Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5312 článků.

icon Public relations na Internetu

16.12.2002 

Internet se dá využít prakticky ke všemu. Jedním z vhodných způsobů využití je proto i oblast public relations. Dnes je Internet považován za jeden z finančně nejefektivnějších kanálů pro komunikaci,…

Na co si stěžujete?

16.12.2002 

Lidé tráví až příliš mnoho času stížnostmi. Stížnostmi na všechno na svou práci, neschopné kolegy, náročné klienty, šéfa-tyrana, málo peněz... Stížnosti však nemusí být jen neproduktivní a zabírající…

icon Nedělejte hluchého!

13.12.2002 

Každý manažer musí umět jednat a komunikovat s lidmi. Stále však existuje vžitá představa, že slovo komunikovat znamená pouze mluvit. To je ovšem zásadní chyba, protože komunikace je často spíše věcí…

Článek v rámci předplatného icon Lze využít MMS ve firmách pro reklamace?

13.12.2002 

V listopadu 2002 byla zveřejněna marketingová studie s názvem Pozice mobilních operátorů, využití MMS a mobilního internetu v českých firmách 2002. Studie se snaží zmapovat možnosti využití MMS ve…

Hodnocení výkonnosti je záležitostí celého roku

13.12.2002 

Přestože je hodnocení výkonnosti aktuálním tématem zpravidla vždy na konci roku, zdaleka se nejedná jen o záležitost těchto dní. Naopak jde o hodnocení celoročního úsilí zaměstnanců. Zaměstnance…

icon Neříkejte, že vaše firma nepotřebuje změnu

12.12.2002 

Moderní podnikání si žádá přizpůsobivost, neustálé provádění změn. Inovačním snahám na firemní půdě však stále stojí v cestě řada překážek. Kromě konkurence jmenujme zejména nedostatek času a peněz.…

Článek v rámci předplatného Když motivace, tak dlouhodobá

11.12.2002 

Motivace zaměstnanců by měla být dlouhodobou záležitostí. Manažerům se však spíše daří motivovat zaměstnance krátkodobě. Chtějí-li je proto motivovat lépe, měli by nejprve zauvažovat nad tím, proč a s…

Čím si firmy kazí své vztahy se zaměstnanci?

11.12.2002 

I nejúspěšnější firmy se dopouštějí chyb v interpersonálních vztazích a při zacházení se svými zaměstnanci. Aniž by si to uvědomovaly, chovají se k dospělým pracovníkům jako k dětem. Snaží se…

icon Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

11.12.2002 

Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných názorů nelze oddělovat. Tyto dva ukazatele spolu totiž velice úzce souvisejí. Týká se to zejména těch zaměstnanců, kteří…

icon Vytvořme kulturu pro sdílení znalostí

10.12.2002 

Firemní kultura by kromě komunikace v obecném slova smyslu měla vytvářet a garantovat i podmínky pro sdílení znalostí mezi jednotlivými zaměstnanci, odděleními, pobočkami. Neznamená to pouze nápady a…

icon Zaměstnancům změny nevadí, ale...

10.12.2002 

Změny v podnicích probíhaly, probíhají a budou nepochybně probíhat i v budoucnosti. Řízení podnikových změn však ani přesto, že je to poměrně častá firemní aktivita, není ničím jednoduchým. Manažeři v…

icon Jak by se měl manažer správně vzdělávat?

10.12.2002 

Vedoucí pracovníci se podobně jako řada lidí, kteří vykonávají zcela jiné povolání musejí vzdělávat prakticky po celý život. Musejí rozvíjet své osobní a profesionální schopnosti a skládat z nich…

icon Firemní etika - 1. část

9.12.2002 

Firemní etika je v současné době často diskutovaným tématem. Dříve než se však kdokoli začne zabývat etickými otázkami na firemní půdě, měl by doopravdy porozumět tomu, co slovo etika znamená. Co je…

Článek v rámci předplatného Kreativní zacházení se zaměstnaneckými výhodami

9.12.2002 

Udržet si dobré zaměstnance je v dnešní konkurenční době stále složitější. Jednou z cest k jejich udržení jsou bezpochyby zaměstnanecké výhody. Zaměstnanecké výhody, které klíčové pracovníky ve…

Dva základní pilíře motivace

9.12.2002 

Motivace zaměstnanců není nic jednoduchého. Vedoucí pracovníci si ji však mohou ulehčit, pokud si uvědomí, že dříve, než přistoupí k vývoji složitých motivačních strategií, je třeba aby znali pilíře,…

Výpis 51165130 z celkem 5312