečnosti však v takovém případě ohrožují svoji kariéru. Pokud…

Vše, co chcete vědět o firemní kultuře

22.9.2004 

Firemní kultura představuje hodnoty a postupy sdílené zaměstnanci určité organizace. Je základním pilířem existence firmy. Neustále se vyvíjí a přizpůsobuje aktuálnímu dění. Když odejde zaměstnanec a…

icon Kdo je dobrý vůdce

21.9.2004 

Výkonný prezident společnosti American Airlines Ed Brennan ví mnoho o firemních vůdcích. Byl členem mnoha představenstev, v současné době setrvává ve čtyřech. Účastníkům Symposia Společnosti pro…

Výpis 47414755 z celkem 5312