Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5213 článků.

icon Nechte se vést podřízenými aneb Management naruby

18.11.2002 

V mnoha podnicích neustále přežívá názor, že proces řízení nutně začíná nahoře, tedy u nejvyššího vedení podniku. Ve skutečnosti však vůdcovské dovednosti nacházíme na všech podnikových úrovních a…

Článek v rámci předplatného icon Autoritativní management značky

14.11.2002 

Mnohé moderní společnosti se ve svém rozvoji soustřeďují výhradně na finanční, technickou či personální stránku. Zapomínají však přitom na svoji celkovou identitu a intelektuální kapitál, neboli…

Jak důstojně snižovat stavy

13.11.2002 

Snižování stavů je pro firmu vždy velice nepříjemné. Často je to však jediné možné řešení proto, jak upadající firmu zachránit. Nepřistoupí-li však k němu firma cíleně a důstojně, může jí naopak…

icon Co je úspěch? Muška jenom zlatá...

12.11.2002 

Být úspěšným znamená myslet a přemýšlet úspěšně, což platí zejména v obchodu a podnikání. Úspěšné pozitivní myšlení nabízí v podnikatelské sféře účinnou pomoc nejen při jednání s lidmi, ale i při…

Jak v práci zapomenout na nepracovní problémy

11.11.2002 

Stresové zatížení zaměstnanců způsobují nejčastěji rodinné a interní firemní problémy. Významnou roli však v této souvislosti hrají i významné místní či světové události. Typickým příkladem by mohly…

Kdo má větší šanci - mladý nebo starší zaměstnanec? Výhody a úskalí věku

11.11.2002 

Věk patří mezi údaje, které je pro potřeby zaměstnavatele vždy nutné uvádět. Hraje tak klíčovou roli v procesu rozhodování o přijetí či nepřijetí kandidáta. Žadatelé se pak často setkávají se dvěma…

Sladká firemní kultura v Just Born, Inc.

8.11.2002 

Společnost Just Born, Inc. je nevelká firma se 75-letou tradicí, která vyrábí cukrovinky. Zaměstnává celkem přibližně 470 lidí. Její manažeři jsou si však vědomi významu správného řízení lidských…

Článek v rámci předplatného icon Kdy je třeba změnit obchodní jméno

5.11.2002 

Obchodní jméno by mělo firmě sloužit jako symbol pro její výrobky či služby. Zároveň by mělo mít i relevantní význam. Je to nejjadrnější vyjádření firemní značky, které musí zákazníky neustále…

Proč chodí zaměstnanci do práce tak často pozdě?

5.11.2002 

Pozdní příchod zaměstnanců do práce je v mnoha podnicích každodenním jevem. Personální odborníci se proto také velmi často zabývají otázkou, kde hledat příčinu tohoto jevu. Nejčastější příčiny byly v…

Navštívenka - Celestica

4.11.2002 

V rubrice Navštívenka se představuje Celestica celosvětová společnost poskytující služby v oblasti elektronického průmyslu (EMS Electronics Manufacturing Services), především osazování desek…

Cestování na místa

1.11.2002 

Článek popisuje zkušenosti jedné společnosti se stěhováním do nových prostor. Článek byl poprvé uveřejněn v časopise People Management a jednalo se o společnost Scottish & Newcastle Retail. Firma…

Zavádění e-learningu ve firmě - jak na to

1.11.2002 

Chcete zavádět ve firmě e-learning? Asi každý manažer má obavy, zda jeho zaměstnanci nový systém přijmou a zda jim k něčemu bude. Jedna americká firma provádějící průzkumy vytvořila seznam devíti…

Akční vzdělávání zaměstnanců - Co to je a jak k němu přistupovat

31.10.2002 

Akční vzdělávání je jednou z nejúspěšnějších hybných sil moderních transformací společností. Podniky jsou ochotny investovat nemalé částky do projektů transformace lidských zdrojů, které je promění na…

Kreativní zaměstnanec, dobrý zaměstnanec

29.10.2002 

O tom, že kreativitu zaměstnanců je třeba podporovat není již v dnešní době pochyb. Kreativitu zaměstnanců by měl svým působením zvyšovat zaměstnavatel (nadřízený). Zaměstnanci by si však měli…

icon Účinnost značky je dána firemní kulturou

25.10.2002 

Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji, ale to, co skutečně vytváří značku společnosti, je dění uvnitř organizace. Jestliže má značka plnit svůj účel, pak si musí…

Výpis 50565070 z celkem 5213