Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5312 článků.

Článek v rámci předplatného icon Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

27.9.2002 

Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše firma nechá vytisknout nákladné propagační tiskoviny na křídovém papíře. Nové zákazníky vám tyto publikace nepřitáhnou, pokud…

icon Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

26.9.2002 

Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až 70 % toho, co současně vidí i slyší není divu, že je video tak silným komunikačním nástrojem. Pokud se pro tento přístup k…

icon Jak zvýšit návštěvnost firemních webových stránek

23.9.2002 

Článek přináší několik tipů, jak zvýšit návštevnost vašeho firemního webu. Zákazníci chtějí informace čím více jich na stránkách firmy najdou, tím lépe. Vaše webové sídlo potřebuje publicitu…

icon Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

20.9.2002 

Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou situace, kdy jedinou příležitostí jak prokázat jedinečnost a hodnotu poskytovaných služeb a produktů je efektivní podniková…

Je třeba změnit váš přístup k náboru pracovních sil?

20.9.2002 

Anglická zkratka RAH znamená Recruiting Attitude Habit, neboli přístup k náboru pracovních sil. Ten je velmi důležitý proto, aby náboráři angažovali do svých firem skutečně ty pravé odborníky. V praxi…

Vytvořte si vlastní e-learningovou strategii

20.9.2002 

Vlastní e-learningové strategie již vyvinulo mnoho podniků s větším či menším úspěchem. Ze zkušeností těchto průkopníků pak vzešly obecné zásady úspěšného zavádění podnikových e-learningových…

icon Základní prvky tiskového prohlášení

19.9.2002 

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět, je shrnutí klíčových informací (tzv. pitch letter) tato část dokumentu by měla být tištěna černě, normalizovaným písmem, v…

icon Jak vybudovat firemní webové stránky

19.9.2002 

Mnoho firem stále ještě vynakládá na provoz svých webových stránek více peněz, než by bylo nutné. Nemusí tomu tak být pokud jsou tyto aktivity dobře naplánovány. Prvním krokem je rozhodnout se,…

icon Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

18.9.2002 

Hodnocení úrovně podpory rozhodování (Business Intelligence Assessment) je poměrně úsporné opatření, které podrobně zkoumá tři oblasti, které jsou klíčové pro implementaci všech iniciativ na poli…

Pozdně letní úvahy o hodnocení a outsourcingu

17.9.2002 

Léto je vždy pro personalisty a náboráře tak trochu okurková sezóna. Teploty stoupají, aktivita zaměstnanců klesá a všichni mají…

Hodnocení výkonnosti není jen kritika

17.9.2002 

Nadřízení mají ve většině firem za úkol provádět hodnocení výkonnosti svých zaměstnanců. Hodnocení výkonnosti by měla mít formu pozitivní kritiky a měla by zaměstnance povzbudit k vyšším výkonům.…

Podnikové hodnoty a realita

12.9.2002 

Co mohou společnosti udělat pro to, aby zajistily, že jejich nejlepší zaměstnanci nebudou sami odcházet? Peníze jsou jistě důležité a bývají jedním z nejčastějších zdůvodnění, proč dotyčný změnil…

Článek v rámci předplatného icon Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

11.9.2002 

Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej koupí také zítra? Vybudování kvalitních vztahů se zákazníkem je velmi důležité. Pomoci v této oblasti mohou zákaznické noviny…

icon Efektivní praxe správy znalostí

11.9.2002 

Článek vymezuje a analyzuje základní pravidla pro vybudování úspěšné správy znalostí. Obecně je ke kvalitní SZ nutno umožnit zaměstnancům adekvátní přístup k nástrojům SZ, vytvořit uživatelsky cenný…

icon Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

10.9.2002 

Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny. Protože konkurence je silná a trhy nestálé, firmy musí být kreativní a hledat způsoby, jak nad konkurencí vyhrát. Základem…

Výpis 51915205 z celkem 5312