Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

icon Co dělá konkurence?

23.8.2005 

Existuje nespočet důvodů, proč se zajímat o konkurenci. Když bude mít firma dostatek informací o konkurenci, může správně volit marketingové taktiky, možnosti v&…

icon Tři tipy pro firemní blog

22.8.2005 

Počet uživatelů internetu, kteří čtou blogy velice rychle stoupá. V prvním čtvrtletí letošního roku četlo nějaký internetový deníček téměř 50 milionů lidí. Pro lepší představu jde asi o 30 procent z…

icon Rozhovor s Katarínou Jablonskou, HR managerkou společnosti SONY

22.8.2005 

Katarína Jablonská vystudovala ekonomii na Univerzitě Mateja Bela, část studia strávila na stipendijním pobytu v USA. Později absolvovala program MBA. V oblasti lidských zdrojů pracuje od roku 1996.…

Článek v rámci předplatného icon Reklama versus PR

18.8.2005 

Všichni víme, jaké je nejstarší řemeslo. O tom, které je druhé nejstarší se však vedou v odborných kruzích spory. Někteří tvrdí, že je to reklama a jiní, že public relations. Tyto dva obory jsou si…

Článek v rámci předplatného V zdravém těle zdraví zaměstnanci

18.8.2005 

Zaměstnanci, zejména na vyšších postech, často obětují svou fyzickou kondici práci. Pravidelné cvičení je však důležité, a proto by je měly podporovat i samotné firmy. Článek přináší několik tipů, jak…

icon Blogy na nejvyšších místech

15.8.2005 

Tim Bray, ředitel internetových technologií společnosti Sun Microsystems si zřídil vlastní blog, aby mohl sdílet s ostatními své myšlenky na nejrůznější témata. Rád mluvím s lidmi, říká Bray, jeden ze…

Vzděláváním k lepší výkonnosti

14.8.2005 

Nejviditelnější rozdíl, který oddělujte úspěšné firmy od ostatních je závazek kontinuálního rozvoje personálu. Tyto firmy dokáží vnímat vzdělávání a rozvoj jako investici, nikoli pouhý výdaj.…

icon Ochrana PC pomocí freeware

8.8.2005 

Programů, nabízejících zabezpečení jak domácích, tak i firemních počítačů a sítí, existuje nepřeberné množství. Vybrali jsme znich ty, jejichž nové verze vyšly vnedávné době a jsou zároveň zdarma.…

Článek v rámci předplatného icon Neztrácejte můj čas!

7.8.2005 

Obchodníci si často kladou otázku, jakjednat s lidmi, kteří pouze hledají informace. Tito požírači času se najdou v různých prostředích, mají však společné charakteristiky ptají se na obrovské…

Blogování na pracovišti - jste připraveni?

4.8.2005 

Stále stoupá počet lidí, kteří si vedou své internetové deníčky neboli blogy. Publikují v nich své názory na současné dění, politiku, sport a mnoho dalších věcí. Zároveň rychle stoupá i počet těch,…

Článek v rámci předplatného Nebojte se změn, využijte je!

4.8.2005 

Na pracovišti se každý den něco mění ať už se jedná o produkty, zákazníky, dodávky či firemní pravidla. Tyto změny mohou ovlivňovat úspěch vaší firmy, pokud jim to dovolíte. Lidé se obávají změn,…

Článek v rámci předplatného Proč se mění postoj firem ke zdravotní péči?

1.8.2005 

Některé společnosti hradí 100 % zdravotních pojistek. Jinde si zaměstnanci hradí část sami a nechávají rozhodování v této záležitosti na nich. A protože náklady stále rostou, proč některé společnosti…

Článek v rámci předplatného icon 10 marketingových procesů 21. století

29.7.2005 

Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené na zákazníky. Článek proto shrnuje 10 procesů, které mohou v současné době přinést největší hodnoty jak zákazníkům, tak…

Článek v rámci předplatného icon Kdo zastaví phishing?

27.7.2005 

Americký Ponemon Institute uspořádal v červnu letošního roku celonárodní výzkum zaměřený na bezpečnost používání elektronické pošty, konkrétně narůstající problém šíření podvodných e-mailů (phishing).…

Článek v rámci předplatného icon Komunikace je základ CRM

20.7.2005 

Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může vyvinout tu nejlepší strategii pro implementování systému CRM, pokud ji však nedokáže vykomunikovat, nebude jí to k ničemu.…

Výpis 45914605 z celkem 5338