Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5313 článků.

Jak jste se měli o dovolené?

7.10.2003 

Návraty do práce po dovolené nemá asi nikdo rád. Daly by se přirovnat k Novému roku v práci lidé se snaží začít znovu, každý má spoustu zážitků, o které se chce podělit, ale také mnoho povinností,…

Milostný vztah HR a finančních oddělení

6.10.2003 

Úzká spolupráce finančního oddělení a oddělení lidských zdrojů není v USA běžným jevem, pokud se ale podaří zavést, je výhodná pro obě strany a v konečném důsledku i pro celou organizaci. Obě oddělení…

icon Vize nestačí

3.10.2003 

Vedení organizace již v dnešní době není jen otázkou formulace nějaké vize nebo strategie. Vrchní vedení již nefunguje pouze jako prostředník pro vztahy mezi firmou a okolím, musí také vykonávat řadu…

icon Měli byste číst elektronickou poštu zaměstnanců?

3.10.2003 

Na otázku, zda je vhodné číst elektronickou poštu zaměstnanců odpovídá článek překvapivě, ale se vší vážností, že ano. Zneužívání elektronické pošty zaměstnanci znamená pro firmu riziko soudních…

icon Etická manipulace má jméno nepeněžní hodnocení

1.10.2003 

Manipulace, v tom pozitivním slova smyslu, může efektivně posloužit k motivaci zaměstnanců. Znamená povzbuzování zaměstnanců k nejlepším výkonům. Zároveň by měla sloužit nejen k zaujetí zaměstnanců,…

icon 10 přikázání ideální IT organizace (Část 1)

1.10.2003 

Informační technologie je ve firmách třeba organizovat tak, aby rychle odpovídaly požadavkům jednotlivých skupin. Postrádá-li firma řádnou strukturu, procesy řízené pomocí IT nemohou úspěšně probíhat,…

icon Strategie pro boj se spamem (1)

29.9.2003 

V poslední době se stále výrazně zvyšuje počet zpráv elektronické pošty obsahujících nějaký virus. Horší je to snad ještě s nevyžádanými zprávami. Podniky tak začínají nahlížet na e-mail s menším…

Hej, pane králi, nebuď líný! Vem hadry a jdi mezi lid

24.9.2003 

Řekněme si to otevřeně. Lidé na vrcholu firemní zaměstnanecké hierarchie se brzy stávají obyvateli slonovinových věží. Věrní pomocníci budují okolo jejich věží vodní příkopy, aby je chránili před…

icon Máte dobrou vizitku?

23.9.2003 

Navštívenka či častěji používaný výraz vizitka vyjadřuje původní význam kartičky, jejíž pomocí neohlášený příchozí oznamoval svou návštěvu a žádal o přijetí. Dnes se nejčastěji požívají firemní,…

Tři nízkorozpočtové strategie pro firemní e-learning

22.9.2003 

Řada firem se domnívá, že většina výhod, které jim může poskytnout vzdělávání ve formě e-learningu se zkrátka vymyká jejich finančním či technologickým možnostem. Článek se proto rozhodl představit…

icon Tři nové kategorie znalostních pracovníků

19.9.2003 

Hromadění znalostí je dnes již minulostí. Moderní organizace potřebují vnitřní průhlednost, která je pro efektivní práci se znalostmi nezbytná. Zaměstnanci musejí sdílet nebývalé množství znalostí,…

icon Strach z vystupování na veřejnosti se silně přeceňuje

19.9.2003 

Strach z veřejného vystupování ničí kariéru mnoha lidem. Rozhlédneme-li se kolem sebe, zjistíme, že lidé obdaření schopností veřejně vystupovat považuje společnost za vůdce. Například na výročních…

icon Co chtějí manažerky říci svým oblékáním

17.9.2003 

Dříve měly ženy na vysokých firemních postech šatníky plné tmavých kostýmů. Dnes však již stále více jdou s módou a svůj styl oblékání využívají pro podporu určitého image nebo obchodního sdělení.…

Článek v rámci předplatného Co vlastně chce ten náborář?

17.9.2003 

Náborářská profese se často chápe nesprávným způsobem. Mnohdy ji takto chápou dokonce i sami náboráři. Existuje několik skupin náborářů (nejčastěji se hovoří o firemních a externích), mechanika a…

Kdo lže, ten přijde o zaměstnance

15.9.2003 

Úplné zveřejňování firemních informací je věc, které se řada výkonných pracovníků cíleně vyhýbá. Dochází k tomu zejména pokud jde o vysvětlování finanční situace firmy zaměstnancům. Domnívají se, že…

Výpis 49214935 z celkem 5313