Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5216 článků.

icon Jednáme eticky

26.5.2004 

Myslíte si, že vedete férová jednání? Článek přináší rozhovor s Michaelem Wheelerem, profesorem Harvard Business School, který se podílel na vzniku nové publikace o etickém obchodním jednání. Vydáním…

icon Jak to vidí Goldman Sachs?

13.5.2004 

Dobré vedení je vystavěno na týmové práci a změnách a zakotveno integritou a férovostí, říká společnost Goldman Sachs. Podle ní musí vůdce mít jasnou vizi a komunikační schopnosti. Goldman Sachs…

Článek v rámci předplatného Praní špinavého prádla

12.5.2004 

Mezi nejčastěji poskytované zaměstnanecké výhody v České republice patří podpora stravování, služební mobilní telefon, týden dovolené navíc nebo občerstvení na pracovišti. Výjimkou jsou však zatím…

Nic netrvá nikdy věčně, ani láska k jedné slečně

11.5.2004 

Intimní vztahy na pracovišti jsou již delší dobu velmi ožehavou otázkou. Zaměstnavatelé se jich obávají jednak kvůli zákonům o sexuálním obtěžování, jednak kvůli ztrátě produktivity. Tomuto problému…

Rodina je základ státu

3.5.2004 

Zvyšující se důraz na zlepšení pracovních podmínek pro zaměstnance s rodinou má nepochybně pozitivní důsledky pro pracovníky samotné. Co ale jejich zaměstnavatelé? Ukazuje se, že prostředí více…

icon Z dobrovolníka manažerem

30.4.2004 

Ironií moderního podnikového života je skutečnost, že jednou z největších výzev při motivaci zaměstnanců k uchování vysoké výkonnosti zůstává více než finanční ohodnocení. Spokojenost, hrdost a větší…

Článek v rámci předplatného Čas dobít baterie

29.4.2004 

Američtí manažeři znovu získávají optimismus v souvislosti se svým dosavadním vysokým pracovním vypětím. Ekonomická situace se zdá být do budoucna příznivější, a tak se chystají znovu oživit svou…

icon Rozhovor s Martinou Šmidochovou, HR manažerkou společnosti Microsoft pro Českou republiku a Slovensko

28.4.2004 

Mgr. Martina Šmidochová získala zkušenosti z oblasti personalistikyv oddělení pro řízení lidských zdrojů společnosti PricewaterhouseCoopers, kde se věnovala oblastem personálního auditu, due deligence…

Článek v rámci předplatného Tak takhle by to nešlo

27.4.2004 

Jistý Dan, ekonom z amerického Seattlu se zabýval zvyšováním morálky zaměstnanců. Na základě empirického výzkumu pak zformuloval jednoduché pravidlo, které nám říká: Pokud manažeři nebudou podnikat…

Článek v rámci předplatného icon Klíčový zákazník = náročný zákazník

21.4.2004 

Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky je vcítění se do pohledu zákazníka a také integrace všech firemních činností k plné spokojenosti zákazníka. Vcítění se…

icon Rozhovor s Petrem Parmou

19.4.2004 

Petr Parma majitel, jednatel a ředitel společnosti Extima, ředitel Institutu systemického koučování a Institutu systemických studií, člen představenstva Ditherm, a.s., člen akademické rady a…

Článek v rámci předplatného icon Řízení vztahů se zákazníky na produktivitu prodeje nestačí

16.4.2004 

Prodejci softwaru pro řízení vztahů se zákazníky dokázali přesvědčit obrovské množství organizací, že klíčem k produktivitě jejich prodeje není nic jiného než investice do CRM. Přístup k zákaznickým…

Článek v rámci předplatného Proč to dělat složitě...?

16.4.2004 

E-Validator a Human Factors spustili *Talentvalidator*. Kombinuje extrémě flexibilní dovednosti a psychometrický testovací systém se sledováním uchazeče a automatickou odezvou pro management.…

icon Svišti na firemním hřišti

14.4.2004 

Zaměstnanec pracující doma představuje pro svou firmu značná rizika. Sedí si bez dozoru u svého počítače, připojuje se kamkoli chce a může ohrozit firemní informační systém. Existuje však několik…

Teleworking se vyplatí

13.4.2004 

Existují různé definice práce na dálku. Organizace International Telework Association & Council například uvádí, že na dálku pracuje ten, kdo koná svou práci doma, v kanceláři klienta, nějaké…

Výpis 47264740 z celkem 5216