Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5311 článků.

Článek v rámci předplatného Co dělat pro spokojenost zaměstnanců

27.6.2005 

Podle aktuálního výzkumu Society for Human Resource Management (SHRM) jsou pro spokojenost zaměstnanců nejdůležitější benefity, mzda a rovnováha mezi pracovním a osobním životem. Výzkumu se zúčastnilo…

Článek v rámci předplatného icon Slovo má zákaznická komunita

24.6.2005 

Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí, aby získaly ostřejší pohled do své zákaznické základny prostřednictvím neutrálního on-line prostředí, v němž mohou zákazníci…

Jste připraveni na e-learning?

23.6.2005 

Pokud se vaše firma chystá zavést e-learning, měla by nejprve provést analýzu své připravenosti na tuto formu vzdělávání zaměstnanců. Existuje celá řada dodavatelů a typů e-learningových řešení, každé…

icon Blog jako nástroj PR

23.6.2005 

Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy mohou být efektivním nástrojem public relations. Nejde však o to, zřizovat blogy pro publikování…

Pět týmů, které potřebuje každá organizace

23.6.2005 

Týmová spolupráce, efektivně pracující týmy, teambuilding to všechno jsou oblíbená témata dnešních firem. Úspěšné týmy dokáží plnit vytyčené strategické cíle a lépe sloužit zákazníkům. Začínáte-li…

icon Proč byste se měli zajímat o blogování

22.6.2005 

Blogování je dnes na internetu běžným jevem. Firmám nabízejí internetové deníčky neformální a jednoduchý způsob komunikace se zákazníky i vlastními zaměstnanci. Důležité je uvědomit si, že blogy mohou…

Škrtnou si ještě kuřáci?

21.6.2005 

Kuřáci znamenají pro své zaměstnavatele vyšší zdravotní náklady. Zaměstnavatelé proto zahájili boj nejen proti kouření na pracovišti, ale všeobecně. Tyto snahy o záchranu zdraví zaměstnanců a nákladů…

Ten řekl to a ten zas tohle

21.6.2005 

Někdejší ministr zahraničí USA Dean Acheson řekl: Záznamy se nepíší pro informování čtenáře, ale pro ochranu píšícího. Tento výrok dnes odráží pracovní realitu mnoha manažerů lidských zdrojů. Jejich…

icon Aby reklama nevyšla naprázdno

20.6.2005 

Také vás zaráží ten obrovský objem reklamy, který vidíte každý den ve svém okolí? Více zarážející je však stoupající trend neefektivní reklamy reklamy, která se ztrácí v každodenní záplavě šumu a…

Článek v rámci předplatného Pracovní nabídku pečlivě promyslete

16.6.2005 

Ohodnocení potenciální práce vás může vyvést z míry, zvlášť pokud nemáte jasnou představu, co od zaměstnavatele požadujete. Budete si muset předem rozmyslet a podle toho rozhodnout, zda konkrétní…

Článek v rámci předplatného icon Kreativita až v druhé řadě

16.6.2005 

Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu samy sobě? Odpověď je nasnadě jednoduše nevěří, že reklama funguje. Kdyby tomu věřily, dělaly by totéž, co radí vám utrácely…

Článek v rámci předplatného icon Co pro vás může udělat kouč

14.6.2005 

Koučing může vedoucím pracovníkům poskytnout výhody, které jiné formy organizační podpory nezajistí. Dlouhou dobu se na koučing nahlíželo jako na nástroj, který měl pomoci k nápravě nízké výkonnosti.…

icon Akciové opce na ústupu

14.6.2005 

Doporučení Úřadu pro finanční a účetní standardy (FASB) ve smyslu vykazovat rozdělené akciové opce ve firemních finančních nákladech přineslo mnoha americkým firmám obavu, že přijdou o léta oblíbený a…

icon Kde hledat chyby ve firemní komunikaci

13.6.2005 

Kolik vaši firmu stála špatná komunikace v posledních 12 měsících? Je velmi pravděpodobné, že to nevíte. A ještě pravděpodobnější je, že to bylo více, než si můžete dovolit. Příslušná čísla však…

Článek v rámci předplatného Vezměte si příklad z Číňanek

13.6.2005 

Všechny pracovně vytížené ženy v západním světě, které mají obavu, že poškozují své děti tím, že s nimi netráví veškerý svůj čas, by se měly inspirovat u svých protějšků v Číně. Zakladatelka…

Výpis 45914605 z celkem 5311