Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5216 článků.

Článek v rámci předplatného icon Cesta k úspěšné e-komerci

8.7.2004 

Firmy si v současné době začínají rychle uvědomovat, že nestačí jen umístit své internetové stránky do celosvětové sítě. Vzrůstá potřeba optimalizovat je tak, aby byly co nejlépe vyhledatelné. A pokud…

Článek v rámci předplatného icon Jak na firemní design

7.7.2004 

Design je důležitou součástí každé značky od webových stránek, katalogů a log až po vizitky a obrázky či barvy na produktech a jejich obalech. Dobrý design vytváří a podporuje identitu značky.…

icon Strategie nezabije, ale posílí

1.7.2004 

Strategické plánování se v mnoha firmách stalo sterilním každoročním cvičením, které manažeři přetrpí často se skřípajícími zuby. Mnoho úspěšných firem posledních let však mělo v první řadě přesně…

Cesta k silné firemní kultuře

30.6.2004 

Lídři inspirují. Formují talentované a výkonné zaměstnance. Za každým takovým lídrem však najdeme něco stejně silného firemní kulturu, která motivuje zaměstnance k pilné práci a setrvání ve firmě.…

icon Komunikace je základ

29.6.2004 

Zaměstnavatelé, kteří usilují o zvýšení zisku akcionářů nebo snížení fluktuace zaměstnanců by se měli zaměřit na to, jak dobře se svými zaměstnanci komunikují. K tomuto závěru dospěla alespoň aktuální…

icon Právník není inkvizitor, ale poradce

25.6.2004 

Je pátek odpoledne a vy máte na pondělí ráno domluvenou prezentaci své nové obchodní myšlenky či transakce. Vše jste probrali s marketingovými a finančními odborníky, takže máte pocit, že jste udělali…

Kdo to ví, odpoví

24.6.2004 

Co byste si pomysleli o pracovnících montážní linky, kteří by nevěděli, kde hledat součástky, jež mají spojovat? Pravděpodobně vám to připadá absurdní. U znalostních pracovníků jsou však obdobné…

Článek v rámci předplatného icon Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

23.6.2004 

Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty, jimž se nepodaří oslovit novináře však končí namísto v médiích zpravidla v odpadkovém koši. Pokud se tomu chce firma vyhnout,…

Článek v rámci předplatného icon Zákazníkocentrismus

21.6.2004 

Obchodní a marketingoví specialisté hovořící o firemních strategiích používají stále častěji anglické slovo customer-centric. Zdůrazňují tím, že v centru jejich zájmu je zákazník. Obchodní strategie…

icon Politikaření často vidět není

14.6.2004 

Kancelářské politikaření je jedním z běžných rysů obchodního života, což ale neznamená, že nemůže způsobovat problémy firmě či jejímu okolí. Politiku udává firemní kultura, konkrétní osobnosti…

icon Rozhovor s Alešem Kabilkou, vedoucím lektorem společnosti DIGI TRADE

14.6.2004 

Aleš Kabilka po dokončení studia na VŠE v Praze nastoupil v roce 2000 do společnosti DIGI TRADE, s.r.o. V současnosti pracuje na pozici vedoucího lektora v divizi školení. V roce 2002 získal…

icon Kdo má u nás nejpůsobivější firemní image?

1.6.2004 

Letos proběhl osmý ročník soutěže o nejpůsobivější firemní image. Sdružení Rhodos vyhlásilo vítězné firmy v 19 oborových kategoriích. Také byl poprvé vyhlášen držitel nové prestižní kategorie Bílý…

Článek v rámci předplatného icon PR není reklama

28.5.2004 

Řada lidí, včetně některých vedoucích pracovníků, stále nechápe rozdíl mezi reklamou a public relations. Zatímco inzertní místa pro svou reklamu si firmy platí, úkolem PR je získat bezplatnou…

icon Pracuji přesčas, ale raději bych byl s dětmi

27.5.2004 

Zpráva o kvalitě života anglických manažerů, kterou vypracoval Institut managementu VB a Institut Manchasterské univerzity pro vědu a technologii, přinesla takovýto obrázek doplácí na zahlcení…

Starý kolega, nová hrozba

27.5.2004 

V americkém městě Turnbridge zatkla policie nedávno dva squattery. Obývali cizí dům, který si přestavěli podle svých představ. Navíc prodali nalezené starožitnosti. Podobně jako tito muži, kteří se až…

Výpis 47114725 z celkem 5216