Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5213 článků.

Článek v rámci předplatného icon Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku

3.10.2002 

Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát některé základní věci: Seznámení se společností od okamžiku, kdy vstoupí na vaše stránky, měli by se návštěvníci dozvídat…

Článek v rámci předplatného icon info@podnik.xx

2.10.2002 

Internet je v současnosti pro oblast public relations jedním z nejdůležitějších nástrojů. Společnosti jsou si dnes již dobře vědomy faktu, že by jejich internetové stránky měly zákazníky nejen…

icon Texaco - znalosti mezi barely ropy

2.10.2002 

Společnost Texaco zaměstnává více než 18.000 lidí ve 150 zemích. Její zásobárna znalostí obsahuje vše počínaje znalostí toho, jak správně nastavit hloubku ropného čerpadla až po zkušenosti s tím, jak…

icon Podnikový intranet - cesta ke zvýšení produktivity

1.10.2002 

Nabízet dostatek informací na webu je v dnešní době pro podnik jedním z nutných předpokladů úspěchu. Společnosti ze všech odvětví spoléhají na web a intranet jako na nástroj, který umožňuje…

icon Plánování firemního webu - vytvořte si seznam

1.10.2002 

Pokud dokážete vývojářům a designérům vašich firemních webových stránek sdělit své požadavky jasně a srozumitelně, mohou vaše nápady převést lépe do elektronické podoby. Článek přináší několik tipů…

Článek v rámci předplatného icon Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

30.9.2002 

Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou nutné k tomu, aby se produkt dostal do rukou zákazníka od návrhu, objednání materiálu, přes výrobu, marketing, až po…

Článek v rámci předplatného icon Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

27.9.2002 

Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše firma nechá vytisknout nákladné propagační tiskoviny na křídovém papíře. Nové zákazníky vám tyto publikace nepřitáhnou, pokud…

icon Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

26.9.2002 

Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až 70 % toho, co současně vidí i slyší není divu, že je video tak silným komunikačním nástrojem. Pokud se pro tento přístup k…

icon Jak zvýšit návštěvnost firemních webových stránek

23.9.2002 

Článek přináší několik tipů, jak zvýšit návštevnost vašeho firemního webu. Zákazníci chtějí informace čím více jich na stránkách firmy najdou, tím lépe. Vaše webové sídlo potřebuje publicitu…

icon Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

20.9.2002 

Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou situace, kdy jedinou příležitostí jak prokázat jedinečnost a hodnotu poskytovaných služeb a produktů je efektivní podniková…

Vytvořte si vlastní e-learningovou strategii

20.9.2002 

Vlastní e-learningové strategie již vyvinulo mnoho podniků s větším či menším úspěchem. Ze zkušeností těchto průkopníků pak vzešly obecné zásady úspěšného zavádění podnikových e-learningových…

Je třeba změnit váš přístup k náboru pracovních sil?

20.9.2002 

Anglická zkratka RAH znamená Recruiting Attitude Habit, neboli přístup k náboru pracovních sil. Ten je velmi důležitý proto, aby náboráři angažovali do svých firem skutečně ty pravé odborníky. V praxi…

icon Základní prvky tiskového prohlášení

19.9.2002 

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět, je shrnutí klíčových informací (tzv. pitch letter) tato část dokumentu by měla být tištěna černě, normalizovaným písmem, v…

icon Jak vybudovat firemní webové stránky

19.9.2002 

Mnoho firem stále ještě vynakládá na provoz svých webových stránek více peněz, než by bylo nutné. Nemusí tomu tak být pokud jsou tyto aktivity dobře naplánovány. Prvním krokem je rozhodnout se,…

icon Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

18.9.2002 

Hodnocení úrovně podpory rozhodování (Business Intelligence Assessment) je poměrně úsporné opatření, které podrobně zkoumá tři oblasti, které jsou klíčové pro implementaci všech iniciativ na poli…

Výpis 50865100 z celkem 5213