Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5216 článků.

Článek v rámci předplatného Kulturou krok za krokem

8.11.2004 

Podniková kultura se skládá z postojů, chování a osobností, které tvoří organizaci. Vytvoření dobré podnikové kultury se může zdát jako těžko dosažitelný a obtížný cíl, ale je to důležitý aspekt…

icon IM ano, ale opatrně

8.11.2004 

Instant messaging je stále populárnější technologie, která umožňuje uživatelům počítačových sítí vyměňování elektronických zpráv v reálném, velmi krátkém čase. Je to přirozená simultánní konverzace v…

Přijde školitel o místo?

5.11.2004 

Co se stane s učebnami a instruktory, když firma založí e-learningovou univerzitu? Upadnou v zapomnění? V zásadě ne, přechod od školení k učení však jejich roli výrazně ovlivní. Školení je něco, co…

Článek v rámci předplatného icon Velký slogan, velké peníze

3.11.2004 

Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být příjemné a stručné, aby dokázaly zaujmout pozornost zákazníků. Zmatené slogany sice upoutají pozornost zákazníků, ale nedokáží…

Článek v rámci předplatného Bude večírek!

2.11.2004 

Halloween a příchod listopadu nám znovu připomněl firemní večírky. Zaměstnavatelé a jejich poradci souhlasí, že sváteční párty jsou důležitým rituálem v životě podniku. Dávají zaměstnancům, klientům a…

Firemní kultura pro pracující otce

1.11.2004 

Když firmy zavádějí programy na podporu rodinného života zaměstnanců, myslí především na ženy jako matky. Otcové zůstávají mimo centrum pozornosti, i když některé pokrokové firmy začínají uvažovat i o…

Jak to mají zaměstnanci vědět?

27.10.2004 

Schopnost organizací dosahovat kvality vychází ze schopnosti managementu komunikovat se zaměstnanci například o otázkách bezpečnosti práce. V řadě případů však nedochází k efektivní komunikaci a…

icon Protože hlemýžď ryje do skla

25.10.2004 

Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů reklamy myslí. Slovem, které pomůže efektivně zapůsobit na klienty je jednoznačně protože. Pomáhá totiž spotřebitelům opustit…

Článek v rámci předplatného Místo oběda skleničku

25.10.2004 

Co dělají vaši zaměstnanci o přestávce na oběd? Pokud bychom se nacházeli ve Velké Británii, dost pravděpodobně by konzumovali alkoholické nápoje. Alarmující statistika zaměstnanců pijících při práci…

icon Úvod do webového designu pro firmy

22.10.2004 

Úvodní stránka firemního webu by měla informovat o tom, co všechno na něm návštěvníci mohou nalézt a kudy se k tomu dostanou. Chybět by nemělo ani firemní logo. Důležité je, aby jasně tlumočila záměr…

Protáhněte uchazeče Googlem

14.10.2004 

Personální manažer Peter Bell nedávno učinil na Internetu nemilý objev. Hledal kandidáty na pozici do firmy poskytující finanční služby a jeden se mu zvláště zamlouval. Potom ale Bellův kolega zadal…

Článek v rámci předplatného icon Jak úspěšně měřit e-komerci

13.10.2004 

Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit návratnost těchto investic. Měření návratnosti investic do e-komerce je velmi obtížné. Těžko se totiž odhaduje chování…

icon Internet v pracovní době

12.10.2004 

Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty produktivity práce, ale i jako na právní hrozbu. V dnešní době soudních sporů se zástupci…

icon Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník, spokojený podnik

8.10.2004 

James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických firem, přičemž zkoumal firemní kulturu. Výsledky jeho práce hovoří o přímé souvislosti mezi…

Článek v rámci předplatného Bez projevu uznání prchnou

8.10.2004 

Hrneček s firemním logem pravděpodobně nestačí udržet nespokojeného zaměstnance a odradit ho od odchodu z podniku. Ale malé známky uznání se správným poselstvím a stylem dokáží, aby se zaměstnanec…

Výpis 46364650 z celkem 5216