Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5273 článků.

icon Tři nové kategorie znalostních pracovníků

19.9.2003 

Hromadění znalostí je dnes již minulostí. Moderní organizace potřebují vnitřní průhlednost, která je pro efektivní práci se znalostmi nezbytná. Zaměstnanci musejí sdílet nebývalé množství znalostí,…

icon Strach z vystupování na veřejnosti se silně přeceňuje

19.9.2003 

Strach z veřejného vystupování ničí kariéru mnoha lidem. Rozhlédneme-li se kolem sebe, zjistíme, že lidé obdaření schopností veřejně vystupovat považuje společnost za vůdce. Například na výročních…

icon Co chtějí manažerky říci svým oblékáním

17.9.2003 

Dříve měly ženy na vysokých firemních postech šatníky plné tmavých kostýmů. Dnes však již stále více jdou s módou a svůj styl oblékání využívají pro podporu určitého image nebo obchodního sdělení.…

Článek v rámci předplatného Co vlastně chce ten náborář?

17.9.2003 

Náborářská profese se často chápe nesprávným způsobem. Mnohdy ji takto chápou dokonce i sami náboráři. Existuje několik skupin náborářů (nejčastěji se hovoří o firemních a externích), mechanika a…

Kdo lže, ten přijde o zaměstnance

15.9.2003 

Úplné zveřejňování firemních informací je věc, které se řada výkonných pracovníků cíleně vyhýbá. Dochází k tomu zejména pokud jde o vysvětlování finanční situace firmy zaměstnancům. Domnívají se, že…

Vytvořte kulturu rozvíjení praktických dovedností na pracovišti

11.9.2003 

Sportovci dosahují svých výkonů pomocí praxe, mentorování, koučování a další praxe. To se ovšem netýká pouze atletů, ale i například právních zástupců, lékařů, řidičů kamiónů nebo masérů. Ti všichni…

icon Rozhovor s Michalem Kankrlíkem, obchodním a marketingovým ředitelem společnosti inSITE

9.9.2003 

Bc. Michal Kankrlík, A.A. (1972) - vystudoval Highline Community College v Seattle, USA a Fakultu ekonomickou na Západočeské univerzitě v Plzni. Absolvoval letní semestr na The Business School of the…

Článek v rámci předplatného 11 tipů pro propouštění

9.9.2003 

Mezi tři nejhorší zprávy, které se člověk kdy může dozvědět patří smrt blízkého člověka, ztráta zaměstnání a rozvod. Jestliže tedy zaměstnavatel propouští zaměstnance, oznamuje mu jednu z nehorších…

Šéf je ten problém, ale neví o tom

9.9.2003 

Šéf často neví spoustu věcí o svém působišti, jelikož mu je nikdo neříká. Přitom však drží jeho osud ve svých rukou. Prochází pak pracovištěm jako nahý císař a pokukující okolí by na něho nejradši…

icon Dvanáct zákonů zákaznické loajality

8.9.2003 

Jill Griffin, americká manažerka, konzultantka a autorka knihy Customer Loyalty: How To Earn It, How To Keeep it, která se na konci devadesátých let stala bestsellerem, formulovala dvanáct základních…

icon Role středního managementu ve firemním vzdělávání

8.9.2003 

Úkolem člověka odpovědného za vzdělávání druhých je pomáhat jim k dosažení těch nejlepších výsledků. Platí to i na půdě firem. Odpovědní manažeři vzdělávání by měli zaměstnancům poskytovat vzdělání v…

Fotky dětí raději nechte doma

1.9.2003 

Návrat do práce po mateřské dovolené není lehký. Právě matky po mateřské se stávají velmi často terčem diskriminujíc&…

Článek v rámci předplatného icon Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

21.8.2003 

Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat zákazníkům. S pomocí reakcí čtenářů na tento článek pak sestavil podobný příspěvek, který se ovšem zabývá opačným problémem…

icon Postoje managementu ovlivňují postoje zaměstnanců

20.8.2003 

Úspěšnost firmy závisí na jejích zaměstnancích. Zaměstnanci jsou na druhou stranu závislí na svém manažerovi ten udává v podniku jakýsi tón. Jestliže se tento člověk musí potýkat s problémy, může se…

icon Heather běží o zákazníka

15.8.2003 

Mobilní služby by již měly výrazně pomáhat obchodníkům k tomu, co dělají nejlépe prodeji nikoli tomu, co nenávidí zadávání dat. Obchodník pracuje v terénu se zákazníky a potřebuje rychlý přístup k…

Výpis 48914905 z celkem 5273