Zaměstnance neumlčíte
Dobré zprávy se šíří rychle, špatné ještě rychleji. Dokud mají zaměstnanci ústa, aby moli mluvit a ruce, aby mohli psát, budou šířit nejrůznější klepy. Pomluvy na pracovišti přitom mohou snižovat…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5312 článků.
Dobré zprávy se šíří rychle, špatné ještě rychleji. Dokud mají zaměstnanci ústa, aby moli mluvit a ruce, aby mohli psát, budou šířit nejrůznější klepy. Pomluvy na pracovišti přitom mohou snižovat…
Řada vedoucích pracovníků se domnívá, že slovy nemůže sobě ani svým zaměstnancům ublížit. Opak je ale skutečností. Nejde přitom o případy, kdy jsou manažeři sarkastičtí, podráždění, rozzlobení,…
Jak žádat o vyšší platŽádat o zvýšení platu není jednoduché. Neexistuje výčet přesných kroků, které je třeba podstoupit. Existují však určitá základní pravidla, která mohou v této situaci mnohé ulehčit a zvýšit…
Právo pomodlit seVe spojených státech se přiostřuje debata o diskriminaci zaměstnanců na základě náboženského vyznání. Právník Dudley Rochelle, který působí ve společnosti **Littler Mendelson** ze San Francisca…
V showbyznysu platí, že dostat se nahoru je jednoduché, udržet se však již nikoli. Totéž pravidlo by se dalo aplikovat i na firemní intranety. Žádná firma asi nechce, aby kariéra jejího intranetu…
Jak zvládnout firemní pártyVánoce se blíží a s nimi i povinnost absolvovat firemní sváteční párty. Článek uvádí několik doporučení, jak takový večírek přežít a ještě udělat dobrý dojem. Existují například dva způsoby, jak s…
Kulturou krok za krokemPodniková kultura se skládá z postojů, chování a osobností, které tvoří organizaci. Vytvoření dobré podnikové kultury se může zdát jako těžko dosažitelný a obtížný cíl, ale je to důležitý aspekt…
Instant messaging je stále populárnější technologie, která umožňuje uživatelům počítačových sítí vyměňování elektronických zpráv v reálném, velmi krátkém čase. Je to přirozená simultánní konverzace v…
Co se stane s učebnami a instruktory, když firma založí e-learningovou univerzitu? Upadnou v zapomnění? V zásadě ne, přechod od školení k učení však jejich roli výrazně ovlivní. Školení je něco, co…
Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být příjemné a stručné, aby dokázaly zaujmout pozornost zákazníků. Zmatené slogany sice upoutají pozornost zákazníků, ale nedokáží…
Bude večírek!Halloween a příchod listopadu nám znovu připomněl firemní večírky. Zaměstnavatelé a jejich poradci souhlasí, že sváteční párty jsou důležitým rituálem v životě podniku. Dávají zaměstnancům, klientům a…
Když firmy zavádějí programy na podporu rodinného života zaměstnanců, myslí především na ženy jako matky. Otcové zůstávají mimo centrum pozornosti, i když některé pokrokové firmy začínají uvažovat i o…
Schopnost organizací dosahovat kvality vychází ze schopnosti managementu komunikovat se zaměstnanci například o otázkách bezpečnosti práce. V řadě případů však nedochází k efektivní komunikaci a…
Místo oběda skleničkuCo dělají vaši zaměstnanci o přestávce na oběd? Pokud bychom se nacházeli ve Velké Británii, dost pravděpodobně by konzumovali alkoholické nápoje. Alarmující statistika zaměstnanců pijících při práci…
Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů reklamy myslí. Slovem, které pomůže efektivně zapůsobit na klienty je jednoznačně protože. Pomáhá totiž spotřebitelům opustit…