Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5216 článků.

Článek v rámci předplatného icon Rozdávají se dárečky!

3.9.2004 

Na tvorbě firemní image se podílí i kvalitní public relations firmy. Většina úspěšných firem vytváří svoji image nejen vůči svým klientům a potenciálním zákazníkům, ale dbá o ni i před svými…

Článek v rámci předplatného icon Mobilní aplikace do každé společnosti

2.9.2004 

Mobilní aplikace, jako chytré a užitečné softwary fungující na mobilních telefonech či jiných přístrojích, zaznamenávají i v Česku masivní nástup. K největším přínosům používání mobilních aplikací v…

Manažer lidských zdrojů dneška

1.9.2004 

Jestliže jste v současné době manažerem lidských zdrojů, snažte se, abyste dosáhli následujících věcí:1. Jasně dejte najevo, že se snažíte…

icon Boj o první místo

30.8.2004 

Ideálně využitý vyhledávač pro internetový marketing vaší firmy by vypadal takto: * na všechny dotazy, které jsou relevantní vašim produktům jsou firemní stránky na předních pozicích výsledků…

icon Raději táhnout než tlačit

26.8.2004 

Všichni známe vedoucí pracovníky, kteří se snaží své podřízené někam dotlačit, vedou rozdáváním příkazů. Na druhé straně však existují efektivnější vůdcové, kteří dokáží své podřízené táhnout.…

Hip, hip, Tsuda!

25.8.2004 

V každé kultuře je rozvoj individuální kariéry chápán v určitých etických hranicích. V Japonsku například bylo až doposud nepřijatelné, aby vysoce postavený manažer přešel ke konkurenční firmě. Takové…

Článek v rámci předplatného icon Jednou proč a pětkrát proto

24.8.2004 

Jaké hlavní překážky brání efektivní implementaci výborných obchodních nápadů? Na tuto otázku se zaměřil on-line výzkum, jehož výsledky byly publikovány na serveru Businessknowhow.com. Odpovědi…

Můj milý (firemní) deníčku...

23.8.2004 

Blogy (Web logs) vznikly jako internetové deníčky, do kterých lidé zapisují své názory a vkládají odkazy na další zajímavé materiály. Díky své popularitě se začínají rychle uplatňovat i v oblasti…

icon Kdo tomu velí?

19.8.2004 

Webové stránky mohou být mnohým nástrojem propagace obchodní značky, komerčním pohonem firmy nebo střediskem služeb. U řady firem jsou vším tímto dohromady nebo mají dokonce i více funkcí. Proto také…

icon Ne-legální a IMpertinentní

17.8.2004 

E-mail a instant messaging (IM) jsou nejostřejší dvousečné zbraně současných firem. Jsou to výborné komunikační nástroje, pokud však nebudou dobře řízeny, mohou způsobit velké škody. V této…

icon 24 levných rad pro firemní propagaci

13.8.2004 

Přestože na ně může firma umístit značné množství informací, které mohou najít miliony lidí, webové stránky nejsou univerzálním řešením všech marketingových otázek. Potenciální zákazníci je zpravidla…

icon Dobré logo zvládne mnogo

12.8.2004 

Podle dobře navrženého loga mohou potenciální klienti okamžitě poznat, jak jim vaše firma může posloužit. Vaše logo je vizuální prezentací všeho, co vaše společnost znamená. Například loga McDonalds…

Absolventi MBA nebudou pracovat jen tak někde

11.8.2004 

Pády velkých korporací a odhalení zkorumpovaných manažerů přiměly Spojené státy přijmout nové standardy firemní etiky. Současně se výrazným způsobem mění také názory absolventů MBA v souvislosti s…

Jak vyhrát bitvu o čas

10.8.2004 

Řada firem neustále vede válku mezi prací a rodinou, která výrazným způsobem podkopává jejich cíle a podněcuje zvyšování stresu a vyšší fluktuaci zaměstnanců. Tak to ale nemusí být. Firmy mohou tuto…

Chybička se vloudila...

10.8.2004 

Firemní majetek užívaný zaměstnanci zůstane vždy firemní, i když jej zaměstnanci automaticky považují za svůj. Tuto skutečnost je důležité nezapomínat, jelikož takové opomenutí by mohlo mít závažné…

Výpis 46664680 z celkem 5216