Blog jako nástroj PR
Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy mohou být efektivním nástrojem public relations. Nejde však o to, zřizovat blogy pro publikování…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.
Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy mohou být efektivním nástrojem public relations. Nejde však o to, zřizovat blogy pro publikování…
Týmová spolupráce, efektivně pracující týmy, teambuilding to všechno jsou oblíbená témata dnešních firem. Úspěšné týmy dokáží plnit vytyčené strategické cíle a lépe sloužit zákazníkům. Začínáte-li…
Blogování je dnes na internetu běžným jevem. Firmám nabízejí internetové deníčky neformální a jednoduchý způsob komunikace se zákazníky i vlastními zaměstnanci. Důležité je uvědomit si, že blogy mohou…
Kuřáci znamenají pro své zaměstnavatele vyšší zdravotní náklady. Zaměstnavatelé proto zahájili boj nejen proti kouření na pracovišti, ale všeobecně. Tyto snahy o záchranu zdraví zaměstnanců a nákladů…
Někdejší ministr zahraničí USA Dean Acheson řekl: Záznamy se nepíší pro informování čtenáře, ale pro ochranu píšícího. Tento výrok dnes odráží pracovní realitu mnoha manažerů lidských zdrojů. Jejich…
Také vás zaráží ten obrovský objem reklamy, který vidíte každý den ve svém okolí? Více zarážející je však stoupající trend neefektivní reklamy reklamy, která se ztrácí v každodenní záplavě šumu a…
Pracovní nabídku pečlivě promysleteOhodnocení potenciální práce vás může vyvést z míry, zvlášť pokud nemáte jasnou představu, co od zaměstnavatele požadujete. Budete si muset předem rozmyslet a podle toho rozhodnout, zda konkrétní…
Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu samy sobě? Odpověď je nasnadě jednoduše nevěří, že reklama funguje. Kdyby tomu věřily, dělaly by totéž, co radí vám utrácely…
Koučing může vedoucím pracovníkům poskytnout výhody, které jiné formy organizační podpory nezajistí. Dlouhou dobu se na koučing nahlíželo jako na nástroj, který měl pomoci k nápravě nízké výkonnosti.…
Doporučení Úřadu pro finanční a účetní standardy (FASB) ve smyslu vykazovat rozdělené akciové opce ve firemních finančních nákladech přineslo mnoha americkým firmám obavu, že přijdou o léta oblíbený a…
Kolik vaši firmu stála špatná komunikace v posledních 12 měsících? Je velmi pravděpodobné, že to nevíte. A ještě pravděpodobnější je, že to bylo více, než si můžete dovolit. Příslušná čísla však…
Vezměte si příklad z ČíňanekVšechny pracovně vytížené ženy v západním světě, které mají obavu, že poškozují své děti tím, že s nimi netráví veškerý svůj čas, by se měly inspirovat u svých protějšků v Číně. Zakladatelka…
Čím více budete přemýšlet o hrozbě zaměstnanců, kteří si vedou své internetové deníčky (blogy), tím by vám to mělo být jasnější. Jediný dlouhodobý nástroj, který firma může použít, aby dostala…
Jak napsat efektivní pracovní nabídku pro internetInternet měl zjednodušit nábor zaměstnanců. Žádný spěch, abyste stihly uzávěrku novin, žádné čekání na životopisy, než dojdou poštou. Co se tedy stalo? Kombinace rychlých a snadných online aplikací a…
Finanční skandály posledních let upozornily na důležitost obchodní etiky a právní odpovědnosti firem. Většina firem si dnes již důležitost programů obchodní etiky a právní odpovědnosti uvědomuje.…