Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5215 článků.

Článek v rámci předplatného Muži, ženy a firemní rovnovážné programy

27.1.2005 

Firemních programů napomáhajících hledat rovnováhu mezi osobními a pracovními životy zaměstnanců stále přibývá. Důležitou součástí takových programů je i péče o starší příbuzné. Analýza společnosti **…

Oživte nábor v roce 2005

27.1.2005 

Vstup do nového roku je dobrou příležitostí pro revitalizaci firemních modelů náboru pracovních sil. Současná situace vypadá tak, že noviny, časopisy i specializované weby jsou plné pracovní inzerce,…

icon Co, jak a proč udělat pro správnou pracovní sílu

26.1.2005 

Pokud jste frustrováni neustálou snahou o motivaci zaměstnanců, vložte svou energii raději do vývoje pracovního prostředí, v němž se budou zaměstnanci motivovat sami. Když se zaměstnancům dostane…

icon Nebuďte nepřesvědčiví

26.1.2005 

Ať už vede rozhovor mezi čtyřma očima, motivuje své podřízené nebo zveřejňuje důležité zprávy, úspěch lídra závisí na schopnosti přesvědčit druhé. Vůdcovství proto můžeme přirovnat k efektivní…

icon Pozor na skupinky

18.1.2005 

Uzavřené skupiny zaměstnanců snižují morálku a produktivitu práce. Neformální uskupení zaměstnanců spojují různé důvody, jejich ničivý vliv je však jen jeden a spočívá v systematické izolaci od…

icon K čemu ISO 9001

12.1.2005 

Moderní obchodní prostředí si žádá společné standardy. Firmy proto implementují mezinárodní standardy kvality pod hlavičkou ISO. Mezinárodní organizace pro standardizaci vznikla v roce 1947 a od té…

Článek v rámci předplatného Radost z práce není fráze

11.1.2005 

Dobrých výsledků se v práci nedosahuje jen díky penězům, ale i lepším podmínkám, spokojenosti a motivaci zaměstnanců. Poslední roky ukazují, že hodnoty jako příjemné pracovní prostředí, sociální…

icon Čeho je moc...

10.1.2005 

Mohou dnes firmy brát vůbec elektronickou poštu vážně? Objem denně přicházející pošty je enormní. Stále více lidí se hrozí návratu z dovolené a času, který bude třeba věnovat třídění a vyřizování…

icon Reputace nad zlato

10.1.2005 

Silná reputace dokáže podpořit obchodní rozvoj firmy a ve špatných časech ji ochránit. Firmy však často budování své reputace zanedbávají a teprve v krizových okamžicích zjišťují, že je pozdě.…

Článek v rámci předplatného icon E-mailový marketing - trendy 2005

7.1.2005 

Společnost ExactTarget, zabývající se vývojem softwarových řešení pro e-mailový marketing, formulovala devět nejvýraznějších trendů, které můžeme v roce 2005 v této oblasti očekávat. Předpovídá…

Když přijde varování

7.1.2005 

I když zaměstnanec pracuje řadu let zcela bez problémů, může se mu jednoho dne stát, že dostane od svého nadřízeného ústní varování. V takové chvíli se bude cítit zmateně, a proto článek nabízí…

Článek v rámci předplatného Hlavně to zdraví

7.1.2005 

Mezi nejčastější zaměstnanecké výhody, které poskytují americké firmy patří různé formy péče o zdraví zaměstnanců. Loňský výzkum Americké manažerské asociace (AMA) potvrdil trend stoupajícího zájmu…

Jak mluvit s hlavouny

3.1.2005 

Manažeři lidských zdrojů mají mezi vyššími manažery zpravidla nejtěžší přístup k jednání s výkonnými složkami firem. Ředitelé obecně častěji jednají s manažery výroby nebo marketingu, kteří zastupují…

icon Jak na firemní logo

28.12.2004 

Dříve, než firma začne vymýšlet design svého loga, měla by správně chápat, proč vlastně nějaké logo mít. Firemní logo je jedním ze základních prvků budování značky, mělo by dotvářet firemní identitu a…

icon Buduj kulturu, posílíš cíl

28.12.2004 

Jelikož lidé tráví v práci mnoho času a věnují jí značnou část své energie, chtějí pracovat pro firmu, která jim pomůže získat o sobě lepší mínění a nejenom rozdá výplaty. Hledají firmu, v níž budou…

Výpis 45914605 z celkem 5215