Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5273 článků.

Článek v rámci předplatného icon Velký slogan, velké peníze

3.11.2004 

Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být příjemné a stručné, aby dokázaly zaujmout pozornost zákazníků. Zmatené slogany sice upoutají pozornost zákazníků, ale nedokáží…

Článek v rámci předplatného Bude večírek!

2.11.2004 

Halloween a příchod listopadu nám znovu připomněl firemní večírky. Zaměstnavatelé a jejich poradci souhlasí, že sváteční párty jsou důležitým rituálem v životě podniku. Dávají zaměstnancům, klientům a…

Firemní kultura pro pracující otce

1.11.2004 

Když firmy zavádějí programy na podporu rodinného života zaměstnanců, myslí především na ženy jako matky. Otcové zůstávají mimo centrum pozornosti, i když některé pokrokové firmy začínají uvažovat i o…

Jak to mají zaměstnanci vědět?

27.10.2004 

Schopnost organizací dosahovat kvality vychází ze schopnosti managementu komunikovat se zaměstnanci například o otázkách bezpečnosti práce. V řadě případů však nedochází k efektivní komunikaci a…

Článek v rámci předplatného Místo oběda skleničku

25.10.2004 

Co dělají vaši zaměstnanci o přestávce na oběd? Pokud bychom se nacházeli ve Velké Británii, dost pravděpodobně by konzumovali alkoholické nápoje. Alarmující statistika zaměstnanců pijících při práci…

icon Protože hlemýžď ryje do skla

25.10.2004 

Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů reklamy myslí. Slovem, které pomůže efektivně zapůsobit na klienty je jednoznačně protože. Pomáhá totiž spotřebitelům opustit…

icon Úvod do webového designu pro firmy

22.10.2004 

Úvodní stránka firemního webu by měla informovat o tom, co všechno na něm návštěvníci mohou nalézt a kudy se k tomu dostanou. Chybět by nemělo ani firemní logo. Důležité je, aby jasně tlumočila záměr…

Protáhněte uchazeče Googlem

14.10.2004 

Personální manažer Peter Bell nedávno učinil na Internetu nemilý objev. Hledal kandidáty na pozici do firmy poskytující finanční služby a jeden se mu zvláště zamlouval. Potom ale Bellův kolega zadal…

Článek v rámci předplatného icon Jak úspěšně měřit e-komerci

13.10.2004 

Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit návratnost těchto investic. Měření návratnosti investic do e-komerce je velmi obtížné. Těžko se totiž odhaduje chování…

icon Internet v pracovní době

12.10.2004 

Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty produktivity práce, ale i jako na právní hrozbu. V dnešní době soudních sporů se zástupci…

icon Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník, spokojený podnik

8.10.2004 

James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických firem, přičemž zkoumal firemní kulturu. Výsledky jeho práce hovoří o přímé souvislosti mezi…

Článek v rámci předplatného Bez projevu uznání prchnou

8.10.2004 

Hrneček s firemním logem pravděpodobně nestačí udržet nespokojeného zaměstnance a odradit ho od odchodu z podniku. Ale malé známky uznání se správným poselstvím a stylem dokáží, aby se zaměstnanec…

Otevřená komunikace je základ

7.10.2004 

Dnešní zaměstnanci jsou skeptičtí. Investování svých emocí si dobře rozmýšlejí. Než začnou mít rádi svoji firmu, musejí si být jisti, že firma má rada je. Zásadní roli proto hraje otevřená komunikace.…

Článek v rámci předplatného Každý je něčí známý

5.10.2004 

Při vytváření pracovních příležitostí stále platí stará pravda, že nejde o to, co známe, nýbrž koho známe. Přestože budování kontaktů pomáhá k lepším nabídkám a kariéře, pro mnoho lidí zůstává noční…

O efektivní komunikaci si stále nechejte zdát

30.9.2004 

Efektivní komunikace je v mnoha firmách stále problémem. Výzkum společnosti NFI Research, jehož se pravidelně účastní dva tisíce amerických manažerů, tentokrát odhalil, že komunikace směrem dolů od…

Výpis 46964710 z celkem 5273