Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

Nezavírejte oči

24.2.2005 

Statistiky uvádějí, že jen v USA dojde denně ke dvěma tisícům případů pracovního úrazu očí. Většina úrazů by se přitom nemusela stát, kdyby zaměstnanci používali ochranné pomůcky. Zaměstnavatelé,…

Jak na výhrůžky

24.2.2005 

Jak se má manažer lidských zdrojů zachovat, když k němu do kanceláře vstoupí jiný manažer s tím, že mu právě vyhrožoval jeden ze zaměstnanců? Na tuto otázku odpovídali američtí personalisté na jednom…

icon 10 tipů pro firemní webové stránky

23.2.2005 

I malé firmy rychle pochopily, že mít vlastní webovou stránku dnes není výhoda, ale nutnost. Mít webovou stránku však ještě neznamená zaručený úspěch u zákazníků. Špatně vytvořené a rozvržené stránky…

icon Pět hlavních pravidel pro tvorbu loga

22.2.2005 

Umíte si představit, jak důležité je firemní logo? Objevuje se všude, od záhlaví dopisů po webové stránky, sahá k vašim zákazníkům, potenciálním zákazníkům, dodavatelům a médiím. Jinými slovy, logo…

Když firma hubne

18.2.2005 

Vaše konkurence má pravděpodobně podobnou firmu jako vy, využívá i podobné procesy. Výrazně vás však může od konkurence odlišit váš nejhodnotnější zdroj, kterým jsou zaměstnanci. V souvislosti se…

icon Marketér obchodníkovi vlkem

17.2.2005 

Marketing téměř pravidelně bojuje s jinými firemními odděleními, například s financemi. Marketingoví odborníci, kteří nemají povědomí o fiskální politice firmy, tak stojí proti lidem striktně…

icon A zase ta komunikace

17.2.2005 

Elektronická pošta rychle přebírá místo nejpreferovanějšího obchodního nástroje. I když si většina manažerů myslí, že by firmy byly produktivnější, kdyby jejich zástupci komunikovali osobně, sami ve…

icon Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

11.2.2005 

Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak se prosadit na obchodních výstavách, vzdělávacích akcích nebo prezentacích. - Opatřete vaše stanoviště výrazným vizuálním…

icon Chod firmy bude opožděn z důvodu vykolejení manažera

11.2.2005 

Obchodní rubriky světových novin jsou plné příběhů o manažerech, kteří dospěli až k sebedestrukci, přestože byli hvězdami na pomyslném nebi byznysu. Tito lidé mají úspěšnou kariéru, nedokáží se však…

icon Vůdce vidí sílu v lidech

11.2.2005 

Manažer v zásadě dohlíží na to, zda se výrobky a služby vytvářejí správně a jsou také správně dodávány zákazníkům, aby z toho firma měla patřičný zisk. Jestliže chce ale ve své firmě působit jako…

icon Mýty o budování identity

10.2.2005 

S rozvojem e-komerce se v nových rozměrech vynořují některé zásadní marketingové mýty. Tradičně se například při budování značky radilo vyčlenit velký rozpočet a co nejvíce na sebe upozorňovat, což…

Bez avatara ani přednášku

10.2.2005 

Dlouhé prezentace mohou účastníky nudit a spíkři tak mezi přepínáním obrázků lehce ztratí autoritu. Firemní školitelé a přednášející však dnes objevují nový způsob, jak si udržet pozornost publika…

icon Fatální omyly Business Intelligence

9.2.2005 

Odborníci na nedávném summitu věnovaném Business Intelligence v Londýně pronesli varování, že i když systémy BI nabízejí výborné obchodní možnosti, většina firem s nimi stále nedokáže zacházet…

icon Rozhovor s Lenkou Papadakisovou, ředitelkou vzdělávací a poradenské společnosti EXPERTIS PRAHA

7.2.2005 

Expertis realizuje systematické programy vzdělávání a rozvoje kompetencí, tématické kurzy a koncepční projekty v oblasti firemního vzdělávání, individuální vzdělávání formou otevřených kurzů a v…

Závisláky nebrat

4.2.2005 

Ve Spojených státech stoupá spolu se zvyšováním nákladů na hledání kvalitních pracovních sil počet zaměstnavatelů, kteří považují za nutné testovat potenciální zaměstnance, zda neužívají návykové…

Výpis 46964710 z celkem 5338