Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

Článek v rámci předplatného Konkurence vrací úder

6.4.2005 

Mnoho z nás zná hvězdné zaměstnance, kteří jsou ve své práci tak dobří, že se je konkurenční společnosti snaží odlákat do svých řad, kde jim nabízejí nové příležitosti a často i vyšší plat. V takovém…

icon Něco na tom jménu je

5.4.2005 

Začínající podnikatelé mají před sebou mnoho důležitých úkolů a rozhodnutí. Kladou si otázku, zda jejich byznys bude životaschopný, kde si pronajmout firemní prostory, koho přijmout, kde získat půjčku…

Článek v rámci předplatného icon Současný zákazník, nejlepší zákazník

4.4.2005 

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů. Řada firem stále nemá srozumitelnou strategii rozvoje současných zákazníků, o níž by komunikovala se…

Koučování podřízených

4.4.2005 

Většina odborníků považuje koučing za důležitou součást řízení a vedení zaměstnanců, zároveň však také velice složitou. Dříve, než se firma do koučování svých zaměstnanců vůbec pustí, měla by si…

icon Lidské zdroje nestačí

30.3.2005 

Americká společnost The Leader's Edge, která usiluje o podporu žen na vedoucích postech, upořádala telefonický výzkum mezi ženami, které se dobrovolně rozhodly opustit posty vysokých manažerek.…

icon Nechce se jim na školení? Dejte jim hračku!

29.3.2005 

Pokud firemní školení ve vaší společnosti produkuje hromadu reptání a jen málo účastníků, možná nastal čas přehodnotit vaši strategii. V nedávném průzkumu uvedlo 44 % respondentů, že jejich obchodníci…

Článek v rámci předplatného icon Nejen angličtina světem vládne

24.3.2005 

Na světě žije více než šest miliard lidí ve více než dvou stech zemích a 24 časových pásmech. Tito lidé užívají stovky různých měn k obchodování, které uskutečňují v nejrůznějších jazycích a nářečích.…

icon Jak jsou na tom vaše propagační materiály?

22.3.2005 

Firemní marketingové materiály musí zaujmout pozornost potenciálních zákazníků natolik, aby byli ochotni zajímat se o konkrétní produkty či služby. Měly by přesvědčit k nákupu nebo alespoň zvednutí…

icon Bezdrát neznamená bezpečí

17.3.2005 

Rychlý rozvoj bezdrátových sítí vystavuje firmy řadě bezpečnostních rizik, mezi které patří i často opomíjená možnost napadení hackery ulice nebo sousední budovy. Na bezpečnost těchto sítí ve…

icon Neschopný manažer je příliš velký luxus

17.3.2005 

Zaměstnanci často usilují o povýšení tak moc, že postupují na firemním žebříčku až do místa, kde zjistí, že již na příslušnou práci nestačí. Na vysokých manažerských postech jsou pak nešťastní a…

Diferenciace v řízení lidských zdrojů

16.3.2005 

I ti nejlepší manažeři často zapomínají na propojení strategie řízení lidských zdrojů s celkovou firemní strategií. Tyto dvě složky je však vždy třeba skloubit co nejlépe. Firmy však v této…

icon Informatici nejsou opraváři

11.3.2005 

I přes každoročně vysoké náklady do prostředků informačních technologií většina malých a středních firem stále nechápe investice do IT jako strategické. Odborníci o to důrazněji upozorňují, že je to…

Článek v rámci předplatného Jak si udržet zaměstnance

10.3.2005 

Ztráta zaměstnance stojí zaměstnavatele přinejmenším dvojnásobek jeho roční mzdy. Firmy s vysokou fluktuací zaměstnanců proto přicházejí o mnoho, včetně důležitých zákazníků. Získávání a uchovávání…

Článek v rámci předplatného Rovnováha nad zlato

8.3.2005 

Mnozí zaměstnavatelé si začínají uvědomovat, že rovnováha mezi osobním a pracovním životem má výrazný vliv na výkonnost, přijímání i retenci zaměstnanců. Snaží se hodnotit jednotlivé stresory a…

Peníze stále motivují

24.2.2005 

Peněžní odměny zůstávají nejdůležitějším prostředkem ohodnocení zaměstnanců po skončení složitých projektů. Shodla se na tom téměř polovina z 1 400 finančních ředitelů, kterých se dotazovala americká…

Výpis 46814695 z celkem 5338