Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5216 článků.

icon Milá Sally, ať už mlčí!

9.8.2004 

Nezřídka se manažerům stane, že mají mezi podřízenými osobu, která každou chvíli přichází s informacemi o tom, co kdo z kolegů neudělal právně, co dělají zákazníci, šéfové nebo alespoň její rodina.…

Článek v rámci předplatného Nalij pivo, posílíš motivaci

6.8.2004 

Analytical Graphics, Inc (AGI) je malá americká firma, pro níž by chtělo pracovat nejvíce lidí, kdyby si mohlo vybrat. Tato softwarová společnost z Philadelphie totiž každý pátek dává svým…

icon Veškerý marketing začíná uvnitř

3.8.2004 

Marketingoví specialisté tráví dlouhé dny a týdny vymýšlením firemních strategií. Experimentují s logy, barvami apod. Často však zapomínají na důležitou skutečnost, že by měli školit zaměstnance, aby…

icon Pozor, strategie!

3.8.2004 

V případě selhání firemní strategie omlouvají často ředitelé špatné provedení nedostatkem štěstí. Když se nepodaří uvést nový produkt na trh, poptávka je nižší, než se předpokládalo. Výborně navržená…

icon Jak na e-mail a IM ve firmách

3.8.2004 

Na nedávné americké konferenci informačních manažerů definoval odborník na počítačové právo Scott Nathan spolu s organizací ePolicy Institute několik doporučení pro firemní politiku využívání…

icon Jehla v kupce sena

30.7.2004 

K čemu mít firemní webové stránky, pokud je zákazníci na Internetu nenajdou? Pochopitelně k ničemu. V dnešním světě vyhledávačů se však firmám nabízí řada nástrojů, které jejich stránky pomohou mezi…

icon Kdo sdílí, má za tři

29.7.2004 

Sdílení informací je záležitostí toho, co víme a zároveň se rozhodneme sdělit ostatním. Výzkum společnosti NFI Research, jehož se zúčastnilo 2000 amerických manažerů, ukazuje v této souvislosti na…

Jak připravit firemní setkání

29.7.2004 

Pokud připravujete schůzku ve vaší společnosti, je dobré držet se následujících rad, které vám mohou pomoci v tom, aby byla úspěšná.1. Začínejte schůzky něčím, co všechny přítomné uvede do debaty. 2.…

Článek v rámci předplatného Lidé ve střední a východní Evropě umí

28.7.2004 

Nejatraktivnějšími místy na přesun firemních procesů, které nejsou jádrovými činnostmi podniků, jsou ve střední a východní Evropě Krakov, Varšava, Poznaň, Budapešť a Praha. Toto je výsledek studie, ve…

icon 10 věcí, které zákazníci zaručeně nechtějí slyšet

27.7.2004 

Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem při nakupování. Šance, že se při hovoru dopustil závažných chyb, není nízká. Zákazník může v takových situacích být překvapen,…

icon Paralelní management

27.7.2004 

Po celé dekády diktovala strategie firemní strukturu. Nejvyšší představitelé formulovali strategii a ustanovili organizaci tak, aby ji vykonávala. Se zrychlujícím se životním cyklem produktů a…

icon 9 tabu firemního webu

27.7.2004 

V souvislosti s firemními webovými stránkami nalezneme řadu rad, jak by měly vypadat. Málo se však zdůrazňuje, které prvky jsou naopak nežádoucí, co může být problém, protože špatná organizace…

icon Nová manažerská revoluce: Válečník vs. hospodyňka

26.7.2004 

Někteří manažeři se ve své práci inspirují válečnou literaturou, jiní radami pro hospodyňky. Článek se zamýšlí nad tím, který přístup je efektivnější. První způsob vnímání manažerské profese…

icon Můžete zaměstnance opít párkem v rohlíku?

23.7.2004 

Dvakrát za rok chodí zaměstnanci společnosti Robert Smith & Associates PR na událost tak důležitou, že ji nikdo nemůže vynechat. Touto událostí je *podnikový piknik* konající se v nedalekém parku.…

Dobří zaměstnanci, vzhůru na palubu!

23.7.2004 

Úspěšné firmy dokáží přijmout správné osoby, zbavit se nesprávných a posadit ty správné na správná místa. Jejich nejdůležitějším aktivem nejsou zaměstnanci, ale dobří zaměstnanci. Správní zaměstnanci…

Výpis 46814695 z celkem 5216