Záhada popularity
Podnikatelé nedosáhnou úspěchu sami, musí inspirovat ostatní, pomáhat jim shromažďovat správné zdroje a získávat potřebné kontakty pro dosažení jejich cílů. Lidé rádi pracují pro někoho, koho…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5273 článků.
Podnikatelé nedosáhnou úspěchu sami, musí inspirovat ostatní, pomáhat jim shromažďovat správné zdroje a získávat potřebné kontakty pro dosažení jejich cílů. Lidé rádi pracují pro někoho, koho…
Podle průzkumu více než jeden pracovník ze tří kupuje zboží prostřednictvím internetu v pracovní době na firemním počítači. Ještě více pracovníků si vybírá a rezervuje dovolenou, provádí bankovní…
Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit zákazníky. Zároveň jsou však velice náročné z hlediska časového. Článek proto přináší šest rad pro rychlejší vytvoření…
Firemní propagační materiály a e-maily, ale i televizní reklamy využívají často nevhodné jazykové prostředky. Jejich tvůrci si často neuvědomují, že zákazníci nechtějí pořád dokola slyšet, co nemají…
Řada firem se potýká s problémem ztráty důvěry. Klade si otázku, jak získat zpět důvěru svých zaměstnanců po několika letech propouštění nebo okolí, poté co se na něm negativně odrazila dosavadní…
Je zcela v pořádku nechat vaše zaměstnance v práci hrát hry. Není však řeč o tom, aby v práci celé hodiny hráli solitaire. Hry mají své místo a přináší významné výhody v oživení nudných firemních…
Manažeři se často shodují, že propouštění zaměstnanců je jejich nejhorší povinností. V některých případech je však propuštění pro konkrétního zaměstnance nejlepší službou, kterou mu zaměstnavatel může…
Často se diskutuje o produktivitě firemních porad. Aby pro vás nebyly jen ztrátou času, přináší článek návod, na co se zeptat, než na poradu půjdete.- Jaká je agenda? Porada bez agendy je jako cesta…
Správná komunikace se zaměstnanci je nedílnou součástí produktivních pracovišť. Článek proto přináší rady od amerických odborníků na řízení lidských zdrojů.- Podpořte funkci firemní komunikace vývojem…
Problémem řady firem zůstává skutečnost, že jejich vůdcové nevidí příslušný byznys v jeho skutečné podobě jako tok aktivit, které překračují tradiční hranice oddělení tím, že poskytují zákazníkům…
Moderní firemní konference spočívají v integraci nástrojů webových, hlasových a videokonferencí pro interní užití s možností zapojení zákazníků, partnerů a dodavatelů. Vedle telefonu a elektronické…
Vůdcové nucení ke snižování nákladů a současnému zvyšování produktivity zaměstnanců považují správu dokumentů za jednu z možných cest k úspěšnému rozvoji svých firem. Drží se předpokladu, že musí…
V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní odpovědnost. Tento trend již není možné ignorovat, protože vede k celkově odpovědnějšímu přístupu firem k obchodování. Až doposud…
Dávají vaši zaměstnanci vaší firmě všechno? Věří, že to, co pro firmu dělají, je důležité? Cítí se oceňováni? Jestliže odpovídáte ne, je to vážný problém. Vlastníci firem, kteří se nestarají o své…
Často se stává, že firemní vůdcové a manažeři mluví o tom, že chtějí dosáhnout změn a neustálého zlepšování, ale jejich jednání se s těmito sliby neshoduje. Zaměstnanci pak v jejich slova ztrácejí…