Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5311 článků.

Nebát se a nezakazovat blogy

10.6.2005 

Čím více budete přemýšlet o hrozbě zaměstnanců, kteří si vedou své internetové deníčky (blogy), tím by vám to mělo být jasnější. Jediný dlouhodobý nástroj, který firma může použít, aby dostala…

Článek v rámci předplatného Jak napsat efektivní pracovní nabídku pro internet

9.6.2005 

Internet měl zjednodušit nábor zaměstnanců. Žádný spěch, abyste stihly uzávěrku novin, žádné čekání na životopisy, než dojdou poštou. Co se tedy stalo? Kombinace rychlých a snadných online aplikací a…

icon Jak na program firemní etiky a odpovědnosti

9.6.2005 

Finanční skandály posledních let upozornily na důležitost obchodní etiky a právní odpovědnosti firem. Většina firem si dnes již důležitost programů obchodní etiky a právní odpovědnosti uvědomuje.…

Školení snadno a levně

8.6.2005 

Chcete ušetřit prostředky na vzdělávání zaměstnanců a zároveň jim poskytovat vzdělávání, které bude kvalitní? Článek přináší pět jednoduchých rad.- Využívejte služeb živých školitelů. Dospělí se…

Článek v rámci předplatného icon Nejen novým zákazníkem živ je podnik

7.6.2005 

Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka. Mnohé firmy však chápou tento úkol jako hon na nové klienty, zatímco stávající zákazníky přehlížejí. Dostatečně si neuvědomují,…

Ví váš šéf, že žijete i mimo práci?

7.6.2005 

Je sedm hodin večer a vy si tento týden již potřetí objednáváte něco k večeři do kanceláře. Nejen, že neustále pracujete přesčas, ale váš šéf vám ukládá i práci o víkendech a na obědě jste již nebyli…

icon Další ředitel na holení

7.6.2005 

Dávno minuly doby, kdy firmy řídil pouze jeden ředitel, jehož pozice se v západním světě označuje termínem chief executive officer (CEO). O strategické pozice v nejvyšším vedení se dnes dělí s…

Článek v rámci předplatného icon Není logo jako logo

6.6.2005 

Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem může být například internet. Můžete si projít webové stránky konkurentů, podívat se na jejich loga a ujasnit si, co se vám na…

To není váš e-mail

2.6.2005 

Miliony zaměstnanců v práci každý den rozesílají a přijímají e-maily, aniž by si uvědomovaly, že jim tyto zprávy nepatří. Zpravidla se domnívají, že pokud se e-maily netýkají firemních záležitostí,…

icon Americká služební a kongresová turistika na vzestupu

1.6.2005 

Americké organizace National Business Travel Association (NBTA), Institute of Business Travel Management a Travel Industry Association of America (TIA) vypracovaly studii, v níž se zaměřily na stav…

icon Tři mýty o identitě značky

31.5.2005 

Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků využívaných ve firemní marketingové komunikaci. Nejčastěji zahrnuje logo, vizitky, záhlaví dopisů…

icon Chcete vyhrávat? Radí Jack Welch

31.5.2005 

Jack Welch, bývalý výkonný ředitel společnosti General Electric, nehodlá zůstávat v ústraní. Po odchodu z GE před čtyřmi lety a publikování autobiografie se rozhodl vydat i knihu o své manažerské…

Kdo vám řekl, jak řídit lidské zdroje?

26.5.2005 

Představte si, že jste na vyšetření u lékaře a ten se během řeči zmíní, že vlastně vůbec nemá formální medicínské vzdělání. Ujistí vás ale, že všechno je v nejlepším pořádku, protože léčí lidi již…

icon Řekni, kde ty vize jsou

23.5.2005 

Jedním z nejsmutnějších faktů o mnohých členech vyššího managementu je jejich neochota formulovat a členit vize budoucnosti firem. Pravděpodobně se domnívají, že to není nutné nebo si uvědomují, jak…

Instantní komunikace jen kvete

18.5.2005 

Narůstající objem využívání nástrojů instantní komunikace (IM) na pracovištích vystavuje firmy bezpečnostním i legálním rizikům. Aktuální studie společnosti YouGov se zaměřila na výzkum tohoto trendu…

Výpis 46064620 z celkem 5311