Sladká firemní kultura v Just Born, Inc.
Společnost Just Born, Inc. je nevelká firma se 75-letou tradicí, která vyrábí cukrovinky. Zaměstnává celkem přibližně 470 lidí. Její manažeři jsou si však vědomi významu správného řízení lidských…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5312 článků.
Společnost Just Born, Inc. je nevelká firma se 75-letou tradicí, která vyrábí cukrovinky. Zaměstnává celkem přibližně 470 lidí. Její manažeři jsou si však vědomi významu správného řízení lidských…
Obchodní jméno by mělo firmě sloužit jako symbol pro její výrobky či služby. Zároveň by mělo mít i relevantní význam. Je to nejjadrnější vyjádření firemní značky, které musí zákazníky neustále…
Pozdní příchod zaměstnanců do práce je v mnoha podnicích každodenním jevem. Personální odborníci se proto také velmi často zabývají otázkou, kde hledat příčinu tohoto jevu. Nejčastější příčiny byly v…
V rubrice Navštívenka se představuje Celestica celosvětová společnost poskytující služby v oblasti elektronického průmyslu (EMS Electronics Manufacturing Services), především osazování desek…
Článek popisuje zkušenosti jedné společnosti se stěhováním do nových prostor. Článek byl poprvé uveřejněn v časopise People Management a jednalo se o společnost Scottish & Newcastle Retail. Firma…
Chcete zavádět ve firmě e-learning? Asi každý manažer má obavy, zda jeho zaměstnanci nový systém přijmou a zda jim k něčemu bude. Jedna americká firma provádějící průzkumy vytvořila seznam devíti…
Akční vzdělávání je jednou z nejúspěšnějších hybných sil moderních transformací společností. Podniky jsou ochotny investovat nemalé částky do projektů transformace lidských zdrojů, které je promění na…
O tom, že kreativitu zaměstnanců je třeba podporovat není již v dnešní době pochyb. Kreativitu zaměstnanců by měl svým působením zvyšovat zaměstnavatel (nadřízený). Zaměstnanci by si však měli…
Článek je výsledkem práce mezinárodního týmu pro výzkum organizační výkonnosti a učení ve společnosti Shell (OPAL). Tento tým shromáždil velké množství zkušeností ostatních manažerů poboček Shell se…
Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji, ale to, co skutečně vytváří značku společnosti, je dění uvnitř organizace. Jestliže má značka plnit svůj účel, pak si musí…
Článek informuje o firemních a obchodních strategiích, které se podle autora nejvíce osvědčily v roce 2000. Zde jsou některé z nich: Systém vyváženého řízení - v minulosti zřídkakdy existovalo…
Článek informuje o úspěšné změně firemní kultury ve společnosti Pool California Energy Services, která poskytuje služby v oblasti distribuce elektřiny. Jsou zde uvedeny kvalitativní i kvantitativní…
Z pohledu zaměstnavatele jsou zaměstnanci vlastně druhem investice. Ale lidé jsou něčím víc významnou roli zde hraje jejich emocionální zainteresovanost, která je klíčová pro urychlení firemních…
Článek informuje o tom, jak probíhala změna firemní kultury v oblasti bezpečnosti práce v Olympic National Park. Klíčem k dosažení komplexní bezpečnostní kultury je častá a otevřená komunikace na…
Americká společnost Team Management Systems se v jedné ze svých strategií rozhodla převést fyzikální teorii průchodu světla hranolem do oblasti řízení práce týmu. Prochází-li hranolem bílé světlo,…