Kulturou krok za krokem
Podniková kultura se skládá z postojů, chování a osobností, které tvoří organizaci. Vytvoření dobré podnikové kultury se může zdát jako těžko dosažitelný a obtížný cíl, ale je to důležitý aspekt…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5216 článků.
Podniková kultura se skládá z postojů, chování a osobností, které tvoří organizaci. Vytvoření dobré podnikové kultury se může zdát jako těžko dosažitelný a obtížný cíl, ale je to důležitý aspekt…
Instant messaging je stále populárnější technologie, která umožňuje uživatelům počítačových sítí vyměňování elektronických zpráv v reálném, velmi krátkém čase. Je to přirozená simultánní konverzace v…
Co se stane s učebnami a instruktory, když firma založí e-learningovou univerzitu? Upadnou v zapomnění? V zásadě ne, přechod od školení k učení však jejich roli výrazně ovlivní. Školení je něco, co…
Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být příjemné a stručné, aby dokázaly zaujmout pozornost zákazníků. Zmatené slogany sice upoutají pozornost zákazníků, ale nedokáží…
Halloween a příchod listopadu nám znovu připomněl firemní večírky. Zaměstnavatelé a jejich poradci souhlasí, že sváteční párty jsou důležitým rituálem v životě podniku. Dávají zaměstnancům, klientům a…
Když firmy zavádějí programy na podporu rodinného života zaměstnanců, myslí především na ženy jako matky. Otcové zůstávají mimo centrum pozornosti, i když některé pokrokové firmy začínají uvažovat i o…
Schopnost organizací dosahovat kvality vychází ze schopnosti managementu komunikovat se zaměstnanci například o otázkách bezpečnosti práce. V řadě případů však nedochází k efektivní komunikaci a…
Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů reklamy myslí. Slovem, které pomůže efektivně zapůsobit na klienty je jednoznačně protože. Pomáhá totiž spotřebitelům opustit…
Co dělají vaši zaměstnanci o přestávce na oběd? Pokud bychom se nacházeli ve Velké Británii, dost pravděpodobně by konzumovali alkoholické nápoje. Alarmující statistika zaměstnanců pijících při práci…
Úvodní stránka firemního webu by měla informovat o tom, co všechno na něm návštěvníci mohou nalézt a kudy se k tomu dostanou. Chybět by nemělo ani firemní logo. Důležité je, aby jasně tlumočila záměr…
Personální manažer Peter Bell nedávno učinil na Internetu nemilý objev. Hledal kandidáty na pozici do firmy poskytující finanční služby a jeden se mu zvláště zamlouval. Potom ale Bellův kolega zadal…
Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit návratnost těchto investic. Měření návratnosti investic do e-komerce je velmi obtížné. Těžko se totiž odhaduje chování…
Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty produktivity práce, ale i jako na právní hrozbu. V dnešní době soudních sporů se zástupci…
James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických firem, přičemž zkoumal firemní kulturu. Výsledky jeho práce hovoří o přímé souvislosti mezi…
Hrneček s firemním logem pravděpodobně nestačí udržet nespokojeného zaměstnance a odradit ho od odchodu z podniku. Ale malé známky uznání se správným poselstvím a stylem dokáží, aby se zaměstnanec…