Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5213 článků.

Pozdně letní úvahy o hodnocení a outsourcingu

17.9.2002 

Léto je vždy pro personalisty a náboráře tak trochu okurková sezóna. Teploty stoupají, aktivita zaměstnanců klesá a všichni mají…

Hodnocení výkonnosti není jen kritika

17.9.2002 

Nadřízení mají ve většině firem za úkol provádět hodnocení výkonnosti svých zaměstnanců. Hodnocení výkonnosti by měla mít formu pozitivní kritiky a měla by zaměstnance povzbudit k vyšším výkonům.…

Podnikové hodnoty a realita

12.9.2002 

Co mohou společnosti udělat pro to, aby zajistily, že jejich nejlepší zaměstnanci nebudou sami odcházet? Peníze jsou jistě důležité a bývají jedním z nejčastějších zdůvodnění, proč dotyčný změnil…

Článek v rámci předplatného icon Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

11.9.2002 

Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej koupí také zítra? Vybudování kvalitních vztahů se zákazníkem je velmi důležité. Pomoci v této oblasti mohou zákaznické noviny…

icon Efektivní praxe správy znalostí

11.9.2002 

Článek vymezuje a analyzuje základní pravidla pro vybudování úspěšné správy znalostí. Obecně je ke kvalitní SZ nutno umožnit zaměstnancům adekvátní přístup k nástrojům SZ, vytvořit uživatelsky cenný…

icon Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

10.9.2002 

Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny. Protože konkurence je silná a trhy nestálé, firmy musí být kreativní a hledat způsoby, jak nad konkurencí vyhrát. Základem…

icon Proč úsilí o změnu selhává

6.9.2002 

Současný stav podniků a firem je doporučením k tomu, aby se změny staly součástí jejich života. Objevily nové zdroje změn technologie, celosvětová konkurence. I hodnoty a životní styl se stále…

icon Internetová politika firmy - návrh pravidel

4.9.2002 

Zaměstnavatelé se mohou v oblasti Internetu vyhnout mnohým nepříjemnostem a možným konfliktům se zákonem tím, že stanoví jasná pravidla a podnikovou politiku při používání tohoto média. Článek…

Článek v rámci předplatného icon Několik tipů pro marketing

29.8.2002 

Přestože chápání slova marketing bývá často poněkud zmatené a nejasné, neobejde se bez něj žádný podnik. Jedna z definic by mohla znít: Marketing jsou aktivity, které firma dělá v oblasti získání a…

icon Investice do IT a měření jejich ekonomických hodnot

28.8.2002 

Často se stává, že vedoucí finančního oddělení nebo oddělení informačních technologií po svých podřízených vyžadují vypracování modelu ekonomických hodnot plánované investice do počítačového vybavení.…

icon Webová bezpečnost: špetka prevence lepší než tisíc lékařů

27.8.2002 

Ačkoli kvůli stagnující ekonomice v celém světě klesá i objem investic do informačních technologií, je zde jedna oblast, do které se investuje stále více. Jsou to zabezpečovací systémy. Bezpečnostní…

icon Firemní extranet - centrum komunikace

27.8.2002 

Idea firemních webových stránek (extranetu) je v oblasti malých podniků relativně nová. Ale existuje několik důvodů, proč se s ní blíže seznámit. Například pokud potřebujete okamžitě a trvale…

icon Podnikové zdraví - firma jako živý organismus

27.8.2002 

Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým typem vedení či řízení, který by neměl nádech čehosi zvláštního Management řízený cíli, Kruhy kvality, Vysoce výkonné týmy…

Článek v rámci předplatného icon Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět

23.8.2002 

Možná i vaše firma dostává dopisy v tomto duchu, možná jste už sami podobný napsali, možná si myslíte, že jejich autoři jsou staří šťourové: Vážení, oznamuji vám, že přestávám využívat služeb vaší…

icon Co činí společnosti výjimečně výkonnými?

23.8.2002 

Pokud trávíte čas ve společnosti, která dosahuje vysokých výkonů a výborných výsledků, cítíte v její atmosféře cosi zvláštního není to jen záležitost moderních technologií a vybavení, ale kombinace…

Výpis 51015115 z celkem 5213