Jednáme eticky
Myslíte si, že vedete férová jednání? Článek přináší rozhovor s Michaelem Wheelerem, profesorem Harvard Business School, který se podílel na vzniku nové publikace o etickém obchodním jednání. Vydáním…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5216 článků.
Myslíte si, že vedete férová jednání? Článek přináší rozhovor s Michaelem Wheelerem, profesorem Harvard Business School, který se podílel na vzniku nové publikace o etickém obchodním jednání. Vydáním…
Dobré vedení je vystavěno na týmové práci a změnách a zakotveno integritou a férovostí, říká společnost Goldman Sachs. Podle ní musí vůdce mít jasnou vizi a komunikační schopnosti. Goldman Sachs…
Mezi nejčastěji poskytované zaměstnanecké výhody v České republice patří podpora stravování, služební mobilní telefon, týden dovolené navíc nebo občerstvení na pracovišti. Výjimkou jsou však zatím…
Intimní vztahy na pracovišti jsou již delší dobu velmi ožehavou otázkou. Zaměstnavatelé se jich obávají jednak kvůli zákonům o sexuálním obtěžování, jednak kvůli ztrátě produktivity. Tomuto problému…
Zvyšující se důraz na zlepšení pracovních podmínek pro zaměstnance s rodinou má nepochybně pozitivní důsledky pro pracovníky samotné. Co ale jejich zaměstnavatelé? Ukazuje se, že prostředí více…
Ironií moderního podnikového života je skutečnost, že jednou z největších výzev při motivaci zaměstnanců k uchování vysoké výkonnosti zůstává více než finanční ohodnocení. Spokojenost, hrdost a větší…
Američtí manažeři znovu získávají optimismus v souvislosti se svým dosavadním vysokým pracovním vypětím. Ekonomická situace se zdá být do budoucna příznivější, a tak se chystají znovu oživit svou…
Mgr. Martina Šmidochová získala zkušenosti z oblasti personalistikyv oddělení pro řízení lidských zdrojů společnosti PricewaterhouseCoopers, kde se věnovala oblastem personálního auditu, due deligence…
Jistý Dan, ekonom z amerického Seattlu se zabýval zvyšováním morálky zaměstnanců. Na základě empirického výzkumu pak zformuloval jednoduché pravidlo, které nám říká: Pokud manažeři nebudou podnikat…
Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky je vcítění se do pohledu zákazníka a také integrace všech firemních činností k plné spokojenosti zákazníka. Vcítění se…
Petr Parma majitel, jednatel a ředitel společnosti Extima, ředitel Institutu systemického koučování a Institutu systemických studií, člen představenstva Ditherm, a.s., člen akademické rady a…
Prodejci softwaru pro řízení vztahů se zákazníky dokázali přesvědčit obrovské množství organizací, že klíčem k produktivitě jejich prodeje není nic jiného než investice do CRM. Přístup k zákaznickým…
E-Validator a Human Factors spustili *Talentvalidator*. Kombinuje extrémě flexibilní dovednosti a psychometrický testovací systém se sledováním uchazeče a automatickou odezvou pro management.…
Zaměstnanec pracující doma představuje pro svou firmu značná rizika. Sedí si bez dozoru u svého počítače, připojuje se kamkoli chce a může ohrozit firemní informační systém. Existuje však několik…
Existují různé definice práce na dálku. Organizace International Telework Association & Council například uvádí, že na dálku pracuje ten, kdo koná svou práci doma, v kanceláři klienta, nějaké…