info@podnik.xx
Internet je v současnosti pro oblast public relations jedním z nejdůležitějších nástrojů. Společnosti jsou si dnes již dobře vědomy faktu, že by jejich internetové stránky měly zákazníky nejen…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5272 článků.
Internet je v současnosti pro oblast public relations jedním z nejdůležitějších nástrojů. Společnosti jsou si dnes již dobře vědomy faktu, že by jejich internetové stránky měly zákazníky nejen…
Společnost Texaco zaměstnává více než 18.000 lidí ve 150 zemích. Její zásobárna znalostí obsahuje vše počínaje znalostí toho, jak správně nastavit hloubku ropného čerpadla až po zkušenosti s tím, jak…
Nabízet dostatek informací na webu je v dnešní době pro podnik jedním z nutných předpokladů úspěchu. Společnosti ze všech odvětví spoléhají na web a intranet jako na nástroj, který umožňuje…
Pokud dokážete vývojářům a designérům vašich firemních webových stránek sdělit své požadavky jasně a srozumitelně, mohou vaše nápady převést lépe do elektronické podoby. Článek přináší několik tipů…
Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou nutné k tomu, aby se produkt dostal do rukou zákazníka od návrhu, objednání materiálu, přes výrobu, marketing, až po…
Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše firma nechá vytisknout nákladné propagační tiskoviny na křídovém papíře. Nové zákazníky vám tyto publikace nepřitáhnou, pokud…
Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až 70 % toho, co současně vidí i slyší není divu, že je video tak silným komunikačním nástrojem. Pokud se pro tento přístup k…
Článek přináší několik tipů, jak zvýšit návštevnost vašeho firemního webu. Zákazníci chtějí informace čím více jich na stránkách firmy najdou, tím lépe. Vaše webové sídlo potřebuje publicitu…
Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou situace, kdy jedinou příležitostí jak prokázat jedinečnost a hodnotu poskytovaných služeb a produktů je efektivní podniková…
Anglická zkratka RAH znamená Recruiting Attitude Habit, neboli přístup k náboru pracovních sil. Ten je velmi důležitý proto, aby náboráři angažovali do svých firem skutečně ty pravé odborníky. V praxi…
Vlastní e-learningové strategie již vyvinulo mnoho podniků s větším či menším úspěchem. Ze zkušeností těchto průkopníků pak vzešly obecné zásady úspěšného zavádění podnikových e-learningových…
První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět, je shrnutí klíčových informací (tzv. pitch letter) tato část dokumentu by měla být tištěna černě, normalizovaným písmem, v…
Mnoho firem stále ještě vynakládá na provoz svých webových stránek více peněz, než by bylo nutné. Nemusí tomu tak být pokud jsou tyto aktivity dobře naplánovány. Prvním krokem je rozhodnout se,…
Hodnocení úrovně podpory rozhodování (Business Intelligence Assessment) je poměrně úsporné opatření, které podrobně zkoumá tři oblasti, které jsou klíčové pro implementaci všech iniciativ na poli…
Léto je vždy pro personalisty a náboráře tak trochu okurková sezóna. Teploty stoupají, aktivita zaměstnanců klesá a všichni mají…