Jak na odměny
Na programy zaměstnaneckých odměn se po léta nahlíželo jako na nutné zlo, které dokáže přilákat a udržet kompetentní zaměstnance. Většinou spočívaly ve vyplácení peněžních odměn. Dnes si organizace…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.
Jak na odměnyNa programy zaměstnaneckých odměn se po léta nahlíželo jako na nutné zlo, které dokáže přilákat a udržet kompetentní zaměstnance. Většinou spočívaly ve vyplácení peněžních odměn. Dnes si organizace…
Potravinový řetězec kapitalismuTi nahoře potřebují ty dole. Vztah je to symbiotický a potřebný, ovšem ne vždy šťastný.Skutečně litujijedince v marketingu či reklamě, jejichž práce je zabránit firemním…
Řízení vztahů s uchazeči o zaměstnáníKdybyste volili ze dvou totožných životopisů a jeden z nich patřil uchazeči o zaměstnání, kterého vám doporučil důvěryhodný zdroj, jistě byste zvolili ten s doporučením. V dnešním světě propojeném…
Popularita flexibilní organizace práce neustále roste. Podporuje motivaci zaměstnanců, zároveň však také vystavuje firmy provozním a bezpečnostním rizikům. Výzkum společnosti Business Software…
Blogy: Výhody i nevýhody pro HRGretchen Ledgard si jako mnoho dalších zaměstnanců vede internetový deníček (blog). Píše o sobě a svých zážitcích, včetně toho, jak se jí daří jako zaměstnankyni společnosti Microsoft. Nedávno se…
Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze několik týdnů, změna firemní kultury je…
Od roku 2003 probíhala na území Evropy studie iniciovaná Evropskou komisí, která se zaměřila na e-learning v malých a středních podnicích. Jejím úkolem bylo získat přímou zpětnou vazbu od těchto firem…
Mnoho firem si uvědomuje důležitost svých kapitálových aktiv, se zaměstnanci je to však již horší. Jsou to však právě zaměstnanci, jejichž důležitost a výkonnost je třeba nejen vnímat, ale i měřit.…
Arogance je vlastnost, která nechybí hráčům baseballu, politikům a také vedoucím pracovníkům. Když selže uvedení nového produktu na trh, reklamní kampaň nebo firemní politika, zkříží si mnozí…
Osobní styky zaměstnanců mohou být pro firmy stejně důležité jako jejich individuální znalostní základny. Analýza sociálních sítí pomáhá firmám získat jasný přehled o způsobech, jak spolu pracují…
Blogy firemní komunikaci nenahradíInternetové deníčky tvoří stále běžnější součást lidské komunikace. Pisatelé blogů jsou ve většině případů někde zaměstnáni a často se ve svých textech nevyhnou postřehům z práce. Firmy doposud blogy…
Nejžádanější soft skillsKaždá firma hledá určitou sadu dovedností a zkušeností vzhledem k oboru své působnosti. V současné době již uchazeči o zaměstnání nestačí být teoretickým expertem. Firmy zajímají především tzv. soft…
Co dělat pro spokojenost zaměstnancůPodle aktuálního výzkumu Society for Human Resource Management (SHRM) jsou pro spokojenost zaměstnanců nejdůležitější benefity, mzda a rovnováha mezi pracovním a osobním životem. Výzkumu se zúčastnilo…
Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí, aby získaly ostřejší pohled do své zákaznické základny prostřednictvím neutrálního on-line prostředí, v němž mohou zákazníci…
Pokud se vaše firma chystá zavést e-learning, měla by nejprve provést analýzu své připravenosti na tuto formu vzdělávání zaměstnanců. Existuje celá řada dodavatelů a typů e-learningových řešení, každé…