Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5311 článků.

Článek v rámci předplatného Jak si udržet zaměstnance

10.3.2005 

Ztráta zaměstnance stojí zaměstnavatele přinejmenším dvojnásobek jeho roční mzdy. Firmy s vysokou fluktuací zaměstnanců proto přicházejí o mnoho, včetně důležitých zákazníků. Získávání a uchovávání…

Článek v rámci předplatného Rovnováha nad zlato

8.3.2005 

Mnozí zaměstnavatelé si začínají uvědomovat, že rovnováha mezi osobním a pracovním životem má výrazný vliv na výkonnost, přijímání i retenci zaměstnanců. Snaží se hodnotit jednotlivé stresory a…

Jak na výhrůžky

24.2.2005 

Jak se má manažer lidských zdrojů zachovat, když k němu do kanceláře vstoupí jiný manažer s tím, že mu právě vyhrožoval jeden ze zaměstnanců? Na tuto otázku odpovídali američtí personalisté na jednom…

Nezavírejte oči

24.2.2005 

Statistiky uvádějí, že jen v USA dojde denně ke dvěma tisícům případů pracovního úrazu očí. Většina úrazů by se přitom nemusela stát, kdyby zaměstnanci používali ochranné pomůcky. Zaměstnavatelé,…

Peníze stále motivují

24.2.2005 

Peněžní odměny zůstávají nejdůležitějším prostředkem ohodnocení zaměstnanců po skončení složitých projektů. Shodla se na tom téměř polovina z 1 400 finančních ředitelů, kterých se dotazovala americká…

icon 10 tipů pro firemní webové stránky

23.2.2005 

I malé firmy rychle pochopily, že mít vlastní webovou stránku dnes není výhoda, ale nutnost. Mít webovou stránku však ještě neznamená zaručený úspěch u zákazníků. Špatně vytvořené a rozvržené stránky…

icon Pět hlavních pravidel pro tvorbu loga

22.2.2005 

Umíte si představit, jak důležité je firemní logo? Objevuje se všude, od záhlaví dopisů po webové stránky, sahá k vašim zákazníkům, potenciálním zákazníkům, dodavatelům a médiím. Jinými slovy, logo…

Když firma hubne

18.2.2005 

Vaše konkurence má pravděpodobně podobnou firmu jako vy, využívá i podobné procesy. Výrazně vás však může od konkurence odlišit váš nejhodnotnější zdroj, kterým jsou zaměstnanci. V souvislosti se…

icon Marketér obchodníkovi vlkem

17.2.2005 

Marketing téměř pravidelně bojuje s jinými firemními odděleními, například s financemi. Marketingoví odborníci, kteří nemají povědomí o fiskální politice firmy, tak stojí proti lidem striktně…

icon A zase ta komunikace

17.2.2005 

Elektronická pošta rychle přebírá místo nejpreferovanějšího obchodního nástroje. I když si většina manažerů myslí, že by firmy byly produktivnější, kdyby jejich zástupci komunikovali osobně, sami ve…

icon Chod firmy bude opožděn z důvodu vykolejení manažera

11.2.2005 

Obchodní rubriky světových novin jsou plné příběhů o manažerech, kteří dospěli až k sebedestrukci, přestože byli hvězdami na pomyslném nebi byznysu. Tito lidé mají úspěšnou kariéru, nedokáží se však…

icon Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

11.2.2005 

Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak se prosadit na obchodních výstavách, vzdělávacích akcích nebo prezentacích. - Opatřete vaše stanoviště výrazným vizuálním…

icon Vůdce vidí sílu v lidech

11.2.2005 

Manažer v zásadě dohlíží na to, zda se výrobky a služby vytvářejí správně a jsou také správně dodávány zákazníkům, aby z toho firma měla patřičný zisk. Jestliže chce ale ve své firmě působit jako…

Bez avatara ani přednášku

10.2.2005 

Dlouhé prezentace mohou účastníky nudit a spíkři tak mezi přepínáním obrázků lehce ztratí autoritu. Firemní školitelé a přednášející však dnes objevují nový způsob, jak si udržet pozornost publika…

icon Mýty o budování identity

10.2.2005 

S rozvojem e-komerce se v nových rozměrech vynořují některé zásadní marketingové mýty. Tradičně se například při budování značky radilo vyčlenit velký rozpočet a co nejvíce na sebe upozorňovat, což…

Výpis 46664680 z celkem 5311